Ga naar inhoud

Welke 991.2 GT3?


BMWMB

Welke 991.2 GT3?  

82 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke 991.2 GT3?

    • Touring, met manuele versnellingsbak
    • Met spoiler en manuele versnellingsbak
    • Met spoiler en PDK


Aanbevolen berichten

Mijn twijfel heeft in het 991.2 GT3-topic een leuke discussie op gang gebracht of die achterspoiler echt wel nodig is, en of we hem zouden nemen.

Aangezien het topic van de GT3 al vol staat met foto's, ga ik er geen meer posten.

Dus...

Keuze 1: Touring met manuele versnellingsbak (PDK is hier gewoon niet te verkrijgen)

Keuze 2: Met spoiler, en met manuele versnellingsbak

Keuze 3: Met spoiler, en PDK

Gelieve de poll effectief in te vullen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vleugel en PDK

vleugel : omdat

PDK : omdat ik persoonlijk niet beter ben in handmatig schakelen. Ik voel er ook weinig voor. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, wabe zei:

Vleugel en PDK

vleugel : omdat

PDK : omdat ik persoonlijk niet beter ben in handmatig schakelen. Ik voel er ook weinig voor. 

Eerlijkheid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, BMWMB said:

Eerlijkheid. 

Tja, waarom niet. 

Wat iedereen of toch velen hier vergeten is het feit dat het kopen van zulke auto’s heel persoonlijk is. Ik zou alle commentaar van het forum in acht nemen maar op het einde is (zou) het wel mijn keuze zijn.

Want handbak zal meer purist zijn. Ik twijfel er niet aan, maar IK rij liever pdk. En op het eind misschien meer waardeverlies? Als IK daar aan denk voor dat ik een auto koop, dan koop ik hem niet. Ik ga niet ontkennen dat het mooi meegenomen is , maar dat is voor later. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Keuze 2, je wilt sowieso manueel en een touring lijkt te veel op je gts.

Plus Het kind in u wilt grote velgen en spoilers ( niet verkeerd bedoeld he, ik ben ook zo als ik naar de hotweels van mijn zoon kijk) 

 

herinner me nog dat je bij je huidige ook nog twijfelde voor de spoiler na te plaatsen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

#teamtouringmanueel 

maar begrijp 100% alle andere keuzes, indien voor track zou ik zelfs voor PDK gaan. Maar ik ben geen tracker, bestond er een manuele cabrio Touring was dan zou ik zelfs die verkiezen. Dat is het mooie aan de 911: iedere combo en configuratie heeft zijn eigen bestaansrecht en merites 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Glenn-N zei:

Touring, in een zeer classy config. Zwart, donkerblauw of donkergroen.

Idem. Ik zou me ook eens goed laten gaan bij Porsche Exclusive zodat het echt een pareltje wordt in een soort van historische spec. Droom weekendwagen en superstijlvol.

De manuele bak leent zich ook beter om het volledige motorkarakter te verkennen op straat.

Zuiver track zou ik ook voor wing/PDK gaan, snel manueel schakelen en tiphielen is voor mij even zeer een automatisme geworden en ik denk niet daar nog veel extra voldoening uit puur. De PDK kan dat sneller en ik kan m'n beide handen aan het stuur houden. Eigenlijk zou ik dan liever de RS hebben.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid