Ga naar inhoud

Welke 991.2 GT3?


BMWMB

Welke 991.2 GT3?  

82 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke 991.2 GT3?

    • Touring, met manuele versnellingsbak
    • Met spoiler en manuele versnellingsbak
    • Met spoiler en PDK


Aanbevolen berichten

Dat model is toch nergens gehomologeerd als vierzitter? Praktisch lukt dat als je verankering voor gordels terugplaatst, maar verzekerd ben je niet, je kan dat vermoedelijk apart laten keuren maar wie begint daaraan... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4/11/2020 om 22:16, gTa zei:

dan zou ik uiteraard een 4-zits GT3 touring prefereren boven een Carrera.

Misschien komt uw wens wel uit in de 992 gt3 touring. Budget 150k zal dan helaas wel aanzienlijk te weinig zijn.  Maar binnen enkele jaartjes moet het dan wel lukken...  Tegen dan eentje van twee/drie jaar oud ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 991.2 GT3 behouden wel erg goed hun waarde tweedehands, vooral de Touring.

Ik vrees dat een 992 GT3 dus binnen 2 jaar niet echt veel zal gezakt zijn in waarde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarde behouden? Mijn staat te koop, enkel op een dealernetwerk, maar amper interesse en zeer lage biedingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Facebook even gestaan, en via Freddy Loix ergens in een of andere website alleen voor garagisten. Moet er eens werk van maken om hem ergens wat meer in the picture te zetten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Jokke_vlo zei:

Waarde behouden? Mijn staat te koop, enkel op een dealernetwerk, maar amper interesse en zeer lage biedingen.

Altijd welkom Jokke.. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jokke_vlo zei:


Verkoopt gij al auto’s ook ? :D (wist ik niet)

Haha, zeker niet de bedoeling. Maar soms krijg ik van vaste klanten de vraag of ze 1 van hun speeltjes bijvoorbeeld een week of 2 bij mij mogen zetten, omdat er wel wat potentiële kopers over de vloer komen... Heb ook best veel ECHTE porschefans in mijn klantenbestand. Heb 2 auto's binnen de week verkocht gekregen... Misschien geluk, wil zeker niet beweren dat ik hem weg krijg... maar kon het maar proberen/voorstellen :D

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, flupke73 zei:

Full-time ondertussen?

Ik probeer het nog te combineren... 16-17u per dag ook weekends om het allemaal rond te krijgen.. zit nu tot in Januari al volzet.. dus vrees dat ik het niet lang volhou zo... :D en heb nog een vriendin ook... al steunt ze mij gelukkig wel. Ma bon, wil dit topic niet vervuilen! :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neenee, bevuil maar. 

Zet hier gerust fotos van haar terwijl ze je helpt. Bvb wanneer ze s zomers de autos helpt wassen. Of wanneer ze de achterkant van een motorkap of kofferklep detailt. 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig dagge net x dagen te laat reclame maakte voor uw remork/trailer.  Anders was jij het geworden denk ik.  Maybe next time!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid