Ga naar inhoud

BMW G2X 4 Reeks


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Mooie auto/lijn. En stoffen kap. :inlove: 

Questionable: nieren en velgen. :sick: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, gTa said:

Mooie auto/lijn. En stoffen kap. :inlove: 

Questionable: nieren en velgen. :sick: 

Welke lijnen? Of is het omdat je ze niet ziet dat je dat zegt ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Marvin zei:

Welke lijnen? Of is het omdat je ze niet ziet dat je dat zegt ;) 

Niet lijnen, lijn. Groot verschil. :D 

Maar ge hebt geen ongelijk, veel laat zich nog raden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Lotuzzz zei:

Stoffen kap, is dat dan niet gewoon een metalen dak met wat stof over?

Tuurlijk niet. Is een stoffen kap he, zoals de Z4, 8, enz... Metalen daken kunnen niet meer. Rijkwaliteit is blah, en 't gewicht swingt de pan uit. En met 't gewicht ook de CO2. Om over de kostprijs nog te zwijgen...

En gelukkig maar.

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Tommie said:

Tuurlijk niet. Is een stoffen kap he, zoals de Z4, 8, enz... Metalen daken kunnen niet meer. Rijkwaliteit is blah, en 't gewicht swingt de pan uit. En met 't gewicht ook de CO2. Om over de kostprijs nog te zwijgen...

En gelukkig maar.

Grappig. 10-15 jaar geleden waren metalen daken "de shit". Een cabrio met het dak van een coupé!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik me niet vergis is het dak van de 991 en 992 cabrio quasi een metalen klapdak met de looks van een stoffen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, ir_fuel zei:

Grappig. 10-15 jaar geleden waren metalen daken "de shit". Een cabrio met het dak van een coupé!

Hey, ik heb ook ooit Buffalo's gehad. @Naish ook.

Just sayin'. :D 

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, ir_fuel said:

Grappig. 10-15 jaar geleden waren metalen daken "de shit". Een cabrio met het dak van een coupé!

Ik denk dat de novelty factor daar meespeelde. De nadelen zijn er toch ook wel serieus.

Zo een dak neemt echt de ganse koffer in als je het opendoet. En het is wel in metaal, maar het piept en het kraakt. Tel daar nog es het gewicht bij, en ik kan volgen dat men ervan terugkomt.   

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Lotuzzz zei:

Als ik me niet vergis is het dak van de 991 en 992 cabrio quasi een metalen klapdak met de looks van een stoffen?

Deels magnesium idd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Lotuzzz zei:

Als ik me niet vergis is het dak van de 991 en 992 cabrio quasi een metalen klapdak met de looks van een stoffen?

Voorbeeld van stoffen dak nieuwe Z4 :)

image.png.1dfaabe0cba52f71dd635f61976f42a7.png

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo een kort dakje als op een Z4, krijg je wel nog redelijk weg. Vooral omdat je wat plaats hebt tussen voorzetels en koffer. Maar bij een 4 cabrio wil je de ruimte voor de achterpassagiers redelijk houden EN de koffer redelijk => erg weinig plaats voor een dak dat ook nog es veel groter is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, The Swede zei:

Zo een kort dakje als op een Z4, krijg je wel nog redelijk weg. Vooral omdat je wat plaats hebt tussen voorzetels en koffer. Maar bij een 4 cabrio wil je de ruimte voor de achterpassagiers redelijk houden EN de koffer redelijk => erg weinig plaats voor een dak dat ook nog es veel groter is. 

Dak van een 8 Reeks :)

image.png.58f1bb102964064d4a9e0acdfdaf5465.png

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebt ge gene foto van het dak van een 8 reeks als het opgevouwen ligt in de koffer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, zeramed zei:

Wanneer mogen we deze in de showroom verwachten?

Voorstelling Juni 2020 dus vermoedelijk tegen einde van het jaar in de toonzaal :) 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid