Ga naar inhoud

BMW G2X 4 Reeks


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

g22-bmw-4-serie-00027.jpg

 

Zijn ze toch gaan inzien dat die neus op niks trekt? Hier zie je duidelijk dat hij normale nieren heeft.

aangepast door X5.
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, X5. zei:

Zijn ze toch gaan inzien dat die neus op niks trekt? Hier zie je duidelijk dat hij normale nieren heeft.

Kijk dan maar eens naar bovenstaande foto's :D 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Ambi zei:

Is bij de 3-serie ook al het geval vanaf de 330i .

Als ik mij goed kan herinneren (want 't is al lang geleden :D)

Standaard op 330i + M Sport pack, in optie vanaf 330i

Link naar reactie
Delen op andere sites

Benieuwd of er ook een 430e gaat komen. Denk dat daar nog wel een markt voor is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Ambi zei:

Benieuwd of er ook een 430e gaat komen. Denk dat daar nog wel een markt voor is.

Denk het niet :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De gewone coupé misschien moeilijker ja, maar bij de gran coupé toch echt wel denk ik.

Is misschien technisch ook niet mogelijk bij een gewone coupé om die batterijen weg te moffelen, is er momenteel ook denk ik geen enkele constructeur die een driedeurs hybride aanbiedt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minutes ago, Ambi said:

De gewone coupé misschien moeilijker ja, maar bij de gran coupé toch echt wel denk ik.

Is misschien technisch ook niet mogelijk bij een gewone coupé om die batterijen weg te moffelen, is er momenteel ook denk ik geen enkele constructeur die een driedeurs hybride aanbiedt.

Is perfect mogelijk hoor, batterijen onder de achterbank en een (kleinere) brandstoftank onder de kofferruimte.

Een 420e/430e zou in België een groot succes kunnen zijn, maar mogelijks slaan ze de PHEV volledig over met de komst van de i4 (zou ook niet onlogisch zijn), geen idee.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid