Ga naar inhoud

BMW G20/G21 3 Reeks


stradge

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden, Lotuzzz zei:

In alle opzichten een beetje Sjoerds Weetjes he. Maar de liefhebberij spat ervanaf. Niet iedereen heeft het charisma van Harry :)

Dat is écht een heerlijk figuur,  vond hem een beetje raar in het begin (zoek zijn TEEJTEEJ ERRRESS met carrrrbon fieberrrr test maar eens op), nu vooral sappig en een echte freak! Super interessant altijd en sympathieke kop 😀

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, stradge zei:

Dat is écht een heerlijk figuur,  vond hem een beetje raar in het begin (zoek zijn TEEJTEEJ ERRRESS met carrrrbon fieberrrr test maar eens op), nu vooral sappig en een echte freak! Super interessant altijd en sympathieke kop 😀

Welkom terug @stradge :inlove: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, stradge zei:

Dat is écht een heerlijk figuur,  vond hem een beetje raar in het begin (zoek zijn TEEJTEEJ ERRRESS met carrrrbon fieberrrr test maar eens op), nu vooral sappig en een echte freak! Super interessant altijd en sympathieke kop 😀

Per toeval gisteren zijn (ik wist niet dat hij dat was) presentatie van de 992 turbo S bekeken, die zat in de Youtube *aanbevolen* video's.

Ik vond het maar een een lullo, zo in 't begin. Gaat me bij momenten véél te traag.
Maar ik kan me inbeelden dat die wel z'n schare volgers heeft, misschien wen ik er ook aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Efkes terug on topic.

Welke modellen van de 3 kan je eigenlijk nog in handbak krijgen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkel de 318d. Sinds het begin van de productie in 2019, kon je de 320d ook nog manueel krijgen, maar dat is sinds begin dit jaar gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Goesting said:

Enkel de 318d. Sinds het begin van de productie in 2019, kon je de 320d ook nog manueel krijgen, maar dat is sinds begin dit jaar gedaan.

320d kan ook nog manueel. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
14 hours ago, Phil said:

De M3 mogelijk nog. Natuurlijk een andere prijsklasse.

Die kan je in manueel nog krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

@Tommie @Stancke @Phil en ik vergeet er misschien wel nog.

De 330e touring (RWD of X-drive), vanaf wanneer worden de eerste hiervan geleverd (indien nog niet het geval) & wat is op vandaag de LT bij nieuwe bestelling?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, Quill said:

@Tommie @Stancke @Phil en ik vergeet er misschien wel nog.

De 330e touring (RWD of X-drive), vanaf wanneer worden de eerste hiervan geleverd (indien nog niet het geval) & wat is op vandaag de LT bij nieuwe bestelling?

Eerste leveringen vanaf juli, LT momenteel +/- november. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Phil zei:

Eerste leveringen vanaf juli, LT momenteel +/- november. ;)

Waarvoor dank. Het lijkt of een 330e of een V60hybrid (LT september)  te worden.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30/6/2020 om 20:59, BMWMB zei:


Eindelijk! Hopelijk komt er ook een elektrische 5.

Enkel om fiscale redenen denk ik dan? Andere redenen zie ik niet 😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, The Swede zei:

Aan de uitlaten te zien een 340i?

Net niet, je kan weinig opmaken van deze uitlaten maar als ik me niet vergis is’t een 330i.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, The Swede zei:

Aan de uitlaten te zien een 340i?

Een M340i heeft trapezium uitlaten. Het model hierboven kan theoretisch zelfs een 316d zijn.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, bt. zei:

Net niet, je kan weinig opmaken van deze uitlaten maar als ik me niet vergis is’t een 330i.

Klopt inderdaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid