Ga naar inhoud

Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

Ik kom namiddag eens kijken. Misschien geen ideaal weer voor jou om met dit beest kennis te maken, maar dat zal ook wel lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nou nou .

Ik heb een idee: ipv roekeloze macho chauffeurs een werkstraf te geven, geef je hen een gratis ritje in dit weer op een Lambo. Alleen de schade te betalen. Ik ben vrij zeker dat uw macho pietje van 30 cm nog 3 Mm is.

Dat meen ik nog ook. Miljaar dat is NIET gewoon en bij dit weer de waanzin.

Ok heb maar 5 rondjes gereden omdat de wagen benzinedruk problemen had (er komt dus sowieso nog een droog vervolg) maar voldoende voor een eerste indruk.

Mijn voorganger Bert Longin heeft het ook geweten trouwens, niet eens hard op het gas (en de man heeft toch heel wat ervaring met zulke bolides) stak hij na enkele rondjes op 30 cm van de vangrail in de kant.

Die auto is zo scherp, zo nerveus achteraan en heeft een eindeloos vermogen dat uw gas best meer standen dan on/off kent (zoals bij veel race wagens wel het geval is).

Als je dacht dat het sensatie gevoel tot aan 6000rpm al “heel” wat is, dan is de bazooka die ze vanaf dan tot +8000 afschieten de finale duw om de bruine streep te trekken.

Ontzettend indrukwekkend, echt wel, ben er nog niet goed van.

Op de rechte lijn na Bianchi, jawel, rechte lijn dus , gaat die constant in tractiecontrole met de gas iets over halfweg open. En dat is GEEN beeldspraak. (Bij dit weer he , 3 graden en regen)

Ga je op het gas met het stuur ook maar in een klein beetje hoek: je zal het direct weten.

Wordt vervolgd op een droge dag .....

5a125367b6afd5c6796ca40ce60102b1.jpg&key=5fcd323c136fdbe6f92f14f92682341a0d292bb196295b7288d66296447011bf

aeb4c1da71c47ce9deabdf29af9f6082.jpg&key=6477386916d51bb5dc5d47fbd759957508e09e2e5de710a0c4cdc9bd4dcfed84

030c2a60b729e7cebf63afe7a450c4f1.jpg&key=40d09eae9686c3da64d08cbb817902e3c83f755517237dd0f29ad414af5c3400

8a33d38b71aa8d6f994db08a9c28988b.jpg&key=5c3837e5415e80721bf7ebead3927bd1dc80160150a02af0490560d0d47eaa30

  • Vind ik leuk 8
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope .. we gaan terug naar onze 'roots' en stappen over naar klasse 1 ;)

(mijn voorkeur was klasse 3 met zo'n spel dat Jokke getest heeft maar helaas zag de rest dat niet zitten :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn inderdaad wel wat teams die overstappen naar o.a. klasse 3 maar hoor toch ook dat er zijn die er nog niet uit zijn (bv. Kumpen zou toch nog twijfelen tussen Porsche of Lambo ?!?) en André (speedlover) gaat toch ook weer Porsche(s) inzetten.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, abtler zei:

Nope .. we gaan terug naar onze 'roots' en stappen over naar klasse 1 ;)

(mijn voorkeur was klasse 3 met zo'n spel dat Jokke getest heeft maar helaas zag de rest dat niet zitten :) )

 Nieuwe Norma? Turbo of atmo?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel sneller is zo’n Supertrofeo ten opzichte van een GT3 Cup eigenlijk op een rondje Zolder in normale (droge) omstandigheden? Iemand enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, korneeldebruyn zei:

Hoeveel sneller is zo’n Supertrofeo ten opzichte van een GT3 Cup eigenlijk op een rondje Zolder in normale (droge) omstandigheden? Iemand enig idee?

Geen idee maar een beetje googelen levert dit op op Spa: https://www.autosport.be/u/2018/belcar/racing-festival/03-classification-qualifying.pdf

Iemand anders gaat dat moeten interpreteren want wie weet wordt dat afgeknepen om de performantie te nivelleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pro’s (Dries Vanthoor) heeft op training 1.28 gereden met de lambo. De 991 cup laatste generatie een hoge 1.33 dacht ik zo uit het hoofd.

 

Reken op een 3-4 sec verschil tussen beide voor een goede amateur.

 

Los uit de pols he, ben niets gaan opzoeken

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
2 uren geleden, zwoemba zei:

De uiteindelijke beslissing om deze wagen aan te schaffen, is pas deze week gevallen”, licht Nicolas Saelens toe.

Begin vorige week bij Lamborghini al gehoord dat ze er eentje in bestelling hadden :)

Gaat een mooi deelnemersveld worden met o.a. al drie Lamborghini’s en wagens als de Mustang, de Hamofa ‘i8’ tussen de proto’s, Porsches etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/1/2019 om 16:28, zwoemba zei:

Ik ben benieuwd wat er nog zal overschieten van klasse 2 😶 

@zwoemba de boodschap in deze zin was me even ontgaan ........ totdat gisteren aan tafel verteld werd dat jullie ook de overstap maken. Toch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid