Ga naar inhoud

Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

Met ouder worden (ik heb dat ook aan mijne rekker) zijn je reflexen minder en maak je minder testosteron / adrenaline aan.

Eerlijk: mij hebben ze het (geen amfetamines) ook al voorgesteld, maar ik doe daar niet aan mee. Ik besef zeer goed dat mijn techniek nog ok is maar dat het missen van scherpheid door leeftijd me parten speelt, je voelt dat ook steeds erger worden.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jokke_vlo zei:

Met ouder worden (ik heb dat ook aan mijne rekker) zijn je reflexen minder en maak je minder testosteron / adrenaline aan.

Eerlijk: mij hebben ze het (geen amfetamines) ook al voorgesteld, maar ik doe daar niet aan mee. Ik besef zeer goed dat mijn techniek nog ok is maar dat het missen van scherpheid door leeftijd me parten speelt, je voelt dat ook steeds erger worden.  

Dermee dadde gij Fuel nodig hebt om in uw oor te brullen "STARTEN Zjokke STARTEN, ZE ZIJN AL ALLEMAAL VERTROKKEN". Ik snap het.

  • Vind ik leuk 4
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jokke_vlo zei:

Met ouder worden (ik heb dat ook aan mijne rekker) zijn je reflexen minder en maak je minder testosteron / adrenaline aan.

Eerlijk: mij hebben ze het (geen amfetamines) ook al voorgesteld, maar ik doe daar niet aan mee. Ik besef zeer goed dat mijn techniek nog ok is maar dat het missen van scherpheid door leeftijd me parten speelt, je voelt dat ook steeds erger worden.  

Yep:

Jokke_vlo

:D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gewoon niet slim om verboden substanties te nemen. De schade die je er op termijn veroorzaakt aan uw lichaam is vaak niet te overzien. Hopelijk, indien het klopt*, gebruikte hij onder begeleiding want anders kan je in een straatje zonder einde terechtkomen. 

*: Geen oordeel over schuld of onschuld, dat is voor de rechters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, gTa zei:

Dermee dadde gij Fuel nodig hebt om in uw oor te brullen "STARTEN Zjokke STARTEN, ZE ZIJN AL ALLEMAAL VERTROKKEN". Ik snap het.

achteraan starten is gewoon leuker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Le Capri Mauve zei:

achteraan starten is gewoon leuker.

Elke post is goed om dit opnieuw boven te halen:

 

  • Vind ik leuk 7
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On ‎2‎/‎22‎/‎2019 at 5:38 PM, Jokke_vlo said:

Met ouder worden (ik heb dat ook aan mijne rekker) zijn je reflexen minder en maak je minder testosteron / adrenaline aan.

Eerlijk: mij hebben ze het (geen amfetamines) ook al voorgesteld, maar ik doe daar niet aan mee. Ik besef zeer goed dat mijn techniek nog ok is maar dat het missen van scherpheid door leeftijd me parten speelt, je voelt dat ook steeds erger worden.  

Het grappige is dat jaren geleden toen je de witte GT3 RS had en je trackday filmpjes postte, we vaak schreven je zou daar iets moeten mee doen.... Jij zei altijd bwah nee ik weet dat zo  niet..

Zie nu...

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/22/2019 at 5:38 PM, Jokke_vlo said:

Met ouder worden (ik heb dat ook aan mijne rekker) zijn je reflexen minder en maak je minder testosteron / adrenaline aan.

Ja dat is het mottige aan autosport.

De dag dat ne "gewone" (en dan nog ...) mens in de fase van zijn leven zit dat hij het zich budgettair kan permitteren is hij lichamelijk al over de top van wat hij ermee zou kunnen presteren.

Conclusie: het is een sport voor fils-à-papas 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zegt het al lachend maar uiteindelijk heb je gewoon (grotendeels) gelijk. Indien je ouders niet echt hard in je investeren is het quasi onmogelijk ooit top te worden. Er zijn natuurlijk altijd toptalenten die de uitzondering vormen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan nog, hoeveel zou een talent als Max Verstappen, of beter gezegd zijn vader in zijn carrière tot aan de F1 gestopt hebben. 

De ene moet er minder insteken dan de andere, maar het blijft niet voor iedereen weggelegd, hoeveel talent je ook mag hebben. 
De way to go is op jonge leeftijd een talentenjacht van RACB winnen, maar pas op, je 'looks' tellen daarbij ook als talent. 💩

Link naar reactie
Delen op andere sites

35d42c372b83c0a65e1c8f682a781f81.jpg

Derdaele z’n speeltje is ook geleverd [emoji3] Wie gaat er nu allemaal Lambo rijden komend seizoen? EMG, Derdaele, nog iemand? Ben benieuwd hoeveel 911 Cup’s er nog gaan overblijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, korneeldebruyn zei:

Wie gaat er nu allemaal Lambo rijden komend seizoen? EMG, Derdaele, nog iemand? Ben benieuwd hoeveel 911 Cup’s er nog gaan overblijven.

 

Op 20/2/2019 om 15:14, abtler zei:

Het aantal stieren blijft inderdaad toenemen .. Voor zover (onder voorbehoud) bekend

SemSpeed

Derdaele

EMG

Woutim (huren van Leipert racing)

Leipert zelf waarschijnlijk

nog een andere Belg die er schijnbaar mee bezig is

... (en mogelijk het team van een niet nader te noemen forumlid hier ;):) )

Gaan niet veel Cup's meer zijn ...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Waky said:

En dan nog, hoeveel zou een talent als Max Verstappen, of beter gezegd zijn vader in zijn carrière tot aan de F1 gestopt hebben. 

Idem Vanthoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou het niet willen weten , hoeveel daar al gepasseerd is. Natuurlijk als het lukt, zal er wel een deel van terug komen maar toch.

4 uren geleden, Waky zei:

En dan nog, hoeveel zou een talent als Max Verstappen, of beter gezegd zijn vader in zijn carrière tot aan de F1 gestopt hebben. 

De ene moet er minder insteken dan de andere, maar het blijft niet voor iedereen weggelegd, hoeveel talent je ook mag hebben. 
De way to go is op jonge leeftijd een talentenjacht van RACB winnen, maar pas op, je 'looks' tellen daarbij ook als talent. 💩

 

27 minuten geleden, ir_fuel zei:

Idem Vanthoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug komen?

Die mannen die fabriekspiloot zijn zullen wel een schone pree krijgen, maar eer ze terugverdiend hebben wat daar vroeger allemaal is ingestoken ... Ik geloof nooit dat dat kan, behalve voor de echte top in de Formule 1 enzo, maar hoeveel zijn er dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet helemaal mee eens ...

Uiteraard zijn er een grootdeel mensen die veel geld in autosport steken wat ze er nooit uit krijgen maar dat is denk ik inherent aan autosport gezien je niet praat over een setje sportschoenen of een racefiets  maar over een veelvoudig duurdere basis. Waarbij maar een klein deel de top kan bereiken aangezien dit ook nog eens ‘gelimiteerd’ is (we hebben geen F1 racestallen met 80 piloten).

Bij een klein deel kan het echter ook op een andere manier. Ons volledig budget voor de racing (en nu ook voor de karting; 5 mogelijk toekomstige piloten) komt uit sponsoring (en strak budgetbeheer/regenereren van fondsen/aanspreken van relaties voor begeleiding etc). Rijden wij nu aan de top .. nee. Heeft dat te maken met het budget .. misschien deels maar zeker ook met talent versus leeftijd huidige piloten.

Ons toekomstdoel is toch onze junioren op die manier (grotendeels) gesponsord naar een hoog niveau in de autosport (en dan praat ik niet over F1 maar een ‘gewone’ klasse) te krijgen.

Zou er eigen geld in moeten zal veel sneller bekeken worden of het doel bereikt kan worden en anders spijtig genoeg de beslissing genomen worden om te stoppen.

Veel rijders blijven echter doorgaan ondanks dat ze het talent niet hebben om in die hoge klasses te komen. Dan spreek ik eerder over een hobby .... tja en die kosten altijd geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, abtler zei:

Niet helemaal mee eens ...

Uiteraard zijn er een grootdeel mensen die veel geld in autosport steken wat ze er nooit uit krijgen maar dat is denk ik inherent aan autosport gezien je niet praat over een setje sportschoenen of een racefiets  maar over een veelvoudig duurdere basis. Waarbij maar een klein deel de top kan bereiken aangezien dit ook nog eens ‘gelimiteerd’ is (we hebben geen F1 racestallen met 80 piloten).

Bij een klein deel kan het echter ook op een andere manier. Ons volledig budget voor de racing (en nu ook voor de karting; 5 mogelijk toekomstige piloten) komt uit sponsoring (en strak budgetbeheer/regenereren van fondsen/aanspreken van relaties voor begeleiding etc). Rijden wij nu aan de top .. nee. Heeft dat te maken met het budget .. misschien deels maar zeker ook met talent versus leeftijd huidige piloten.

Ons toekomstdoel is toch onze junioren op die manier (grotendeels) gesponsord naar een hoog niveau in de autosport (en dan praat ik niet over F1 maar een ‘gewone’ klasse) te krijgen.

Zou er eigen geld in moeten zal veel sneller bekeken worden of het doel bereikt kan worden en anders spijtig genoeg de beslissing genomen worden om te stoppen.

Veel rijders blijven echter doorgaan ondanks dat ze het talent niet hebben om in die hoge klasses te komen. Dan spreek ik eerder over een hobby .... tja en die kosten altijd geld.

Wie is 'wij'? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, abtler said:

Bij een klein deel kan het echter ook op een andere manier. Ons volledig budget voor de racing (en nu ook voor de karting; 5 mogelijk toekomstige piloten) komt uit sponsoring (en strak budgetbeheer/regenereren van fondsen/aanspreken van relaties voor begeleiding etc). Rijden wij nu aan de top .. nee. Heeft dat te maken met het budget .. misschien deels maar zeker ook met talent versus leeftijd huidige piloten.

En nu even serieus:

hoeveel van die "zotten" lopen er rond om de budgetten te leggen voor een seizoen 2-takt op pakweg Europees niveau, zonder dat ze daar iets voor terugzien (enfin, of het moet van die "dubbel/enkel"sponsoring zijn, daar vind je nog wel kandidaten voor maar echt legaal is dat ook niet). En ok, dan geraak je redelijk ver en dan moet je weer een stap verder springen. Hoeveel seizoenen ga je met een GT3 moeten racen eer je opgepikt zou kunnen worden en wat kost elk seizoen? En gaan die sponsors daar in mee? Een jaar 2-takt op deftig niveau kost pakweg 60K. Ga je naar de "echte" koersauto's kun je daar een nul achter zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zoals dat RACB national team verhaal. Klinkt allemaal mooi. Je doet wedstrijden mee van de RACB en puur op je skills wordt dan de beste gekozen en die mag een seizoen "gratis" rijden.

Wat ze er niet bij zeggen is dat de franchise bij crashes wel voor uw eigen rekening is ...

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zoals dat RACB national team verhaal. Klinkt allemaal mooi. Je doet wedstrijden mee van de RACB en puur op je skills wordt dan de beste gekozen en die mag een seizoen "gratis" rijden.
Wat ze er niet bij zeggen is dat de franchise bij crashes wel voor uw eigen rekening is ...


Hoop voor Gilles dat hem al een schoon spaarboekske heeft dan [emoji16]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag nog gehoord van iemand die in dat national team zit/zat, dat hij gewoon "vast" zit qua carriere in de autosport, omdat hij nergens 300K vindt om een stap hoger te gaan het volgende seizoen.

Ja dan stopt het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, ir_fuel zei:

En nu even serieus:

hoeveel van die "zotten" lopen er rond om de budgetten te leggen voor een seizoen 2-takt op pakweg Europees niveau, zonder dat ze daar iets voor terugzien (enfin, of het moet van die "dubbel/enkel"sponsoring zijn, daar vind je nog wel kandidaten voor maar echt legaal is dat ook niet). En ok, dan geraak je redelijk ver en dan moet je weer een stap verder springen. Hoeveel seizoenen ga je met een GT3 moeten racen eer je opgepikt zou kunnen worden en wat kost elk seizoen? En gaan die sponsors daar in mee? Een jaar 2-takt op deftig niveau kost pakweg 60K. Ga je naar de "echte" koersauto's kun je daar een nul achter zetten.

Ik heb niet gezegd dat er veel zotten rondlopen maar toch genoeg; enerzijds sponsors zoals aan ons verbonden, anderzijds welgestelden die zo’n jonge hond graag aan hun zijde meepakken zodat hij resultaat kan rijden en zij mee mogen shinen op het podium.

Natuurlijk verwacht de sponsor er iets voor terug! Reden waarom wij bv. het hele jaar rond proberen de juiste mensen met elkaar in contact te brengen zodat er zakelijke verbanden ontstaan. (Meer details hoe wij racing en karting financieel rondkrijgen zet ik hier niet. Daarvoor moeten we maar eens ergens een colaatje drinken)

Uiteraard zijn er genoeg ‘talenten’ die het financieel niet voor mekaar krijgen maar ik sta geregeld ook versteld ervan hoe die mannen zich denken te ‘verkopen’ (“ja ik kan rijden betaal jij dan”), de arrogantie van zogenaamde talenten of het niet inzien van het gebrek aan (groot genoeg om het ver te schoppen) talent.

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/2/2019 om 14:07, Speedhunter zei:

Daar hingen vroeger nog reclame panelen van op de nationale luchthaven

Ik zag enkel de onderbroeken reclame van sloggi toen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid