Ga naar inhoud

2020 Land Rover Defender


Audi S8

Aanbevolen berichten

53 minuten geleden, Luv4DLM zei:

Ja maar als dure optie.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
 

Manmaths. Dure optie of duur standaard, what's the difference? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Martini Racing zei:

Manmaths. Dure optie of duur standaard, what's the difference? 

Dat zou ik niet durven zeggen eerlijk gezegd, ik vermoed dat die pick-up tussen de 90 en 110 zal staan qua prijs.

De optie kost bij VW trouwens 4.987,00 € excl. BTW.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou ik niet durven zeggen eerlijk gezegd, ik vermoed dat die pick-up tussen de 90 en 110 zal staan qua prijs.
De optie kost bij VW trouwens 4.987,00 € excl. BTW.
 
Defender staat standaard anders ook op stalen veren. Luchtvering is ook hier een optie. Zou me trouwens verwonderen moesten ze die luchtvering aanbieden op de pick-up, als die er al komt. Denk dat VW er ook maar bitter weinig verkoopt waar dat op zit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Defender staat standaard anders ook op stalen veren. Luchtvering is ook hier een optie. Zou me trouwens verwonderen moesten ze die luchtvering aanbieden op de pick-up, als die er al komt. Denk dat VW er ook maar bitter weinig verkoopt waar dat op zit.
Oh ik dacht dat het standaard was op de Defender. My bad.

Op Mobile staan er 5 te koop met luchtvering waarvan 1 aftermarket is (Een Amarok die omgebouwd is tot camper).



Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, flupke73 zei:

Als de Defender nog maar een béétje fans heeft in de VS en Australië, dan gaan ze wel moeten. Die gasten zijn daar zot van.

Net zoals wij van breaks zot zijn, terwijl we daar quasi nooit de laadruimte boven de gordellijn van gebruiken.
En indien toch, dan is het het gemak van iets niet plat te moeten leggen (oid) want in de meeste gevallen zou 't ook onder de gordellijn gestoken kunnen worden.

't Gaat 'm dus om het gevoel dat zo'n koetswerktype brengt, minder over het effectieve gebruik. Denk ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heb hem nu live gezien en mij kan hij niet bekoren. Zou teveel inboeten zijn tov onze disco(in juiste spec alvorens deze weer wordt afgebroken)
De 2 achterste plaatsen in 7 zit confi is belachelijk.
Front is minder mijn ding qua looks dan onze disco.
Achterkant, tja is kiezen tussen een wiel of een links geplaatste nummerplaat[emoji51]. Akkoord is beiden niet van’t mooiste te noemen.
Hij is wel compacter(dan de disco) en gebouwd waarvoor hij best kan dienen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
On 9/12/2019 at 3:41 PM, gTa said:

Als de Defender nog maar een béétje fans heeft in de VS en Australië, dan gaan ze wel moeten. Die gasten zijn daar zot van.

Ge zijt de Suidafrikaanders vergeten. Ook zot van hun “bakkie”. Loopt ook meer volk rond dan in Australië, al zijn ze wel meer fan van de Landcruiser daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Efkes meningen vragen: Waarom zou je een Defender kopen ipv een Discovery? (Discovery lijkt me meer auto en is even terreinvaardig)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, The Swede zei:

Efkes meningen vragen: Waarom zou je een Defender kopen ipv een Discovery? (Discovery lijkt me meer auto en is even terreinvaardig)

Even terreinwaardig, is dat zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid