Ga naar inhoud

2021 Mercedes EQS


Audi S8

Aanbevolen berichten

Ik heb eens even een 580 vergeleken in prijs met een 53 AMG, met de opties die ik zou willen, en dan is het verschil maar €5000. Ik zou dus altijd voor de 53AMG gaan, moest ik het budget van een 580 hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, BMWMB zei:

Van de auto en/of van de standaard wielen?

Het ging hier over de velgen maar tot dusver heb ik hetzelfde gevoel over de auto. Ik hou die mening nog op de achtergrond want heb nog geen exemplaar in the wild gezien. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, BMWMB zei:

Vanmiddag liet mijn dochter op haar iphone een foto zien van een EQS, en ze vroeg of het deze auto was die ik ook overweeg. Ze vindt 'm zo lelijk dat ze zegt dat ze er zelfs niet wil in meerijden. 😂 

Moest gij de schoonvader niet zijn, ik zou er mee trouwen. :D

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, BMWMB said:

Ik heb eens even een 580 vergeleken in prijs met een 53 AMG, met de opties die ik zou willen, en dan is het verschil maar €5000. Ik zou dus altijd voor de 53AMG gaan, moest ik het budget van een 580 hebben. 

En wat doet die 53AMG beter?

Je koopt dat toch niet voor de sportiviteit? Dat nodigt toch uit tot rustig cruisen?

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, ir_fuel zei:

En wat doet die 53AMG beter?

Je koopt dat toch niet voor de sportiviteit? Dat nodigt toch uit tot rustig cruisen?

Fuel - MB : 1-0 :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

niet te oud voor jou, ze wordt bijna 18?

:P

Zat ik ook al aan te denken. 

Hoe oud is ze eigenlijk? :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, ir_fuel zei:

En wat doet die 53AMG beter?

Je koopt dat toch niet voor de sportiviteit? Dat nodigt toch uit tot rustig cruisen?

Gewoon, omdat 'm dikker is, en omdat het kan. De details qua looks maken voor mij het verschil, zoals de lagere ophanging, en dikkere en grotere velgen, de andere grill, de badges, de draaiknoppen aan het stuur,... Zalig! En je hebt toch de power als je aan de rooi lichten eens langs iets anders potent staat, en hij zou sportiever zijn qua rijgedrag. Me like very much!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

1 minuut geleden, BMWMB zei:

Gewoon, omdat 'm dikker is, en omdat het kan. De details qua looks maken voor mij het verschil, zoals de lagere ophanging, en dikkere en grotere velgen, de draaiknoppen aan het stuur,... Zalig! En je hebt toch de power als je aan de rooi lichten eens langs iets anders potent staat. Me like very much!

En dan zeggen ze dat ik me hier te jong gedraag. :ninja: 

 

  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, BMWMB zei:

Dat heb ik nooit gezegd. Ik zeg enkel dat je te lelijk bent voor mijn dochter. 😂

Ziedenu ! Zelfs MB vindt dat ik niet te oud ben voor zo een jong ding.  Nem! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, The Swede zei:

Ziedenu ! Zelfs MB vindt dat ik niet te oud ben voor zo een jong ding.  Nem! 

Liefde kent geen leeftijd. 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, BMWMB zei:

Liefde kent geen leeftijd. 

Gasten, BMWMB is aan het proberen fans te recruteren... en is blijkbaar erg wanhopig. 😱

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, BMWMB zei:

zoals de lagere ophanging, en dikkere en grotere velgen

Als iedereen straks elektrisch moet rijden, dan moet dit er echt wel uit. Grote banden/velgen zorgt voor onnodig extra verbruik. Verder is dit ook niet erg ecologisch rijden en denken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Timo zei:

Als iedereen straks elektrisch moet rijden, dan moet dit er echt wel uit. Grote banden/velgen zorgt voor onnodig extra verbruik. Verder is dit ook niet erg ecologisch rijden en denken.

 

 

 

47 minuten geleden, BMWMB zei:

Wie is hier wanhopig? 

Wanneer je 61 bent en nog steeds een auto met verlagingsset en dikke banden nodig hebt… wanhopig. :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Timo zei:

Als iedereen straks elektrisch moet rijden, dan moet dit er echt wel uit. Grote banden/velgen zorgt voor onnodig extra verbruik. Verder is dit ook niet erg ecologisch rijden en denken.

 

 

Dat is nu toch ook al met benzine en diesel. Bij mijn Tesla merk ik heel weinig verschil tussen mijn winterwielen en 1" zomerwielen. Voor mij maken de wielen de auto, dus dikke velgen zal ik altijd willen hebben.

11 minuten geleden, The Swede zei:

 

Wanneer je 61 bent en nog steeds een auto met verlagingsset en dikke banden nodig hebt… wanhopig. :ninja:

Ik ben dat nog bijlange niet, maar als ik 61 ben, dan wil ik heel zeker ook nog dikke velgen en een auto die niet lelijk hoog op z'n poten staat. Het is net wanhopig als je dat dan niet meer ziet. 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid