Ga naar inhoud

2021 Mercedes EQS


Audi S8

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Nee maar ICE rijden is wel de perfecte overgang naar het primitieve van een peird

Ja, maar een autoradio kan je niet opeten. Paard wel. (Saignant met kroketten en gestoofde peren :P )

  • Boos 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Nee maar ICE rijden is wel de perfecte overgang naar het primitieve van een peird

Hebben we straks een EV nodig om een ICE te trekken? 🤔 (waar je dan nog met een ICE mag rijden) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Logic said:

Hebben we straks een EV nodig om een ICE te trekken? 🤔 (waar je dan nog met een ICE mag rijden) 

k heb er zo toch al met een Tesla Model X + remorque naar circuit zien komen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Logic zei:

Hebben we straks een EV nodig om een ICE te trekken? 🤔 (waar je dan nog met een ICE mag rijden) 

Good thinking! Nog mooier zou zijn als EV's binnenkort meer mogen trekken dan 750kg, dan kan je je paard trekken, dat dan op zijn beurt je auto naar een snellader kan trekken indien nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, ir_fuel zei:

k heb er zo toch al met een Tesla Model X + remorque naar circuit zien komen :D 

ik heb al een tesla model s een caravan zien sleuren.

ik wil niet weten hoe hard die mannen opgeknoopt worden als het misgaat

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/12/2021 om 19:19, BMWMB zei:

Nog een 'spypic', maar op deze foto ziet 'm er goed uit. 

Ik heb ondertussen geïnformeerd, en de EQS is te verlagen. 😄

spacer.png

Wel opletten want hij zou kunnen rammelen binnenin . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, JanC zei:

Design trekt op niet veel wat mij betreft.

Weer ne plastieken electrieken bak. Net als de ID3 een vreselijk plastic afkooksel is dat zogezegd een elektrische Golf moet zijn, is dit ook de S van Sonderklasse onwaardig. 
Met dank, @JanC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind 'm iets jonger van uitstraling dan zo'n bompa S-klasse.

Vandaag zijn we er eentje tegengekomen, een witte, en mijn vrouw vindt het een vreselijk misbaksel. Ik ben ondertussen al wat gewoon aan deze speciale lijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die velgen best wel knap.

Iets anders. Wat ik ervaren heb met de EQS, wordt door deze verslaggever ook opgemerkt, en dat is het vreemde gevoel van het rempedaal. Je moet deze echt heel diep intrappen vooraleer hij echt gaat remmen. Vreemd gevoel.

 

Vanaf minuut 15.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook op de Belgische site zijn nu de 350 en de 53 AMG te configureren.

Bij de 53 AMG is er geen andere keuze van velgen dan de standaard 21'ers. Ook heb ik hier eens eentje geconfigureerd, en kom ik aan 181k euro, terwijl in Duitsland dezelfde op maar 164k euro uitkomt, met dezelfde uitrusting. In België kost de 53 AMG standaard 172k, terwijl 'm in Duitsland 152k kost. Serieus verschil...

En als ik een 450+ configureer zijn de prijzen hetzelfde. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk rijplezier zou jij dan zoeken in deze klasse van wagens?

Ik zou zo'n EQS 53 wel durven kopen, want hij is top comfortabel, waanzinnig stil, en heeft power in overvloed, en de achterwielsturing zorgt voor een ongelooflijke wendbaarheid voor zo'n grote auto. Ik zie niet in wat je nog anders van rijplezier zou zoeken in deze klasse van grote luxelimousines...

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, BMWMB zei:

Welk rijplezier zou jij dan zoeken in deze klasse van wagens?

Ik zou zo'n EQS 53 wel durven kopen, want hij is top comfortabel, waanzinnig stil, en heeft power in overvloed, en de achterwielsturing zorgt voor een ongelooflijke wendbaarheid voor zo'n grote auto. Ik zie niet in wat je nog anders van rijplezier zou zoeken in deze klasse van grote luxelimousines...

Doen :supercool:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/12/2021 om 19:19, BMWMB zei:

Nog een 'spypic', maar op deze foto ziet 'm er goed uit. 

Ik heb ondertussen geïnformeerd, en de EQS is te verlagen. 😄

spacer.png

Ik zeg daarom niet dat ik het nu ineens wel een mooie wagen vind, maar ik vind het niet fout als ik zeg dat er één auto is die minder mooi wordt in het zilver, integendeel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit op 186k voor mijn spec

je kunt de duitse uitrusting totaal niet vergelijken met de Belgische 

kijk maar eens naar het premiumpakket 

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid