Ga naar inhoud

BMW G60 5 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, gewoon ik zei:

de ventjes die dat toen mooi vinden, zijn ondertussen klant geworden zeker.

of zitten er op de ontwerpafdeling

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Super95 zei:

Ik ben benieuwd of er dan wel een M550i of B5 komt zonder hybride.

Als er een M550i komt (wat ik betwijfel want die zou er wel zijn bij lancering), dan lijkt een B5 het logische vervolg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, vince522 zei:

Als er een M550i komt (wat ik betwijfel want die zou er wel zijn bij lancering), dan lijkt een B5 het logische vervolg.

Nee, nooit zijn alle motoren beschikbaar bij lancering hoor. Dus da's geen reden om te denken dat ie niet zou komen.

Maar de kans is quasi onbestaande.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/2/2024 om 21:13, ex-Mooseman zei:

image.jpeg.d3e254a98f7b1af488fc422ccb8c63dc.jpeg
zelfs die… (maar de uitwerking is wel heel cheap)

Op een skoda heb ik het eigenlijk nog nooit gezien. ( ik wist dat het kon, maar dus nog niet gezien) 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daarnet een dikke E450d geconfigureerd en gepost in het E-klasse topic. Nu wilde ik ook eens ter vergelijking een BMW 540d configureren, maar niks... geen dikke zescilinder diesel in deze nieuwe 5. Gaat die er nog komen?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/2/2024 om 21:25, BMWMB zei:

Ik heb daarnet een dikke E450d geconfigureerd en gepost in het E-klasse topic. Nu wilde ik ook eens ter vergelijking een BMW 540d configureren, maar niks... geen dikke zescilinder diesel in deze nieuwe 5. Gaat die er nog komen?

Is er al in andere landen, komt ook nog in BE.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/2/2024 om 21:25, BMWMB zei:

Ik heb daarnet een dikke E450d geconfigureerd en gepost in het E-klasse topic. Nu wilde ik ook eens ter vergelijking een BMW 540d configureren, maar niks... geen dikke zescilinder diesel in deze nieuwe 5. Gaat die er nog komen?

Ik heb dan ook het gevoel dat mensen verlies aan fiscaliteit (meer taksen, minder aftrekbaarheid,..) ineens toch minder belangrijk gaan vinden. En ik kan het begrijpen. 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/2/2024 om 21:38, Tommie zei:

Er komt een 540d xDrive, bestelbaar 06/2024.

interessant 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Eindelijk eens iemand die feiten durft noemen en de waarheid durft zeggen in deze woke wereld die zelfs de autominded mensen aangetast heeft.

BMWMB zal wel weer 27 reden vinden om het goed te praten, maar deze man vat gewoon samen waarom EV (zelfs van het heilige BMW) en autofan zijn gewoon niet door één deur kan. 

Simples. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De standaard elektrische koffer op de Touring, is dat sowieso ook openen met je voetbeweging? Of moet je daar voor de optie van comforttoegang nemen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Cyrano.ak zei:

De standaard elektrische koffer op de Touring, is dat sowieso ook openen met je voetbeweging? Of moet je daar voor de optie van comforttoegang nemen? 

Enkel met comforttoegang.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/23/2024 at 1:33 PM, Cyrano.ak said:

De standaard elektrische koffer op de Touring, is dat sowieso ook openen met je voetbeweging? Of moet je daar voor de optie van comforttoegang nemen? 

En dan heb je 1 kans op 2 dat het werkt 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/19/2024 at 11:56 PM, The Swede said:

Eindelijk eens iemand die feiten durft noemen en de waarheid durft zeggen in deze woke wereld die zelfs de autominded mensen aangetast heeft.

BMWMB zal wel weer 27 reden vinden om het goed te praten, maar deze man vat gewoon samen waarom EV (zelfs van het heilige BMW) en autofan zijn gewoon niet door één deur kan. 

Simples. 

Ja Zweed, leg het eens uit. Wij hebben hier geen tijd om een video van 20 minuten te bekijken hoor. Wat scheelt ermee?

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, ir_fuel zei:

En dan heb je 1 kans op 2 dat het werkt 😛 

Bij mij werkt dat echt elke keer. :D Magic!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, ir_fuel zei:

Ja Zweed, leg het eens uit. Wij hebben hier geen tijd om een video van 20 minuten te bekijken hoor. Wat scheelt ermee?

Kan je toch gewoon doen terwijl je zit te koekeloeren wanneer je EV aan het laden is? Duur zowieso al meer dan 20 min. :D

In summary, nul rijplezier en het rijdt kak. Geen BMW meer. (daarvoor moest ik er niet mee rijden).

Hij legt het alleen een heel stuk gedetailleerder uit. Maar elk van zijn punten is goed onderbouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, The Swede zei:

Kan je toch gewoon doen terwijl je zit te koekeloeren wanneer je EV aan het laden is? Duur zowieso al meer dan 20 min. :D

In summary, nul rijplezier en het rijdt kak. Geen BMW meer. (daarvoor moest ik er niet mee rijden).

Hij legt het alleen een heel stuk gedetailleerder uit. Maar elk van zijn punten is goed onderbouwd.

Maar als niemand er van wakker ligt, is het dan een probleem? Of die nu 2 of 3 ton weegt, ik denk niet dat die klanten daar bewust van zijn eigenlijk. En een 5 moet je eigenlijk al lang niet echt kopen voor de Fahrspaß, gezien de afmetingen van een kleine RORO-Ferry.

Voor liefhebbersautos moet je in het verleden shoppen vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou het net zeggen, de tijd van Fraude am Fahren is al een aantal jaren voorbij. Opvallen en show verkopen geeft nu de doorslag 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Dimitri zei:

Fraude am Fahren

Da's meer de mannen met de 7-reeks wss idd :D 

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid