Ga naar inhoud

BMW G60 5 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

1 uur terug, saabi zei:

des goûts et des couleurs, on ne discute pas

maar als ik de keuze heb tussen iets echt en een lookalike, ben ik doorgaans voorstander van het echte….(nappa in mijn DD, toch een ongelofelijk verschil met de sensatec in de ix1)

ik zie geen meerwaarde om namaakleder boven stof te verkiezen BTW….

 

Groot verschil in onderhoudsgemak nochtans.

Laat je trouwens niet verrassen door wat in een ‘lederen’ interieur eigenlijk allemaal sensatec/veganza/sensafin is.

In elk geval, Nappa en Merino staan uiteraard ver boven kunstleder. Prijs is er ook naar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, JanC zei:

Hij doet me precies aan één of andere Amerikaanse break denken, wie helpt me uit het gepieker?

Eerder wat xf break?

20180528105133jaguarxfsportbrake30d2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tommie zei:

Leder gaat er overal op termijn uit hoor. Wij hebben zelfs nog geen G6x verkocht met echt leder. Heb ‘t voor mezelf ook niet besteld, geen idee wat de meerwaarde van echt leder nog is voor mij.

Toen ik mijn Tesla kocht, had iedereen commentaar over dat nepleder, en nu een paar jaren verder, zien deze mensen het voordeel van echt leder niet meer in. 😂

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het niet zozeer over de voordelen. Het gevoel, de geur en uitzicht van echt leder zijn onovertroffen. En ik weet dat het standaard ‘leder’ bij BMW en waarschijnlijk veel andere merken grotendeels ook synthetisch is, en dat zie je eraan. Dat echt leder ‘leeft’ en er niet blijft uitzien alsof de wagen net geleverd is is net mooi in mijn ogen.  Het is gewoon een veel edeler product. Een mooie auto verdient dat. (In een Aston ga je ook geen kunstleder plaatsen denk ik dan)
 

dit gezegd zijnde zie ik geen meerwaarde voor skai en zou ik opteren voor een stoffen interieur, hoewel @Tommie wel gelijk heeft wat betreft het onderhoudsgemak, denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is ook gewoon geen stof meer toch?

Die Veganza met alcantara staat wel gemarkeerd op de configurator als stof, maar uiteindelijk is dat hetzelfde als wat in de kunstleder-sectie staat. Die alcantara is echt zeer beperkt (enkel de schouders hebben een lapje).

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, vince522 zei:

Aaah the weekly struggle

Vertrekken, in de achteruitkijkspiegel kijken: "Godverdomme, bij mijn volgende stop doe ik het toe". 

Vertrekken na de volgende stop: "Godmiljaar, weer vergeten, volgende keer doe ik het toe"

Repeat tot thuis :D 

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Tommie zei:

Groot verschil in onderhoudsgemak nochtans.

Laat je trouwens niet verrassen door wat in een ‘lederen’ interieur eigenlijk allemaal sensatec/veganza/sensafin is.

In elk geval, Nappa en Merino staan uiteraard ver boven kunstleder. Prijs is er ook naar. 

Walknappa 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Challazer zei:

Vertrekken, in de achteruitkijkspiegel kijken: "Godverdomme, bij mijn volgende stop doe ik het toe". 

Vertrekken na de volgende stop: "Godmiljaar, weer vergeten, volgende keer doe ik het toe"

Repeat tot thuis :D 

echt hé...  😁

Gelukkig schiet het nog niet te pas en te onpas omhoog zoals in mijn grijze C-klasse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, BMWMB zei:

Toen ik mijn Tesla kocht, had iedereen commentaar over dat nepleder, en nu een paar jaren verder, zien deze mensen het voordeel van echt leder niet meer in. 😂

Sensatec van 15j geleden is niet hetzelfde als Sensafin of Veganza van vandaag. Waarmee ik enkel maar bedoel dat materialen ook evolueren. Ik vond het kunstleder op de F20 of F30 vreselijk. In een G05 of G60 vind ik het nu wel top. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg spontaan reetzweet als ik terugdenk aan de zomerperiodes in mij F30 met Sensatec 💦

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijks het mooiste wiel tot nu toe onder de 5 (M60 winterwiel)

BMW-i5-M60-13-2048x1286.jpg

BMW-i5-M60-14.jpg

BMW-i5-M60-1-scaled.jpg

aangepast door -Fred-
  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, vince522 zei:

Ik krijg spontaan reetzweet als ik terugdenk aan de zomerperiodes in mij F30 met Sensatec 💦

Danke. Idem.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, -Fred- zei:

Mogelijks het mooiste wiel tot nu toe onder de 5 (M60 winterwiel)

BMW-i5-M60-13-2048x1286.jpg

BMW-i5-M60-14.jpg

BMW-i5-M60-1-scaled.jpg

Ja zo mogen ze hem eigenlijk direct afzetten. Heel mooi.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, -Fred- zei:

Mogelijks het mooiste wiel tot nu toe onder de 5 (M60 winterwiel)

BMW-i5-M60-13-2048x1286.jpg

BMW-i5-M60-14.jpg

BMW-i5-M60-1-scaled.jpg

Mooie skoda

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Al die posts waar het woord 'mooi' in de mond wordt genomen, in het topic van deze auto.
Chance dat ik niet vaak koffie drink tijdens 't forummen...

Het zal aan mij liggen.

  • Vind ik leuk 3
  • Thanks Friendly 2
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Tommie zei:

Sensatec van 15j geleden is niet hetzelfde als Sensafin of Veganza van vandaag. Waarmee ik enkel maar bedoel dat materialen ook evolueren. Ik vond het kunstleder op de F20 of F30 vreselijk. In een G05 of G60 vind ik het nu wel top. 

Het Vegan leder in mijn Model S destijds was ook top, maar daar had toen niemand oor naar.

  • Omhelzing 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, BMWMB zei:

Het Vegan leder in mijn Model S destijds was ook top, maar daar had toen niemand oor naar.

stop met het vegan leer te gebruiken.

Dat is zoals vegetarisch gehakt.

Ze erkennen duidelijk dat het origineel nog altijd beter is, ander zou je het wel een andere naam geven.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gewoon ik zei:

stop met het vegan leer te gebruiken.

Dat is zoals vegetarisch gehakt.

Ze erkennen duidelijk dat het origineel nog altijd beter is, ander zou je het wel een andere naam geven.

En een elektrische Porsche "Turbo" noemen mag dan wel, ofwa? 😜  (ah ja, daar is het origineel inderdaad nog altijd beter, dan mag het)

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, gTa zei:

Al die posts waar het woord 'mooi' in de mond wordt genomen, in het topic van deze auto.
Chance dat ik niet vaak koffie drink tijdens 't forummen...

Het zal aan mij liggen.

reed deze morgen achter een i5, wat is er toch van de BMW 5 geworden... veel te groot/lomp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er kwam er mij één tegemoet met z'n LED-lippenstift aan, jongens toch, wat is daar 't praktisch nut van?
Als bestuurder zie je het niet, en voor de medeweggebruikers is het in mijn ogen alleen maar storend.
Ik snap niet dat ze dat toegelaten hebben. Mocht iemand dit 5 jaar geleden aftermarket hebben geïnstalleerd, het kot zou te klein geweest zijn.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar erger ik mij ook gigantisch aan, is echt storend voor de ogen en zeker 's nachts. Mercedes heeft dat ook al een tijdje op een bepaald model.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid