Ga naar inhoud

Jaguar lovers


abtler

Aanbevolen berichten

Vandaag een Jaguar XF gezien met maar 1 uitlaat? Echt een raar zicht langs achter... Ik dacht dat de XF een L-R uitlaat had?

nieuwe 4 cil. :( diesel heeft er maar eentje geloof ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke motor is dat dan? 2l diesel met 180pk?

Ik dacht een 2.2 met 163pk (en een tweede versie met meer pk geloof'k.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ronduit lelijk, helemaal mijn ding niet alvast. Golvende lijnen doen veelal afbreuk aan het lijnenspel van een auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

564991_10150683536285880_1113578297_n.jpg

Jaguar is proud to announce a new three-year global partnership with Team Sky, which features cyclist Official Mark Cavendish. The versatile XF Sportbrake will act as the ‘nerve-centre’ of the team during the races.

:up:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

http://www.classicdriver.com/uk/find/4100_results.asp?sorderby=dtSubmitDate&fc=13&spriceoperator=less&action=simple_search&lmanufacturer=*&lcurrency=7&lcurrency_currencychangeform=7&next=4100_results.asp&bsubmit=true&lmostrecent=200&lcompetitionmanufacturer=*&lresultsperpage=40&lauctionmanufacturer=*&lseller=1&smilageoperator=less&ldrive=1&size=40&lprice=0&lvat=1&page=2&lmilagetype=1&lCarID=1860665

Magnifiek exemplaar!

Een XK120 heeft me altijd meer aangesproken qua styling dan zijn opvolgers. Een oldtimerliefhebber wist me te zeggen dat hij bij de XK120, XK140 en XK150 die hij heeft gehad toch zeker niet de eerste verkoos, vooral vanwege de technische verbeteringen van de XK140 en XK150.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

XFR-S gelimiteerde serie

jaguar-xfr-s-004.jpg

jaguar-xfr-s-002.jpg

(en voor de Jag-rijder, die zijn Sub nog na treurt ... met optionele kofferbakspoiler :unsure: )

jaguar-xfr-s-003.jpg

Ik wil er wel eentje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid