Ga naar inhoud

Jaguar lovers


abtler

Aanbevolen berichten

In de tijd dat 'ie uitkwam moest ik 't niet van z'n verdubbele volume hebben. Het lage, sportieve, katachtige was eruit. Achteraf bekeken is dat voor mij inderdaad ook de laatste van de "mooie" XJ's. De huidige kan ik qua looks allerminst smaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

SINT-MICHIELS - De 81-jarige L.V. raakte gisteren levensgevaarlijk gewond bij een zwaar verkeersongeval in de Torhoutse Steenweg in Sint-Michiels. Ze werd nog overgebracht naar het AZ Sint-Jan, maar daar overleed ze later op de avond aan haar verwondingen. De dame, een weduwe uit Brugge, kwam met haar wagen uit de Zeeweg. Een Jaguar die uit de richting van Brugge kwam, moest uitwijken en bracht hierdoor een tweede Jaguar, die uit dezelfde richting kwam, in moeilijkheden. De Zedelgemse bestuurder van de tweede Jaguar kon een botsing met de dame niet meer vermijden en raakte lichtgewond. De brandweer moest de beide slachtoffers uit hun wagen bevrijden. De bestuurder van de andere Jaguar pleegde vluchtmisdrijf, maar kon worden opgespoord. Het gaat om een man uit Gent. ‘Er is geen sprake van een straatrace tussen de Jaguars, alleen een ongelukkige samenloop van omstandigheden’, aldus Bart De Volder, hoofdinspecteur van de Brugse politie.

 

8972baee-fe04-11e2-b91a-7f672d19c84a_ori

 

@@Alexanderr , de F-type van Saelens? Ik spot daar een garageplak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar gaat je kersverse ketel

 

id594486-photos-960x700-n.jpg

 

Sjanske voor Jaguar dat Top Gear gedaan is, anders was deze nog in "the news" verschenen voor internationale tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjanske voor Jaguar dat Top Gear gedaan is, anders was deze nog in "the news" verschenen voor internationale tv.

 

Denk je? Als het om Britse karren gaat, zijn ze toch meer op hun hoede heb ik de indruk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk je? Als het om Britse karren gaat, zijn ze toch meer op hun hoede heb ik de indruk.

kun ze zoiets negeren. Na al die foto's van uitgebrande fewwawis en Lamborghini 's? Ik denk het niet.

Ze zijn sterk patriotisch, getuige de slotshows van de laatste seizoenen, maar hiermee zouden ze nog kunnen lachen. Nee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

van buiten zéker

 

van binnen is dat echt foppenboer, of "schone van verre maar verre van schone", met abominabele materialen (voor die prijs)

zetels zijn ook hoogstens matig ® of zelfs pover (alle andere)

ICE is echt kak van gigantesque proporties (touchscreen, bah)

 

maar rijdt echt supergoed, heerlijke auto

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid