Ga naar inhoud

Jaguar lovers


abtler

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

m1myhg9bl6t2.jpg

 

 

Do want!!

 

Ja, ik verkies 'm boven de E 63 AMG, de CLS 63 AMG, de RS6 Avant en de CTS-V Wagon. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Fantastisch knappe auto, heel mooie uitvoering, rijdt hemels goed (als je 'm gebruikt op de manier waarvoor 'ie gemaakt is, ofte: da's nooit de bedoeling geweest om een gooi- en smijtkar of een GT3-concurrent te zijn). Alleen jammer van de belachelijke afschrijving die je daarop boekt als je dat nieuw koopt. Anderzijds: tweedehands belachelijk cheap. Tot je 'm hier wil inschrijven natuurlijk: "Rijk zijn is geen schande, niet willen bijdragen wel." :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De XK66. Wat een magnifieke auto, de laatste old school Jag. :inlove:

 

Jaguar-XK66-Special-Edition-1%25255B3%25

 

Jaguar-XK66-Special-Edition-6%25255B3%25

 

Jaguar-XK66-Special-Edition-3%25255B3%25

 

Jaguar-XK66-Special-Edition-8%25255B3%25

Al verschillende keren naar deze foto's komen kijken. Wat een pracht... :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 4 weken later...

@@Ritsuke :

Ken je iets over een Jag X-type? Gebruikelijke problemen, kosten,...? Welke dieselmotor is het betrouwbaarste? 2.0 of 2.2? Zijn Mondeo blokjes dus ik vermoed dat dat wel zal meevallen.. Koppeling/vliegwiel zijn zwakke punten zag ik.

Ik kan mijn vriendin in een break krijgen ipv kleine 4x4, als het een X-Type Estate is toch, dus moet ik die kans grijpen :D

Mijn buurman wil me schrik aanjagen door te zeggen dat het onderhoud en stukken onbetaalbaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid