Ga naar inhoud

ASTON MARTIN Lovers


dane

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Aston Martin heeft een Q afdeling. Je kan je wagen beginnen personaliseren met allerhande kleurtjes en afwerkingen

 

2017-aston-martin-db11_100593652_h.jpg

2017-aston-martin-db11_100593655_h.jpg

 

Maar je kan ook een stap verder gaan en in zee gaan voor one off creaties

aston-martin-vantage-gt12-roadster_10055

aston-martin-vantage-gt12-roadster_10055

aston-martin-cc100-speedster-concept_100

Dubbel gevoel, langs de eene kant kan dat serieus knappe creaties opleveren, maar ik krijg al schrik voor de Arabische platen. Als je ziet dat de McLaren als een paar keer verkracht is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Voor mij is die auto echt de definitie van wat een sportwagen is en moet zijn, hetzelfde gevoel wat je krijgt bij classics uit de jaren 50 en 60. Alles klopt er aan (voornamelijk qua looks, voordat ik de GT3 RS fanboys te horen krijg). 

Er komt niks bij in de buurt van de huidige sportwagens. 

 

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
On 28/12/2016 at 5:03 PM, Timo said:

 

Waarom kan AM niet eens iets compleet gestoord maken in plaats van zo'n DB11, dus genre DBS enkel extremer. Ze blijven zich echt nog focussen op de 60 plusser.

 

ORLY?

vulcan_32.jpg?itok=uZPzZkBq

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, gTa said:

De GT8 wel. Die is toch pretty bonkers?

Dat model is zo oud dat 60 plussers zich terug 40 plussers voelen wanneer ze er in rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Couldn't care less. Belachelijk mooie auto, nu nog altijd. En de specs en 't karakter van de GT8: a-mai. :inlove: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minutes ago, gTa said:

Couldn't care less. Belachelijk mooie auto, nu nog altijd. En de specs en 't karakter van de GT8: a-mai. :inlove: 

GT12!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt dat ook met stick shift? Zo ja: dan mag het. Al vind ik die qua looks wel wat té.

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minutes ago, gTa said:

Komt dat ook met stick shift? Zo ja: dan mag het. Al vind ik die qua looks wel wat té.

Dat ziet er toch exact hetzelfde uit? Kan ook per stick! En beiden te speccen zonder die ridicule splitter en spoiler (heb er wel nog geen gezien die zo slim was dat niet te speccen).

aston-martin-gt08-aml-photo-r-max-earey-53.jpg.14d9806acd6f05f643fe296793a0c571.jpg

maxresdefault-2.jpg.36540d7326204803415ecab21ebcd15f.jpg

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, op de brave editie had ik het. Wist niet dat dat ook op de GT12 kon. Dan liever die, ja. Met stick.

Al zou ik eigenlijk al beestig content zijn met een GT8 ook. 12 cilinders is beter, maar die 8 pottekes van AM zijn toch verdomme nice.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel beter!

Zou het nog in een donkere kleur nemen, aangezien ik echt geen fan ben van contrasterende koetswerkelementen. En al zeker niet op een, in oorsprong, zeer elegante Vantage.

Om die reden is een V12 vantage imo ook alleen maar mooi in het zwart, want anders vallen die verschrikkelijk lelijke carbon roosters op de motorkap te hard op. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's toch een GT8, Porker? Zo wil ik hem (maar niet in die kleur). Ik merk nu de andere bonnet van de GT12 op, niet m'n smaak. :oops: Kan je die ook vleugelloos krijgen, die GT12, zeker van?

Ik denk dat ik toch voor de GT8 zou gaan. :oops: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Perfect, zo. (Op de velgen na, voor mij. En het mag wel wat kleur hebben ook, maar deze combo neem ik met plezier in huis.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mij deze maar: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=241370986

Ook zwart/zwart (allerminst m'n favoriete combinatie) maar een stick shift V12 zonder gevleugeltje en mét de mogelijkheid om top down van je 12 cilinder rumble, pops and cracks te genieten. :inlove: Ow yeah.

Dit zal velen bekoren maar ik ben niet aan van die primer-kleur lakken. :oops: En bij de Vantage een tik liever de roadster dan de coupé. Dat dat wat minder torsiestijf is en wat meer beweegt deert me niet, da's toch geen bonkers stijve circuit auto, integendeel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fuck, GT8'jes gaan (in vraagprijs althans) dik door de 300.000 euro, al. :silly: Miljaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid