Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic


janvkn

Aanbevolen berichten

Mijn zus haar man, een linkse bakfietsrijder, lacht er soms mee dat ik in zo een klein gehucht woon. Maar kijk, we staan wij toch veel verder dan Gent. Je kan hier zelfs de elektrische auto van de gemeente huren omdat die hem toch maar tijdens kantooruren gebruikt. 
 

Hebben ze in 9000 een luchthaven ? Neen, ze hebben er parking van gemaakt.
Wij hebben er TWEE in onze postcode! (Allé gow, een vliegveld met gesten en een militaire strook gras voor bush-pilots en vallende parachutisten)
  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, ir_fuel zei:

En wat nog een goed idee is (maar er zal ongetwijfeld wel weer een of andere "eco" reden zijn om het neer te sabelen). Gewoon windowshoppen, lijstje doorgeven en betalen, en dan de boel wat later thuis afgezet.

Geen gezeik met "ik moet dichtbij parkeren want anders krijg ik mijne drank niet mee gesleurd" enzo.

Voila. En eventueel naast kijken ook ne keer voelen. Meer niet.

5 uren geleden, ex-Mooseman zei:


Jij wil een soek ?

Met @Mayonaise als chauffeur lijkt me dat geen straf te zijn, en al zeker geen straf voor de lachspieren.

(wel met elektrisch motortje dat we in het geniep opgedreven hebben)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, CAS zei:

Mijn zus haar man, een linkse bakfietsrijder, lacht er soms mee dat ik in zo een klein gehucht woon. Maar kijk, we staan wij toch veel verder dan Gent. Je kan hier zelfs de elektrische auto van de gemeente huren omdat die hem toch maar tijdens kantooruren gebruikt. 

 

Dat kan bij ons ook, je hebt keuze tussen een Renault Zoë en een Renault Kangoo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Ian said:


Hoe weet jij welke kledij ik draag? :D In de Primark zien ze mij uit principe al niet bvb. Maar zoals ik zei; andere discussie.

bwa. je loopt niet gekleed in fairtrade vodden van hippies, of een trui gebreid door de bomma. dingen die niet van ginderachter komen, die kosten meestal handenvol geld. 

ik heb hier wat dingen hangen van mijn vader zijn merk. is al rap 200-300 voor een hemdje of polo die nog in Italie gemaakt is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, Ian said:


Hoe weet jij welke kledij ik draag? :D In de Primark zien ze mij uit principe al niet bvb. Maar zoals ik zei; andere discussie.

Ik ga WEL naar de Primark. Vooral die op het eind van Oxford Street. Is gewoon al het bezoeken waard voor het “Indian Bazar” gehalte :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 hours ago, gewoon ik said:

Gepensioneerden

:fp: 

En niet alleen in het verkeer zijn die kwakkels een ramp. Ge moet ze op een luchthaven es bezig zien...

En dan moeten ze natuurlijk altijd in het weekend naar het zuiden vliegen. Zaterdag ochtend liefst. Het is hier vanmorgen weer fcuking Air Geriatrics 🤬

t Is dat het hier een autoforum is want anders zette ik eens een topic “Ergernis voor luchtreizigers” om alle apetoeren van de toeristen, gepensioneerden, “stag-do machos” en kaffers* in neer te pennen. Kan ondertussen een volledige stand-up comedy maken van het kunst- en vliegwerk van die kwasten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, knight-rider zei:

Dat kan bij ons ook, je hebt keuze tussen een Renault Zoë en een Renault Kangoo.

Bij mijn weten is dat niet van de stad Gent zelf die je dan voordelig kan huren na de kantooruren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, CAS zei:

Bij mijn weten is dat niet van de stad Gent zelf die je dan voordelig kan huren na de kantooruren. 

Ik weet niet hoe het in Gent zit, ik ben van Sint-Truiden.

Hier bestaat zo dat al van najaar 2017.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/12/2019 om 13:52, ex-Mooseman zei:



Op de wekelijkse markten hier in Wevelgem en Gullegem staan door de gemeente betaalde bakfietskoeriers om je aankopen thuis te brengen.

Is dit zo? 

Wist ik niet, zal dit eens laten weten aan mijn schoonouders. Wonen in Gullegem. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/12/2019 om 16:52, CAS zei:

Mijn zus haar man, een linkse bakfietsrijder, lacht er soms mee dat ik in zo een klein gehucht woon. Maar kijk, we staan wij toch veel verder dan Gent. Je kan hier zelfs de elektrische auto van de gemeente huren omdat die hem toch maar tijdens kantooruren gebruikt. 

 

Dat is wel knap! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/12/2019 om 16:52, CAS zei:

Mijn zus haar man, een linkse bakfietsrijder, lacht er soms mee dat ik in zo een klein gehucht woon. Maar kijk, we staan wij toch veel verder dan Gent. Je kan hier zelfs de elektrische auto van de gemeente huren omdat die hem toch maar tijdens kantooruren gebruikt. 

 

Dat kan in Gent ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Mayonaise zei:

Dat kan in Gent ook.

*een spontaan idee voor een nieuw format "non-statische forummeeting" duikt op*

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, gTa zei:

*een spontaan idee voor een nieuw format "non-statische forummeeting" duikt op*

Ik denk moesten we de meeting van toen herdoen, we nu elk kwartier pliesie zien :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Bompa zei:

Ik denk moesten we de meeting van toen herdoen, we nu elk kwartier pliesie zien :D

Die van Gent zijn mijne klant, moek keer kijken of ik iets kan regelen? :D

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/13/2019 at 9:00 AM, ir_fuel said:

Niet als dat een hoop mensen vervangt die anders samen in de file gaan staan op de A12.

En zelfs als het zo zou zijn, ik heb nog altijd liever dat een koerier in mijn plaats in de file gaat staan. Dan ga ik zelf wel wat leuks doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Bompa zei:

Liefst buiten de LEZ :D

 

watersportbaan ligt er buiten. en  er zijn wat rechte banen, om telkens een sprint te doen, en via de parking weer terug. :lolz:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid