Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic


janvkn

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden, CAS zei:

Heb je mij zien staan mss? Met de pattatentrailer tot daar gereden. :D

 

Moest je de N1 gevolgd hebben had ik je kunnen zien rijden, ja :D. Waar is die trouwens maar 3 hoog? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Polygoon zei:

Moest je de N1 gevolgd hebben had ik je kunnen zien rijden, ja :D. Waar is die trouwens maar 3 hoog? 

Na justitie paleis gaat dat in een tunnel. Naar rechts is dan station. Volgens mij enkel op de borden. Konijnepijp lukt ook met 44ton. Maar er hing er zo een latje voor deze.

Oud gerechtshof trouwens ook met isolatie uit west Vlaanderen voorzien, een school daar ook in de buurt ook en nu bezig met hout te leveren voor de restauratie van het stadhuis. Ook uit west Vlaanderen trouwens. Telkens met 6LM op mijn combinatie. Het mag wat kosten precies. 20LM besteld maar ga het dus in 3 a 4x moeten leveren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, CAS zei:

Na justitie paleis gaat dat in een tunnel. Naar rechts is dan station. Volgens mij enkel op de borden. Konijnepijp lukt ook met 44ton. Maar er hing er zo een latje voor deze.

Oud gerechtshof trouwens ook met isolatie uit west Vlaanderen voorzien, een school daar ook in de buurt ook en nu bezig met hout te leveren voor de restauratie van het stadhuis. Ook uit west Vlaanderen trouwens. Telkens met 6LM op mijn combinatie. Het mag wat kosten precies. 20LM besteld maar ga het dus in 3 a 4x moeten leveren. 

Volgende keer gewoon via Kinepolis/Decathlon Merksem rijden :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/vrouw-ramt-hert-in-duitsland-en-rijdt-naar-huis-met-dier-in-radiatorrooster~a7b0ddb0/

Stevige aanrijding, schade aan het voertuig en niet beseffen dat het beest vastzit aan je auto. dan nog een paar kilometer verder rijden met dat beest dat ligt rond te zwabberen aan de neus. Toch maar een serieus gebrek aan inzicht en verantwoordelijkheid. Je zou allicht gaan denken dat mensen 's nachts écht een voetganger aanrijden, en gewoon doorrijden omdat ze denken dat er niks ernstig gebeurd is.

  • Verdrietig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze werken thv Borgerhout en er is een ongeval gebeurd thv Kleine Bareel (niks van gezien trouwens), waarom moet heel dat stuk dan 70 zijn om 12u ‘s nachts? Pure waanzin.

E75C8EAA-0109-4567-AE67-CADDD9DBA50C.jpeg.a49b9686ce0671546d8bfc5fd9b41b64.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/22/2020 at 2:51 PM, teus_ said:

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/vrouw-ramt-hert-in-duitsland-en-rijdt-naar-huis-met-dier-in-radiatorrooster~a7b0ddb0/

Stevige aanrijding, schade aan het voertuig en niet beseffen dat het beest vastzit aan je auto. dan nog een paar kilometer verder rijden met dat beest dat ligt rond te zwabberen aan de neus. Toch maar een serieus gebrek aan inzicht en verantwoordelijkheid. Je zou allicht gaan denken dat mensen 's nachts écht een voetganger aanrijden, en gewoon doorrijden omdat ze denken dat er niks ernstig gebeurd is.

Heel erg voorval maar dat beest zat natuurlijk de hele tijd in haar ‘dode’ hoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Phil zei:

Als ze werken thv Borgerhout en er is een ongeval gebeurd thv Kleine Bareel (niks van gezien trouwens), waarom moet heel dat stuk dan 70 zijn om 12u ‘s nachts? Pure waanzin.

E75C8EAA-0109-4567-AE67-CADDD9DBA50C.jpeg.a49b9686ce0671546d8bfc5fd9b41b64.jpeg

Da's het VVC die graag eens met de mensen hun voeten spelen 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Tiep zei:

Da's het VVC die graag eens met de mensen hun voeten spelen 😉 

Inderdaad, E40 Gent zelfde liedje. Gaat daar zonder reden snel naar 90 of 110 :fp: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, dragonfly said:

Inderdaad, E40 Gent zelfde liedje. Gaat daar zonder reden snel naar 90 of 110 :fp: 

Bedoel je richting Brussel in Zwijnaarde? Is dat niet vooral om te zorgen dat het trage inkomende verkeer van de ring rond Gent dat daar vaak maar aan 70 à 90 kmh oprijdt niet tussen verkeer aan 120 terechtkomt? Lijkt mij niet zo onzinnig. Je ziet daar vaak genoeg idioten van de oprijstrook snel naar het tweede rijvak gaan terwijl ze nog geen 100 kmh rijden, onder het motto "de rest zal wel remmen". 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jup. Verkeer dat van de n60 invoegd net voor zwijnaarde. Daarom dat ze de boel vertragen. 

Die oprit gaat binnenkort dicht trouwens. De n60 komt fan uit op de r4. Zal druk worden in oprit merelbeke

  • Whut?! 1
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Marvin zei:

Bedoel je richting Brussel in Zwijnaarde? Is dat niet vooral om te zorgen dat het trage inkomende verkeer van de ring rond Gent dat daar vaak maar aan 70 à 90 kmh oprijdt niet tussen verkeer aan 120 terechtkomt? Lijkt mij niet zo onzinnig. Je ziet daar vaak genoeg idioten van de oprijstrook snel naar het tweede rijvak gaan terwijl ze nog geen 100 kmh rijden, onder het motto "de rest zal wel remmen". 

Neen richting kust, daar is geen enkele oprit. Gent wil de snelwegen zone 90 maken hé maar wegen en verkeer houdt dat gelukkig tegen. Met die dynamische borden krijgen ze bij momenten alsnog hun zin.

R4 oprijden langs Merelbeke is ook 1 vak geworden 😭

Link naar reactie
Delen op andere sites

De miserie met die matrixborden tussen Zwijnaarde en Wetteren heeft er ook mee te maken dat dat tracé het drukste is van heel de E40 ten Westen van Brussel. Ja, zelfs drukker dan Ternat.

https://www.wegenwiki.nl/E40_(België)#Verkeersintensiteiten

Ik heb daar ook al gereden bij perfect weer, geen file of werkzaamheden, en dan ineens staat er 50 op zo'n bord. De meeste vertraagden dan naar... 100, om toch iets te doen. Maar het was dus totaal ongeloofwaardig.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Trajectcontrole maakt het erger, dat is nu constant 100 rijden vanaf er wat verkeer is. Vanaf Drongen heb je dan terug vlot verkeer 😞  en is er meer plaats tussen de wagens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Goesting said:

Ik heb daar ook al gereden bij perfect weer, geen file of werkzaamheden, en dan ineens staat er 50 op zo'n bord. De meeste vertraagden dan naar... 100, om toch iets te doen. Maar het was dus totaal ongeloofwaardig.

Da's dan toch ook eerder uitzondering of een vergissing. Doorgaans als er 50 staat, heeft het wel een reden, weet ik uit ervaring, zoals een ongeval/file. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Marvin zei:

Da's dan toch ook eerder uitzondering of een vergissing. Doorgaans als er 50 staat, heeft het wel een reden, weet ik uit ervaring, zoals een ongeval/file. 

Neen, ik passeer er genoeg om te weten dat het random is :fp:  Of zoals ze in West-Vlaanderen zeggen, mensekloterij

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, dragonfly said:

Gent wil de snelwegen zone 90 maken hé maar wegen en verkeer houdt dat gelukkig tegen. Met die dynamische borden krijgen ze bij momenten alsnog hun zin.😭

bah 😡

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nee, flitspalen volgen de snelheid op de matrixborden niet.

Weetje: Er zijn wegen waar men qua vmax bijvoorbeeld van 90km/u naar 70km/u gaat op een met verkeerslichten geregeld kruispunt, om na het kruispunt terug naar 90km/u te gaan.  Die flitspalen op het kruispunt staan voor een of andere reden dan op 90km/u afgesteld, ook al denkt iedereen dat moet afremmen om niet op de foto te staan. Die vervullen dan hoofdzakelijk de functie als roodlichtflitser. Maar op rustige momenten kan je dus met een ruime marge door het groen rijden.

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Goesting zei:

Nee, flitspalen volgen de snelheid op de matrixborden niet.

Misschien op die specifieke locatie niet, maar er zijn plaatsen waar dat wel het geval is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid