The Swede 5.782 Geplaatst: 25 maart 2019 Delen Geplaatst: 25 maart 2019 They will never change Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niko80 5.712 Geplaatst: 25 maart 2019 Delen Geplaatst: 25 maart 2019 23 hours ago, The Swede said: 325td iets waard? TDS is beter die heeft 143pk ipv 115 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.782 Geplaatst: 25 maart 2019 Delen Geplaatst: 25 maart 2019 Oldtimer is een kwestie van originaliteit en niet pks. Met een kist van 27 jaar gaat ge niet koersen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niko80 5.712 Geplaatst: 25 maart 2019 Delen Geplaatst: 25 maart 2019 1 hour ago, The Swede said: Oldtimer is een kwestie van originaliteit en niet pks. Met een kist van 27 jaar gaat ge niet koersen. I disagree... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.782 Geplaatst: 25 maart 2019 Delen Geplaatst: 25 maart 2019 Tenzij je maroef bent natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ian 511 Geplaatst: 25 maart 2019 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2019 Zoveel kost het om nu een 525tds van '93 op de baan te krijgen, zonder een meter gereden te hebben: Maar het is een echte liefhebber. Was ook deels omdat een oldtimer niet als 'zakenauto' te gebruiken is (en omdat deze in erg goede staat is) dat hij voor dit exemplaar van '93 ging ipv per sé een oldtimer. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niko80 5.712 Geplaatst: 26 maart 2019 Delen Geplaatst: 26 maart 2019 15 hours ago, The Swede said: Tenzij je maroef bent natuurlijk. Een 911 van 27j oud kan je perfect op circuit zetten, een Mx5 ook. Dus wat heeft maroef hiermee te maken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.782 Geplaatst: 26 maart 2019 Delen Geplaatst: 26 maart 2019 Het echte leven gebeurt niet op circuit en de enigen die deze oude klassiekers afraggen zijn de Molenbekenaars. Als je een E36 als autoliefhebber als classic koopt, heb je er respect voor. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niko80 5.712 Geplaatst: 26 maart 2019 Delen Geplaatst: 26 maart 2019 5 minutes ago, The Swede said: Het echte leven gebeurt niet op circuit en de enigen die deze oude klassiekers afraggen zijn de Molenbekenaars. Als je een E36 als autoliefhebber als classic koopt, heb je er respect voor. Tja ieder zijn gedacht. Nochtans zie ik in historic races weining "Molenbekenaars".... Enfin deze discussie heeft toch geen zin. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.782 Geplaatst: 26 maart 2019 Delen Geplaatst: 26 maart 2019 Ik reed deze ochtend hier naar Bad Homburg en zag geen racecircuit. Vorige zondag waren we in België en ging ik van Leuven naar Waterloo: veel volk gezien maar geen historic racers. En eigenlijk is de enige racewagen die ik gezien heb in de laatste 6 maand, een rallywagen geweest die aan de Haspengouwrally deelnam. Ook op dit forum, nochtans allemaal autoliefhebbers: weinig historic racers Dus als we het even bij het gros van de autoliefhebbers houden... Ya get me? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niko80 5.712 Geplaatst: 28 maart 2019 Delen Geplaatst: 28 maart 2019 On 3/26/2019 at 11:27 AM, The Swede said: Ik reed deze ochtend hier naar Bad Homburg en zag geen racecircuit. Vorige zondag waren we in België en ging ik van Leuven naar Waterloo: veel volk gezien maar geen historic racers. En eigenlijk is de enige racewagen die ik gezien heb in de laatste 6 maand, een rallywagen geweest die aan de Haspengouwrally deelnam. Ook op dit forum, nochtans allemaal autoliefhebbers: weinig historic racers Dus als we het even bij het gros van de autoliefhebbers houden... Ya get me? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.782 Geplaatst: 28 maart 2019 Delen Geplaatst: 28 maart 2019 Zoals ik aan mijn klanten altijd zeg: “you don’t pay me to give you the good news, you pay me to show you the real situation.” Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan.van.gent 3.717 Geplaatst: 28 maart 2019 Delen Geplaatst: 28 maart 2019 Op trackdays/driftdagen/... rijdt het nochtans vol ouwe bakken. Van perfect OEM staat, tot OEM+, tot volledig getuned, tot compleet brak. Voor elk wat wils Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.782 Geplaatst: 28 maart 2019 Delen Geplaatst: 28 maart 2019 Dat kan zeker zo zijn. Maar wanneer het gros van de liefhebbers rijdt met een classic wegens de nostalgie ervan, niet om te driften. En die gaat liever een mooie en originele 325td hebben dan een brakke 325tds of een propere 320i dan een 325i die afgeragd en afgedrift is. Vandaar dat ik het statement "tds is beter dan td" (omdat hij meer pk heeft) in vraag stel. De definitie van "beter" is nl. niet perse pk's. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gewoon ik 6.690 Geplaatst: 28 maart 2019 Delen Geplaatst: 28 maart 2019 Ik denk dat je meer liefhebbers van een bootmotor bij mercedes vindt dan bij bmw. En koersen of niet met een oldtimer, je doet er toch mee wat je wil. Ik zet mijn kar ook dwars. Om dat ik het (soms) kan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.782 Geplaatst: 28 maart 2019 Delen Geplaatst: 28 maart 2019 In een E36, ben ik uiteaard ook veel meer fan van een 320i of 325i. Dat is tenminste een echt BMW. Maar de prijzen daarvoor lijken me twee keer zo hoog te zijn als een propere 325td bvb. En dan denk je toch es na. Uiteindelijk waren dit nog diesels die een zeker rijplezier gaven met een redelijk breed werkingsgebied en zijn het wagens die voor mensen van mijn leeftijd een zeker nostalgie opwekken. Wij groeiden op met diesels a la W123 en Peugeot 504. Wanneer we dingen als de eerste 524td voorgeschoteld kregen in 1984... En in 1991 was een 325td nog steeds een dikke moteur die opviel door zijn erg geciviliseerde loop. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gewoon ik 6.690 Geplaatst: 28 maart 2019 Delen Geplaatst: 28 maart 2019 1 uur terug, The Swede zei: In een E36, ben ik uiteaard ook veel meer fan van een 320i of 325i. Dat is tenminste een echt BMW. Maar de prijzen daarvoor lijken me twee keer zo hoog te zijn als een propere 325td bvb. En dan denk je toch es na. Uiteindelijk waren dit nog diesels die een zeker rijplezier gaven met een redelijk breed werkingsgebied en zijn het wagens die voor mensen van mijn leeftijd een zeker nostalgie opwekken. Wij groeiden op met diesels a la W123 en Peugeot 504. Wanneer we dingen als de eerste 524td voorgeschoteld kregen in 1984... En in 1991 was een 325td nog steeds een dikke moteur die opviel door zijn erg geciviliseerde loop. je vergeet de 300TDT denk ik. Maar goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.782 Geplaatst: 28 maart 2019 Delen Geplaatst: 28 maart 2019 Ik noem ze noem ze niet allemaal. 300d turbo was ook zalig. Maar 525tds was toch ook al een ferme voituur Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speedhunter 4.211 Geplaatst: 11 juni 2019 Delen Geplaatst: 11 juni 2019 Beste M3 waar ik ooit mee gereden heb. Een 3.2. In het estorilblauw. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.782 Geplaatst: 11 juni 2019 Delen Geplaatst: 11 juni 2019 3 hours ago, Speedhunter said: Beste M3 waar ik ooit mee gereden heb. Een 3.2. In het estorilblauw. Welke M3's reed je nog? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niko80 5.712 Geplaatst: 11 juni 2019 Delen Geplaatst: 11 juni 2019 54 minutes ago, The Swede said: Welke M3's reed je nog? Ne groene en ne witte, den blauwe was den beste.... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
///NFSThunder 204 Geplaatst: 11 juni 2019 Delen Geplaatst: 11 juni 2019 8 minuten geleden, Niko80 zei: Ne groene en ne witte, den blauwe was den beste.... de blauwe z'n signature move is echt awesome... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speedhunter 4.211 Geplaatst: 11 juni 2019 Delen Geplaatst: 11 juni 2019 Welke M3's reed je nog?Enkel M5 e39 nog gereden.Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speedhunter 4.211 Geplaatst: 25 april 2020 Delen Geplaatst: 25 april 2020 De M3 E36 GT. Wie kan zich nog herinneren dat deze even duur in aankoop waren als de 3.2l M3? Je moet nu eens die prijzen opzoeken. 70 000 euro is geen uitzondering. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jenkins 1.993 Geplaatst: 25 april 2020 Delen Geplaatst: 25 april 2020 19 minuten geleden, Speedhunter zei: De M3 E36 GT. Wie kan zich nog herinneren dat deze even duur in aankoop waren als de 3.2l M3? Je moet nu eens die prijzen opzoeken. 70 000 euro is geen uitzondering. Zo knap, dat groen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.