Ga naar inhoud

BMW E36


Ian

Aanbevolen berichten

Spreekt u ook Vlaams hierboven?

Ik had het gekund, maar in een vlaag van koppigheid...  :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Voor de E36-fetish-liefhebber, 404km op de teller

 

0175530582001.jpg?bf9d607c85614511d6f567

0175530582013.jpg?afe9a3c87b2b47a6669122

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=175530582&asrc=st

 

Wel de eerste keer dat ik die velgen zie...

 

Zoekertje staat nog steeds online. :lol: Idd speciale velgen. Heb ze al eerder gezien. Maar niet moeder's mooiste.

 

 

 

Ik had mijn E36 M3 3.0 nooit mogen verkopen.  :(

 

 

 

IMG_1922_zps6d889737.jpg

 

IMG_1930_zps9c8df8a7.jpg

 

Reminds me of...

 

424002_162054800579614_1384099303_n.jpg?

 

395536_162024763915951_1723382438_n.jpg?

 

:inlove:

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb semi een E36 Compact 323ti op het oog... Lijkt me echt een leuke rijdersauto, maar dan zou ik m'n E30 moeten weg doen. Andere nadelen t.o.v. de E30 zijn de hoge BIV + taksen, hogere verzekeringskost, minder flatterende looks (al heb ik wel een beetje een zwak voor underdog/ondergewaardeerde auto's), en het feit dat het een zwarte auto is (ik had mezelf voorgenomen om na m'n zwarte E30 geen zwarte auto meer te kopen (tenzij mss een dikke E28 M5 of 535i, ooit :lol:, want die liggen ook niet voor het rapen, dus moet je soms wat toegevingen doen op de lakkleur). Zwart is saai en kut om proper te houden.

 

Conclusie: zullen maar verder blijven doen met de E30. :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duh.

E30 > 323 compact

 

Ben dus met @@PJH naar een E36 323ti gaan kijken in Berlijn enige tijd terug. 

Was mogelijks ter vervanging van mijn VW Polo 1.9tdi pendelslet. Ik dacht "gas erin, LV van maken en cheapo RWD zes cilinder rondknallen". In theorie een puik plan, maar je blijft aanmodderen met oude auto's.

 

Testrit gemaakt, alles viel behoorlijk mee. Had wel indruk dat ophanging zijn beste tijd had gehad. 

Uiteindelijk na wat afbieden op mooie prijs (2600€ denk ik) uitgekomen en meegepakt. 10 minuten later op autobahn toch een vreemd hamerend geluid opgemerkt. Lag niet aan uitbalancering van wielen, en wou het risico niet nemen om daar 8u mee terug te rijden. Dan maar auto teruggebracht. 

Achteraf gezien geen spijt van gehad. Ik ging daar meer ergernissen aan gehad hebben dan plezier denk ik. 't Is de daily, dus het moet vooral altijd en overal werken en me goedkoop overal brengen. Polo stuurt ook gewoon een stuk strakker, is mogelijks zelfs sneller en een hoop zuiniger. Mocht het als enige wagen zijn voor daily en funritjes dan nam ik ook geen E36.

 

Conclusie: blijf maar bij je E30, rijdt ook pakken wijzer dan de gemiddelde E36 323ti IMO. Wijzer motorkarakter ook vind ik, maar da's persoonlijk. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

je vergeet het belangrijkste:

 

it's so damn ugly :D

 

Da's persoonlijk natuurlijk. Vroeger vond ik dat ook.. Maar zoals zo vaak begon ik na een tijd van gedacht te veranderen en ze meer en meer te appreciëren. De E36 in 't algemeen ook eigenlijk. Bij de Compact blijft dat achterste wennen natuurlijk...

 

Op Autoforum doet Beemerke05 z'n 323ti van de hand, en die was er ook altijd enthousiast over. Hij was nu verkocht voor €2000, maar koper had 'm (na voorschot te hebben betaald) nog niet komen halen (na een week, zonder iets te laten weten). Dus de verleiding was er natuurlijk. :D Moet wel fun zijn in lichte vracht, maar aan LV voor particulieren komt binnenkort ook een eind dacht ik.

 

Raggen :D

 

tumblr_m2qf1uWSOD1qanlclo4_1280.jpg

tumblr_m2qf1uWSOD1qanlclo5_1280.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kopen die handel! :-)

Maar problemen ga je er ook mee hebben en goedkoper zal 'm in ieder geval niet zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Ian, no offense maar een E36 323ti is echt niets voor jou, dit is weer zo'n opvlieging van het moment.

 

Wacht tot uw alltime favoriet te koop verschijnt, een E28, en spring dan daar op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ian moet gewoon de lotto winnen zodat hij veel oud ijzer kan kopen zodat hij niet meer weet over welke hij eerst moet klagen :-). (no offence Ian)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid