Ga naar inhoud

BMW E36


Ian

Aanbevolen berichten

Op zoek naar eentje?

Ziet er wel heel proper uit, enige 'nadeel' is km-stand.

Niet echt op zoek maar wel geïnteresseerd in de prijsschommeling. Heb momenteel nog een e36 330i staan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet echt op zoek maar wel geïnteresseerd in de prijsschommeling. Heb momenteel nog een e36 330i staan.

 

E46 330i bedoel je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga je geld van krijgen op ebay!

 

Nog even bijhouden tot de serie helemaal nostalgisch wordt, dacht ik dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom heeft die geen houten interieurlijsten incl. handgrepen in de deuren?

Alle E36 M3 berline hadden dat standaard...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het vreemd.

 

Via BMW Individual kon je nog andere houtsoorten krijgen, ook in de volledige uitvoering zoals 'ie standaard op de E36 M3 berline zat. Maar die daar zien er gewoon lederen handvaten uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het vreemd.

 

Via BMW Individual kon je nog andere houtsoorten krijgen, ook in de volledige uitvoering zoals 'ie standaard op de E36 M3 berline zat. Maar die daar zien er gewoon lederen handvaten uit.

 

Das Inserat BMW M3 LEDER KLIMAAUTOMATIK SCHECKHEFT ist leider nicht mehr verfügbar.

 

Lang getwijfeld omwille van die reden maar dan toch gekocht? :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope. Een écht speciale E36 M3 (qua kleurencombinatie en vooral interieur) die in super staat verkeert zou ik wel nog in huis durven halen, ja. Maar niet aan de prijs die die karren nu vermoedelijk al (en terecht) halen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Gisteren klein jubileum voor m'n e36: :inlove:  :party:  :party:

 

attachicon.gifIMG_20150518_173737.jpg

No shit! Heb jij een 328i ofzo? (wist ik niet)

 

Zelf al die kilometers samengereden? (Bijna niet te geloven, de mythe doorbroken...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

325i. Gekocht aan 265000 km 5jaar geleden. Ondertussen wel al ander blok in maar moest koeling niet zo fragiel zijn op e36 reed ie waarschijnlijk nog met eerste blok. Op 5jaar al 2 keer radiator vervangen, Visco, radiatorfan , verstevigde waterpomp, waterleidingen en metalen thermostaat behuizing geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zalig! 'k hoop hier hetzelfde te kunnen doen met onze 320. Moet ook lukken om binnen 5j aan die 400k te zitten. Gisteren een zeer groot onderhoud laten doen en 't verschil is redelijk merkbaar. :)

 

Leg je er zo hard de pees op? Want van koelingsproblemen heb ik nog niets gemerkt. Waterpomp is wel preventief vervangen. Had nog geen speling maar draaide toch niet zacht meer.

 

2.0 volstaat als daily, maar van een 2.5 had ik een groter smile gehad. Dan moest ik niet steeds boven de 4000 rpm blijven om vlot vooruit te gaan. 

Rond de kerk rij ik zelfs liever met de M43B18

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe geregeld mee aan de gekende drift events en te weinig naar mn goesting zit ik er ook mee op circuit. T liefst van al Nurburgring. :inlove:

Tbelangrijkste blijft goed kalm warmrijden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Was jij dat met de E46 M3 op Weeze (november 2012?) 

De E36 dus om u mee te amuseren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben al vaker op weeze geweest. november 2012(is dat al zo lang geleden) was ik er met de e36 en onze pa met z'n e46 m3 vermoed ik.

 

De e36 was tot februari dit jaar m'n daily+fun wagen. Sinds ik de bora heb is de e36 puur fun en ook classic car verzekerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

325i. Gekocht aan 265000 km 5jaar geleden. Ondertussen wel al ander blok in maar moest koeling niet zo fragiel zijn op e36 reed ie waarschijnlijk nog met eerste blok. Op 5jaar al 2 keer radiator vervangen, Visco, radiatorfan , verstevigde waterpomp, waterleidingen en metalen thermostaat behuizing geplaatst.

Dus waarschijnlijk een scheurtje id culasse?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid