Ga naar inhoud

BMW E36


Ian

Aanbevolen berichten

Halfweg dit jaar deed ik inderdaad mijn 323ti weg, maar tegen dat de koper hem kwam halen was de motor helaas kapot...

Nog ongeveer de helft van gekregen toen...

Maar ben ondertussen weer 1 aan het zoeken :P  Al kan het zomaar een 325ti worden ook ;)

 

Ik zal eens betere foto's zoeken van mijn Compactje, op de eerste foto staat hij achter mijn vorige daily.

 

Aangezien ik nooit lang E36-loos blijf is er een project aangekomen (wat ik nog uitgebreid voorstel en sommigen hier al kennen).

Een E36 M3 Sedan 3.0 met de 6-bak van de 3.2 in Daytonaviolett met witte zetels.

Al enkele keren mee gereden zo, en dat is toch echt een funbak!

Topic volgt kortelings :)

Godfokkingmiljaar!! :inlove::shock:

 

Rep je eens met dat topic, wil je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wagen is gisteren onverwachts verkocht. Kameraad kwam kijken om is te zien wat ik had en doet die daar ineens een bod dat we niet konden weigeren...

Zal er nog kort een topic over maken, hij staat tenslotte nog bij ons :) Komt wel in een BMW-collective terecht, dat icm het bod heeft ons overhaald.

Vroegtijdig einde van dit project helaas, maar ben zwaar op zoek naar een opvolger. Wordt wellicht iets in de trant van een 323/325ti Compact.

Dat is voor mijn kameraad ook een betere beginnerswagen want hij heeft nog maar 1x op circuit gereden, en dan direct een M3... Komt niet goed denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak dat mee!

Stonden er zelf versteld van... Zijn een klein toerke gaan doen samen en hij bracht een bod uit omdat hij nog 1 wou voor de collectie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
  • 1 jaar later...
  • 3 maanden later...
  • 8 maanden later...
Op 4-12-2015 om 10:48, Beemerke05 zei:

Halfweg dit jaar deed ik inderdaad mijn 323ti weg, maar tegen dat de koper hem kwam halen was de motor helaas kapot...

Nog ongeveer de helft van gekregen toen...

Maar ben ondertussen weer 1 aan het zoeken :P  Al kan het zomaar een 325ti worden ook ;)

 

Ik zal eens betere foto's zoeken van mijn Compactje, op de eerste foto staat hij achter mijn vorige daily.

 

Aangezien ik nooit lang E36-loos blijf is er een project aangekomen (wat ik nog uitgebreid voorstel en sommigen hier al kennen).

Een E36 M3 Sedan 3.0 met de 6-bak van de 3.2 in Daytonaviolett met witte zetels.

Al enkele keren mee gereden zo, en dat is toch echt een funbak!

Topic volgt kortelings :)

post-3753-0-23952400-1449222083_thumb.jp

post-3753-0-73541200-1449222308_thumb.jp

post-3753-0-26900700-1449222317_thumb.jp

post-3753-0-05602700-1449222324_thumb.jp

post-3753-0-35160600-1449222333_thumb.jp

Prachtige E36 M3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Dus, ondanks het feit dat iedereen beweert dat de diesel BMW’s beter waren dan de benzines, is het minder waard? 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus, ondanks het feit dat iedereen beweert dat de diesel BMW’s beter waren dan de benzines, is het minder waard? 🤔

Liefhebbers (zeker als het geen daily is) zullen liever een 6-cilinder benzine hebben, de sound en bijhorende rijbeleving alleen al. Tegenwoordig (in het anti-oude auto (en vooral anti-oude diesel) tijdperk) moet je ook al echt een diesel liefhebber/voorstander zijn om bij auto's van die leeftijd per sé voor een diesel te willen gaan.

Zeker in België (pas na 30 jaar oldtimer, dus torenhoge taksen) krijg je zoiets aan de straatstenen niet meer kwijt. In andere landen (tenzij het oostblok mss) zal het niet veel beter zijn denk ik.

Op Bimmerboard zit iemand die een vrij minty E34 525tds van '93 gekocht heeft. Heeft redelijk wat andere leuke speeltjes ernaast (E34 M5, E31 850csi, E36 325i Touring etc), en de E34 staat op de zaak dus qua kosten valt het nog mee. Maar een gewone particulier zal zoiets niet snel kopen.

In welke staat is die E36? De meeste zullen intussen wel een zwaar leven achter de rug hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Ian zei:


Liefhebbers (zeker als het geen daily is) zullen liever een 6-cilinder benzine hebben, de sound en bijhorende rijbeleving alleen al. Tegenwoordig (in het anti-oude auto (en vooral anti-oude diesel) tijdperk) moet je ook al echt een diesel liefhebber/voorstander zijn om bij auto's van die leeftijd per sé voor een diesel te willen gaan.

Zeker in België (pas na 30 jaar oldtimer, dus torenhoge taksen) krijg je zoiets aan de straatstenen niet meer kwijt. In andere landen (tenzij het oostblok mss) zal het niet veel beter zijn denk ik.

Op Bimmerboard zit iemand die een vrij minty E34 525tds van '93 gekocht heeft. Heeft redelijk wat andere leuke speeltjes ernaast (E34 M5, E31 850csi, E36 325i Touring etc), en de E34 staat op de zaak dus qua kosten valt het nog mee. Maar een gewone particulier zal zoiets niet snel kopen.

In welke staat is die E36? De meeste zullen intussen wel een zwaar leven achter de rug hebben.

Waarom vallen die kosten beter mee als hij op de zaak staat ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie staat, om eerlijk te zijn. 170k km, 1200 euro.

Lijkt me een faire deal. [emoji14]


Waarom vallen die kosten beter mee als hij op de zaak staat ? 

Kosten inbrengen etc. neem ik aan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid