Ga naar inhoud

Lotus Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hier op de parking van mijn hotel stond vanmorgen naast een Cayman GT4 (ne gele met groene grafics) een Lotus Exige? LF1.
Ferm machine. 0dcb0dfcc39902d409ddf7f4726be122.jpg

Geplaatst:
11 minuten geleden, Glenn-N zei:

33432201_1920682154642887_61623789398314

Stel dat dit de heetste straatlegale versie is (ken er onvoldoende van maar zou wel eens kunnen) met ergens 450-480 paarden en een superduper-spec Moton (oid) ophanging e.d., welke van de twee erwten zou je verkiezen, @Porker?

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
On 26/5/2018 at 11:57 AM, gTa said:

Stel dat dit de heetste straatlegale versie is (ken er onvoldoende van maar zou wel eens kunnen) met ergens 450-480 paarden en een superduper-spec Moton (oid) ophanging e.d., welke van de twee erwten zou je verkiezen, @Porker?

Altijd mijn eigen erwt, het is een cliché geworden maar het 4.0 blok alleen maakt de erwt onaantastbaar.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wat een dikke Exige :o

Geplaatst: (aangepast)

Het is imo wat je ermee doet wat de erwt maakt. 

Knappe foto, knappe kar :inlove:

aangepast door Waky
Geplaatst:
Op ‎23‎/‎05‎/‎2018 om 08:47, Gixxer zei:

f67e918804b0f6b7851c67c9b88d7c1f.jpg

Deze juist zien en "horen" (prachtig geluid) voorbij rijden, schitterende classic. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

https://www.pistonheads.com/features/ph-features/cayman-gts-v-exige-sport-410-v-audi-tt-rs/38097

Hier is de Lotus wel echt de dure vogel, zeker als je kijkt naar de prijs as tested.

Ik zou hem wel meteen verkiezen boven al de rest, zelfs als ik mijn Lotus bril even afzet. Potent chassis, 6 cilinders, zeldzamer dan een audi of een porsche, restwaarde (?), exotischer, ...

• 2 maanden later...
Geplaatst:

140d7af0a021aaf416601f9a39789413.jpg
Amaai, dat is geel

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Fluo geel

Lijkt bijna van dat "glow in the dark" spul ?

Geplaatst:

Hier in de buurt rijdt er tegenwoordig een smurfblauwe RHD rond, spijtig dat ik zo groot ben anders zou ik me dat toch wel eens gekocht hebben. 

Geplaatst:
1 uur geleden, ex-Mooseman zei:

140d7af0a021aaf416601f9a39789413.jpg
Amaai, dat is geel

Isotope Green :D

Geplaatst:

Green? Zag er redelijk Yellow uit.

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

In Merelbeke een baby blauwe met rode striping gezien met achter het stuur een dame van eind de 50 vermoed ik.

Lotus is precies toegankelijker geworden. :)

Geplaatst:

@gTa Uw madam zegt nee tegen de pickup .. :)

2018-Jeep-Wrangler-front-three-quarter-0

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid