Ga naar inhoud

Lotus Lovers


quadrifoglio

Aanbevolen berichten

On 8-2-2018 at 10:40 AM, Maxime S said:

Ik vind die gearshifts totaal niet vloeiend? 

Niet van wakker liggen... die Exige is ondertussen afgebrand :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...

Een nieuwe maand, een nieuwe ultieme versie van een Lotus :inlove:

lotusexigesport4105.jpg?itok=mhcIFP5f

410pk, straatfocussed ophanging en charge cooler as stock.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En standaard titanium uitlaat. Het is de vervanger van de 380, zoals die eigenlijk had moeten zijn toen hij uit kwam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vet. :inlove: Compleet mijn ding, denk ik, als sportwagen. Puur, analoog, mechanisch, niet makkelijk, uitdagend, rewarding, luid, rauw, niet te comfortabel, niet te opvallend, niet te posj, sympathiek voor de meesten (niet-kenners zien het niet op dezelfde manier als een Porsche oid).

Fuck ik wil dat zooo hard. Meer dan een GT3, zelfs. :oops: 

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

't is inderdaad wel dik. En je krijgt ook echt wel GT3 performance voor sub GT3 moneys. Bovendien zie je elke dag een GT3 bij wijze van spreken, terwijl een Exige toch iets specialer is.

Ik zou er dus ook voor kiezen, ook al vind ik dat de motor van de GT3 meer karakter heeft en natuurlijk atmo is :)

Mss binnen een jaar of 4 :P

Edit: zou toch liever het dak in koetswerkkleur hebben :s vind dat een  beetje raar zo ongespoten. Eigenlijk wil ik denk ik zelfs het liefste deze auto, met de looks van een eerste V6 (dubbele achterlichten, gespoten dak, enz)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk eerder 'ok, dit is zowat de meest hardcore rijdersauto die er is, wil ik perse het meest hardcore hebben'?

... Hm ok misschien :) Maar minder is ook allang goed. Een auto beheersen zonder dat die u teveel beperkt, meer vraag ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, PJH said:

't is inderdaad wel dik. En je krijgt ook echt wel GT3 performance voor sub GT3 moneys.

Laat me weten wanneer je met een stock Exige 2:40 hebt gedraaid op Spa :P 

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ai dat zal op Spa zeker niet snel mogelijk zijn. Als je ziet dat de Komo-TEC EX460 2:41 doet en die is verre van standaard....

Zolder misschien al dichter in de buurt van GT3 tijden met een CUP430, maar zelfs dan nog. Het blijven moeilijke karren om echt op de limiet mee te rijden. Mooie woorden “GT3 rivaal” enz, maar heel moeilijk realiseerbaar. Een GT3 is nu eenmaal een zeer potente (circuit) kar.

 

Aan de andere kant zal ook niet elke GT3 rijder 2:40 halen op Spa. Maar met een Exige dan al zeker niet, want die vereist nog meer piloot kunde.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minutes ago, Waky said:

Idd zonder deftige achtervleugel en achterwielsturing komt deze niet in de buurt. 

Overrated!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

't is inderdaad wel dik. En je krijgt ook echt wel 996GT3 performance voor double 996GT3 moneys.


Correct !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds we tegenwoordig aan 100+K voor een Exige zitten is het verhaal van die "goedkope" sportwagen ook een beetje overboord ....

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid