Ga naar inhoud

Lotus Lovers


quadrifoglio

Aanbevolen berichten

14 hours ago, PJH said:

Kan dat zout hier haast van de baan zijn aub...

Dat zout?

t is 9 graden en het regent al 2 weken aan een stuk. Dat zout is al lang weg man.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

BEGINT NIET HEEEEEEEEE

Only stitching, sjanten en kleur. Wie praat nu nog over het rijden zelf anno 2017.

Om dat te weten hebben we Chris Harris toch,nee?

:D
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, Jokke_vlo said:

#jesuistb

Beetje raar toch dat wanneer ik dit post dat verwijderd moet worden, maar wanneer een gevierd piloot dit doet, mag het wel...

Klassenjustitie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tom ik heb geen zin om weer een topic bezig te houden met spelletjes, ruzie stoken, en over te gaan tot persoonlijke verwijten. We hebben lang genoeg in discussie gegaan en ik wou die blijven voeren met argumenten daar waar anderen, in het verleden, soms wel in uw uitdagingen getrapt zijn. 

Dit is volgens mij gewoon humor (weliswaar met een klein steekje) die hier zeer veel gebruikt wordt. 

Even op wijzen dat je zelfs verschillende keren ditzelfde # gebruikt hebt in de poging een reactie uit te lokken.

So let it be....... en zoek geen spijkers op laag water. 

Ik ga je nooit persoonlijk verwijten noch scheldwoorden toewerpen. Een harde discussie met argumenten, graag (kijk bv naar hoe een GTA en ikzelf met mekaar in discussie gaan en toch mekaar respecteren), populair word je daar niet door, maar dat moet ook niet ;)

Hopelijk blijft het bij deze post en anders kom je gewoon in PM discuteren, of me uitkafferen, ik zal antwoorden. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minutes ago, Jokke_vlo said:

Tom ik heb geen zin om weer een topic bezig te houden met spelletjes, ruzie stoken, en over te gaan tot persoonlijke verwijten. We hebben lang genoeg in discussie gegaan en ik wou die blijven voeren met argumenten daar waar anderen, in het verleden, soms wel in uw uitdagingen getrapt zijn. 

Dit is volgens mij gewoon humor (weliswaar met een klein steekje) die hier zeer veel gebruikt wordt. 

Even op wijzen dat je zelfs verschillende keren ditzelfde # gebruikt hebt in de poging een reactie uit te lokken.

So let it be....... en zoek geen spijkers op laag water. 

Ik ga je nooit persoonlijk verwijten noch scheldwoorden toewerpen. Een harde discussie met argumenten, graag (kijk bv naar hoe een GTA en ikzelf met mekaar in discussie gaan en toch mekaar respecteren), populair word je daar niet door, maar dat moet ook niet ;)

Hopelijk blijft het bij deze post en anders kom je gewoon in PM discuteren, of me uitkafferen, ik zal antwoorden. 

Geachte Jokke,

Als ik het goed begrijp is het wanneer jij het doet "een steekje", "humor", maar als ik het doe "spelletjes spelen" en "ruzie stoken". Lees al heel de ochtend van die "steekjes" van jou waarvan ik mijn best doe om ze te laten passeren omdat ik wist hoe jij ging reageren, nl. via een lange tekst waarin jij een poging doet om "de meerdere" te zijn. Dat lijkt mij intellectueel niet eerlijk, aangezien jij een reactie van mij probeert uit te lokken, om mij dan te verwijten dat ik het opzoek.

Om het over die discussie te hebben. We hebben inderdaad lang gediscussieerd, maar waar ik vond dat wij gewoon een andere kijk hadden en voor mijn part onze 2 meningen perfect naast elkaar konden bestaan, bleef jij erop doorhameren dat jij het wel bij het rechte eind had en ik verkeerd was. Waar de discussie dan eigenlijk begon met argumenten, vervielen die van u uiteindelijk herhaaldelijk in "Wie heeft er het meeste ervaring? Jij of ik?", waarna ik inderdaad iets had van "die man kan mijn kl*ten k*ssen" omdat ik 3 à 4 dagen imo rationele argumenten probeer op tafel te leggen, maar jij er dan gewoon uiteindelijk een machtsstrijd van probeert te maken.  

Vervolgens vind ik het ook grappig dat je blijft herhalen, ook in de vorige discussie, dat je niet meer met mij gaat discussiëren, gevolgd door een resem van beschuldigingen. Als je mijn manier van discussiëren niet kan verwerken op een niet-emotionele manier, reageer er dan niet op.

Ten slotte wil ik ook nog even duidelijk maken dat mijn post niet naar u gericht was, maar naar de mensen die mijn posts blijven verwijderen. Zit hier al lang genoeg op het forum om te weten wat er wel en wat er niet kan gezegd worden. Een persoonlijke aanval als "ge kunt mijne zak opblazen" hoort daarbij en is hier schering en inslag, een bedreiging als "wacht maar tot een volgende meeting, dan zult ge het wel geweten hebben laf stuk stront" hoort daar niet bij. Die laatste post heeft trouwens dagen online gestaan tot niet-genoemde zelf gevraagd heeft om alles te verwijderen. Ik besef dat door het groteske vertrek van een (ondertussen ex-?) forummer niet zo lang geleden, iedereen wat op z'n tenen zit te lopen. Maar het was daarbij nooit mijn bedoeling de manier waarop mensen op dit forum communiceren met elkaar te veranderen, die manier zijnde vrij hard en direct. (kijk maar naar wat er allemaal bv naar ene Tesla-lover gesmeten wordt. Dat is allemaal van een ander niveau dan wat ik tegen u gezegd heb.) Om dit te bekrachtigen doe ik dit zelf dan ook niet, maar merk gewoon op dat er nu toch andere regels gehandhaafd worden en dan meer specifiek tov ondergetekende. Dat vind ik jammer en wil ik dan ook aanklagen. Censuur is imo altijd een straatje zonder einde geweest.

Mvg, 

TB

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Tom Bentley said:

Als ik het goed begrijp is het wanneer jij het doet "een steekje", "humor", maar als ik het doe "spelletjes spelen" en "ruzie stoken".

 

Het probleem is dat gij het verschil tussen de twee niet wilt zien of niet kunt zien. En zolang dat niet het geval is kan je hier zo epistels blijven schrijven, 't zal niks uithalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid