Ga naar inhoud

Lotus Lovers


quadrifoglio

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Ik snap niet dat je de roadster zou kopen tenzij je van die mottige spoiler af wil maar dan nog ......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wat issues gehad met de Exige (kabelboom) niks mechanisch ( maar goed issues zijn isssues) gisteren gaan ophalen. Had er even niet mee gereden maar verdomme dat is toch een machientje ze. Qua rijden is dit echt wel mijn ding. Opvallend hoe makkelijk mensen vertragen en je doorlaten als je er aan komt.

Na 3 weken ML valt dat op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan niet geloven hoe weinig mensen die ML losgereden krijgen :D tenzij stoplichtboys. Het remmen durft wel eens problematisch zijn.

Voor de rest stuurt dat verschrikkelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij bent dan ook al heel wat gewoon. Een non-AMG Mercedes streeft sowieso nooit na om sportief te zijn, en het concept van een SUV maakt het enkel maar erger. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo een electrische servo ..... OMG das echt een ramp en staat zo ver weg van elke gevoel....qua baanligging ben ik daarvan wel onder de indruk in verhouding tot gewicht en hoogte, daar is echt goed werk geleverd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid