Ga naar inhoud

Lotus Lovers


quadrifoglio

Aanbevolen berichten

Spiegels staan hem echt goed vind ik :)

Union jack zou ik nog in kleur pakken om toch iets te hebben dat niet grijs is. Verder wel echt een zalige config.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, ir_fuel zei:

Die zit er al op, kalf B)

Ni laag genoeg, ik moet korter veren hebben of zo  ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar deze keer wel MET de Edelbrock supercharger EN chargecooler van de Evora, dus een redline op 7000 t/min. Misschien haalt deze wel de beloofde PK’s. Maar 128000 eur.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, Capitol said:

Maar deze keer wel MET de Edelbrock supercharger EN chargecooler van de Evora, dus een redline op 7000 t/min. Misschien haalt deze wel de beloofde PK’s. Maar 128000 eur.

 

Haha, wat een grap toch weer.

En een maand geleden was het van "een charge cooler past niet in een Exige want homologatie, crashtesten blablablabla "

 

Dat bedrijf licht gewoon hun klanten op waar ze bij staan. :fp: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

Haha, wat een grap toch weer.

En een maand geleden was het van "een charge cooler past niet in een Exige want homologatie, crashtesten blablablabla "

 

Dat bedrijf licht gewoon hun klanten op waar ze bij staan. :fp: 

 

Echte he.

En ik hoor Lotus Verhiest me exact 1 jaar geleden zeggen: de 380 sport is de laatste er komt zeker geen 400 en geen cup.

We zitten ondertussen aan de tweede "cup".

Eigenlijk (op de kortere boite en versterkte koppeling na) is dit gewoon de Exige zoals ik hem laten ombouwen heb. Het zou me nog niet verwonderen dat ik weet wie de software hiervoor heeft geschreven.

En terug een limiter op 7000rpm.......... echt goed bezig daar. 

Elke geloofwaardigheid kwijt.

 

Er is alleen 1 probleem: dat rijdt dus echt zoals geen enkele andere auto, en sowieso ook (denk ik toch) DE wagen die het kortst bij een race wagen ligt qua gevoel. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

mja, 't is gewoon wat elke constructeur doet, maar dan wekelijks ipv jaarlijks.

als ik een Ferrari 430 koop, dan koop ik een FERRARI en ga ik er ook van uit dat dat het beste is wat ze kunnen maken, gezien ze niet met motorisaties werken (320i, 325i, 330i, 335i principe). Ik zou dan ook pissed zijn als ze 6 maand later met een scuderia uitkomen, die zoveel beter is. Maar dat is nu eenmaal realiteit. Ze maken een auto nooit zo goed als ze kunnen, want dan kunnen ze geen specials meer maken.

Bij Lotus is dat ook zo. Alleen is het jammer dat komotec nu al kan tonen wat zij na 5 jaar en 134567 specials gaan bereiken :D

't is spijtig voor de mensen die eentje kopen dat hij zo snel outdated is, en 't is spijtig voor mensen die een special willen want hoe speciaal is een special als er elke week een special is (zie de veyrons enz).

 

Anyway, I want one :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt niet helemaal PJH: Ferrari gaat geen auto’s leveren die in werkelijkheid maar 400 PK leveren terwijl er bij de specs staat dat ze er 450 zouden leveren. En dan zeker niet als die een aanzienlijk bedrag meer kosten.

Ik volg je wel dat er regelmatig nieuwe versies komen bij alle merken. Maar ook dan is er verschil in termijn en in de letterlijke vraag aan de verkopers of er een volgende versie aankomt!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Jokke_vlo zei:

We zitten ondertussen aan de tweede "cup".

Hela er is eigenlijk maar één echte cup versie, toen de motorsport afdeling nog bestond, de orginele Exige V6 cup. 

Maar als je de sticker-cup versies bedoelt, zijn er volgens mij reeds 3 nakomelingen:

Exige 360 cup
Exige 380 cup
en nu deze Exige 430 cup :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

True ! Dat de motorsportafdeling gesloten is zegt natuurlijk ook veel. Marketing heeft het overgenomen van motorsport, om het wat zwart/wit te framen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hela er is eigenlijk maar één echte cup versie, toen de motorsport afdeling nog bestond, de orginele Exige V6 cup. 

Je bedoelt de CUP260 [emoji6]
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid