Populair bericht Jokke_vlo 14.814 Geplaatst: 6 november 2017 Populair bericht Delen Geplaatst: 6 november 2017 12 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.505 Geplaatst: 6 november 2017 Delen Geplaatst: 6 november 2017 Spiegels staan hem echt goed vind ik Union jack zou ik nog in kleur pakken om toch iets te hebben dat niet grijs is. Verder wel echt een zalige config. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.814 Geplaatst: 6 november 2017 Delen Geplaatst: 6 november 2017 Ja die Union Jack moet ik eens laten aanpassen, correct. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
#166 256 Geplaatst: 6 november 2017 Delen Geplaatst: 6 november 2017 11 uren geleden, Jokke_vlo zei: staan die spiegels vanaf fabriek op de 380? zien er veel beter uit dan de gebruikelijke gedrochten die lotus er opzet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.814 Geplaatst: 6 november 2017 Delen Geplaatst: 6 november 2017 Nee dat is after market. Geven ook heel goed beeld, niet te geloven voor zulke kleine spiegels. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.836 Geplaatst: 6 november 2017 Delen Geplaatst: 6 november 2017 Tuner! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.814 Geplaatst: 6 november 2017 Delen Geplaatst: 6 november 2017 Ik zoek nog een verlagingskit met schroefveren . Voor de velgen open ik een apart topic !! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.093 Geplaatst: 6 november 2017 Delen Geplaatst: 6 november 2017 27 minutes ago, Jokke_vlo said: Ik zoek nog een verlagingskit met schroefveren Die zit er al op, kalf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.814 Geplaatst: 6 november 2017 Delen Geplaatst: 6 november 2017 23 minuten geleden, ir_fuel zei: Die zit er al op, kalf Ni laag genoeg, ik moet korter veren hebben of zo ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.505 Geplaatst: 7 november 2017 Delen Geplaatst: 7 november 2017 Afslijpen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.157 Geplaatst: 7 november 2017 Delen Geplaatst: 7 november 2017 Banden op .8 bar. Gaat 'ie ook lager mee liggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.505 Geplaatst: 7 november 2017 Delen Geplaatst: 7 november 2017 Warm dan toch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Le Capri Mauve 910 Geplaatst: 7 november 2017 Delen Geplaatst: 7 november 2017 Echte druk van 0,8 bar dus, niet de druk op de manometer want da's eigenlijk 0,8 bar overdruk of 1,8 bar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.505 Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 Een nieuwe week, een nieuwe Lotus: http://www.lotuscars.com/news/corporate/new-lotus-exige-cup-430-unlimited-edition nieuwe supercharger, 1058kg, 407pk/ton en 3.3 naar 100 en verbeterde aero. Ik ben al benieuwd wat volgende week gaat brengen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Capitol 552 Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 Maar deze keer wel MET de Edelbrock supercharger EN chargecooler van de Evora, dus een redline op 7000 t/min. Misschien haalt deze wel de beloofde PK’s. Maar 128000 eur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Waky 975 Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 Lap, Jokke zijn spel is weeral verouderd Unlimited edition 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.093 Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 15 minutes ago, Capitol said: Maar deze keer wel MET de Edelbrock supercharger EN chargecooler van de Evora, dus een redline op 7000 t/min. Misschien haalt deze wel de beloofde PK’s. Maar 128000 eur. Haha, wat een grap toch weer. En een maand geleden was het van "een charge cooler past niet in een Exige want homologatie, crashtesten blablablabla " Dat bedrijf licht gewoon hun klanten op waar ze bij staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Capitol 552 Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 Volledig akkoord, dat is puur om nadien nog versies te kunnen uitbrengen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.814 Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 1 uur terug, ir_fuel zei: Haha, wat een grap toch weer. En een maand geleden was het van "een charge cooler past niet in een Exige want homologatie, crashtesten blablablabla " Dat bedrijf licht gewoon hun klanten op waar ze bij staan. Echte he. En ik hoor Lotus Verhiest me exact 1 jaar geleden zeggen: de 380 sport is de laatste er komt zeker geen 400 en geen cup. We zitten ondertussen aan de tweede "cup". Eigenlijk (op de kortere boite en versterkte koppeling na) is dit gewoon de Exige zoals ik hem laten ombouwen heb. Het zou me nog niet verwonderen dat ik weet wie de software hiervoor heeft geschreven. En terug een limiter op 7000rpm.......... echt goed bezig daar. Elke geloofwaardigheid kwijt. Er is alleen 1 probleem: dat rijdt dus echt zoals geen enkele andere auto, en sowieso ook (denk ik toch) DE wagen die het kortst bij een race wagen ligt qua gevoel. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.505 Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 mja, 't is gewoon wat elke constructeur doet, maar dan wekelijks ipv jaarlijks. als ik een Ferrari 430 koop, dan koop ik een FERRARI en ga ik er ook van uit dat dat het beste is wat ze kunnen maken, gezien ze niet met motorisaties werken (320i, 325i, 330i, 335i principe). Ik zou dan ook pissed zijn als ze 6 maand later met een scuderia uitkomen, die zoveel beter is. Maar dat is nu eenmaal realiteit. Ze maken een auto nooit zo goed als ze kunnen, want dan kunnen ze geen specials meer maken. Bij Lotus is dat ook zo. Alleen is het jammer dat komotec nu al kan tonen wat zij na 5 jaar en 134567 specials gaan bereiken 't is spijtig voor de mensen die eentje kopen dat hij zo snel outdated is, en 't is spijtig voor mensen die een special willen want hoe speciaal is een special als er elke week een special is (zie de veyrons enz). Anyway, I want one Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.814 Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 Het is wel de Exige zoals hij al lang had moeten/kunnen bestaan. Dat is een feit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Capitol 552 Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 Dat klopt niet helemaal PJH: Ferrari gaat geen auto’s leveren die in werkelijkheid maar 400 PK leveren terwijl er bij de specs staat dat ze er 450 zouden leveren. En dan zeker niet als die een aanzienlijk bedrag meer kosten. Ik volg je wel dat er regelmatig nieuwe versies komen bij alle merken. Maar ook dan is er verschil in termijn en in de letterlijke vraag aan de verkopers of er een volgende versie aankomt! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Waky 975 Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 2 uren geleden, Jokke_vlo zei: We zitten ondertussen aan de tweede "cup". Hela er is eigenlijk maar één echte cup versie, toen de motorsport afdeling nog bestond, de orginele Exige V6 cup. Maar als je de sticker-cup versies bedoelt, zijn er volgens mij reeds 3 nakomelingen: Exige 360 cup Exige 380 cup en nu deze Exige 430 cup Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.814 Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 True ! Dat de motorsportafdeling gesloten is zegt natuurlijk ook veel. Marketing heeft het overgenomen van motorsport, om het wat zwart/wit te framen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Capitol 552 Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 Hela er is eigenlijk maar één echte cup versie, toen de motorsport afdeling nog bestond, de orginele Exige V6 cup. Je bedoelt de CUP260 [emoji6] 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.