Ga naar inhoud

Lotus Lovers


quadrifoglio

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, PJH zei:

Ik geloof er allemaal geen zak meer van, tot het tegendeel bewezen wordt. Jaren ervaring zegt: koop iets gewoon, rijdt naar Komotec en ge hebt echt de Exige zoals hij moet zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze zwier ik de ‘ex Jokke ‘ in de verkoop . Zal er volgende week een deftige ad voor maken maar wilde het hier toch al even posten . De wagen is ondertussen voorzien van nieuwe remblokken en schijven rondom en volgende week laat ik er nog een onderhoud aan doen en nog een deftige airboxintake op plaatsen .


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, wannes zei:

Bij deze zwier ik de ‘ex Jokke ‘ in de verkoop . Zal er volgende week een deftige ad voor maken maar wilde het hier toch al even posten . De wagen is ondertussen voorzien van nieuwe remblokken en schijven rondom en volgende week laat ik er nog een onderhoud aan doen en nog een deftige airboxintake op plaatsen .


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Moh, da's snel. Wil je vertellen waarom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja waarom .... eigenlijk is deze alles wat ik nodig heb en nog betaalbaar . Hij is sneller on track dan de vette ooit was , kost geen arm en een been aan slijtage onderdelen, heeft de looks van een mini Ferrari , de fun van een kart op de baan .....
maar ik mis mijne corvette !!
Had die nooit mogen verkopen ... maar ik had hem op het einde wat verkloot door hem te radicaal te maken .... en om hem dan prive te zetten was het risico te groot op zware kosten .
Als ik nu opnieuw eentje zou kopen ga ik er zeker niet meer mee brakken of laten aan prullen .
Ik ben eigenlijk nooit een lotusman geweest ... vonk is overgesprongen op een zwak moment toen ik samen on track was met de jokke en ik daar stond met een oem BMW 1M .... had ik daar gestaan met de vette had dat nooit plaatsgevonden !
Maar voor de liefhebber van een lotus is deze de ultieme kar ! Hij heeft nu al de specs van de kar die lotus momenteel aanbied .
Het is eigenlijk een cup 430 met radio en airco ;-)
Eigenlijk heb ik helemaal geen tracktoy meer nodig ... en met de M4 cabrio in de garage eigenlijk ook geen roadtriptool meer ...
en alles dagen dat de zon schijnt zit ik op mijne fiets ....
Maar als ik nog 1 keer iets geweldigs wil met een dikke middenvinger naar de groene maatschappij ... dan is het NU de moment ! Dus bij deze ;-) laat het bieden beginnen !!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

BIV en taks verkloot veel voor ons liefhebbers... Aan de andere kant is mijn Fiesta ST nu wel goedkoper in taksen dan mijn 90pk TDI Golf :up:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5k biv, 2k taks... voor mij is dat duur (elke cent waard, maar dat staat er los van)
Wist niet dat het zoveel was. Veel te duur dus inderdaad. Op dat gebied scoort mijn M4 toch veel beter hoor.
Doe eens zot toere [emoji3]
Denkt spontaan aan dit liedje van ABBA
"Money money money#
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid