Ga naar inhoud

WEC nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Op 5/5/2018 om 23:13, ir_fuel zei:

OMG

TOYOTA HEEFT GEWONNEN!

:shock:

Triestige boel geworden.

En Conway mocht Alonso niet inhalen :(  't Was al overduidelijk zichtbaar maar ze hebben het ook bevestigd. Uiteraard meer reclame voor Toyota als Alonso wint ipv een stel onbekenden...

https://www.racefans.net/2018/05/06/toyota-confirms-drivers-were-told-to-hold-position-at-spa/

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, dragonfly zei:

... En Conway mocht Alonso niet inhalen :(  't Was al overduidelijk zichtbaar maar ze hebben het ook bevestigd. Uiteraard meer reclame voor Toyota als Alonso wint ipv een stel onbekenden...

https://www.racefans.net/2018/05/06/toyota-confirms-drivers-were-told-to-hold-position-at-spa/

 

was een afspraak gemaakt voor de wedstrijd, dat ze konden racen tot aan de laatste pitstop ...

eerst een administratief foutje en dan bovenstaande bekendmaking (na de race). uitstekend voer voor internetcomplottheorieën. :)

 

GTE PRO en GTE AM waren wel leuk om volgen. die 911's waren wel heel snel op't rechte stuk.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, #166 said:

GTE PRO en GTE AM waren wel leuk om volgen. die 911's waren wel heel snel op't rechte stuk.

Idd, alleen spijtig dat men het meestal over LMP1 heeft.

Nu, LMP1 op zich zou ook best wel interessant zijn, moest je de 2 Toyota's eruit halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Livery van de 991 RSR’s van onder andere Laurens Vanthoor en Kevin Estre voor de 24 uren van Le Mans.

Extreem vet, Rothmans en Pink Pig 917 Livery.

bdbfc809a4d6b46e2a967b27b2100d2f.jpg

49d6b94394509464768e902583b0c066.jpg

318f6af4bcc284cd1d10661f3cacc2f1.jpg

0f7763ff2893bed97aa4e925b79fe387.jpg

7f885a760ba97fb9470fb4c842aebdd6.jpg

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kont lijkt meer op een Cayman dan een 911 vind ben ik. T is duidelijk te zien dat ze de blok naar voor geschoven hebben.

Zeker in dat zijprofiel.

 

Ziet er goed uit. [emoji846]

 

Wordt de 24h du mans ook op YouTube gestreamd net als de 24h Nordschleife?

 

 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kont lijkt meer op een Cayman dan een 911 vind ben ik. T is duidelijk te zien dat ze de blok naar voor geschoven hebben.

Zeker in dat zijprofiel.

 

Ziet er goed uit. [emoji846]

 

Wordt de 24h du mans ook op YouTube gestreamd net als de 24h Nordschleife?

 

 

 

Ik denk niet op YouTube, maar op de site zelf van de 24H du Mans wel.

 

Ofja Eurosport als je dat langer dan 10 minuten kan volhouden [emoji14]

Link naar reactie
Delen op andere sites



 
 
Ofja Eurosport als je dat langer dan 10 minuten kan volhouden [emoji14]


Daarom mijn vraag. [emoji23]
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Zelf in het WEC heeft Alsono pech...

 

Toyota verliest plaats 1 & 2. Bodemplaat zou teveel doorbuigen.
Als ik me niet vergis, is het niet de eerste keer dat dit gebeurt of er wordt over gesproken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6/4/2018 at 7:43 PM, Joske said:

Die kont lijkt meer op een Cayman dan een 911 vind ben ik. T is duidelijk te zien dat ze de blok naar voor geschoven hebben.

Pardon?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Subaru555 said:

Zelf in het WEC heeft Alsono pech...

 

Toyota verliest plaats 1 & 2. Bodemplaat zou teveel doorbuigen.
Als ik me niet vergis, is het niet de eerste keer dat dit gebeurt of er wordt over gesproken...

 

Following post-race technical checks at the conclusion of the 6 Hours of Silverstone – a race originally won by the No.8 Toyota TS050 HYBRID of Fernando Alonso, Sébastien Buemi and Kazuki Nakajima - both the No.7 and No.8 Toyota TS050 HYBRID cars were disqualified from the results.  

The two Toyotas were found to be in non-conformity of Article 3.5.6.d of the 2018 LMP1-H Technical Regulations which covers the deflection of the skid block. Toyota intends to appeal the Decisions and therefore the race results remain provisional. 

Following the outcome of Stewards’ Decisions No.25 and No.26, the No.3 Rebellion Racing R13 Gibson of Gustavo Menezes, Thomas Laurent and Mathias Beche has been elevated to first position in the final result, with the No.1 sister Rebellion of Neel Jani and André Lotterer claiming second position and the No.17 SMP Racing BR Engineering BR1-AER of Stéphane Sarrazin and Egor Orudzhev in third place. 

 

 

Ge rijdt alleen in uw klasse en dan gebeurt dit :fp: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Grappig hoe Porsche die 919 blijft gebruiken, dat ze zich Le Mans blijven toe-eigenen hoewel er geen officieel engagement meer is. (in LMP althans)

Goede marketingboys bij Porsche. Maar dat wisten we al lang!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid