Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

En dat boe-geroep bij het podium, moet dat nu echt :fp:

• Vind ik leuk 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Iannone knalt Dovisiozo er af :D Dat gaat vonken geven daar in Italië :D Dovi loopt met zijn Duc naar de streep  :P

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Marquez weer een klasse te sterk. En Michelin een complete afgang.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wat een ontknoping!

Ik had het opgenomen, maar de programmatie klopte kennelijk niet dus heb maar kunnen zien tot ronde 9 (net nadat Rossi voorbijging aan Marquez). Het is nog iets anders gelopen in het tweede deel precies..

Geplaatst:

Ik had het opgenomen, maar de programmatie klopte kennelijk niet dus heb maar kunnen zien tot ronde 9 (net nadat Rossi voorbijging aan Marquez). Het is nog iets anders gelopen in het tweede deel precies..

Er moets iets aan rossi zijn 2de motor gescheeld hebben want hij verloor bijna een seconde per ronde op marques na de swap. Ervoor was hij net sneller ...

Geplaatst:

Er moets iets aan rossi zijn 2de motor gescheeld hebben want hij verloor bijna een seconde per ronde op marques na de swap. Ervoor was hij net sneller ...

Dat moet wel ja, dat verschil was opmerkelijk

Geplaatst:

Banden zeiden ze, Marquez zei dat zijn 2de moto beter was

Geplaatst:

Heb enkel de laatste drie ronden gezien. Wisselen die van moto dan? Ipv nieuwe banden?

Geplaatst:

Michelin heeft zijn stunt van in de F1 nog eens over gedaan ;)

Geplaatst:

F1 volg ik helemaal niet. :oops:

Geplaatst:

Mooi toch die MotoGP altijd vol spektakel

Geplaatst:

Het verschil was opeens heel groot.

Was het de moto of de banden, wie zal het zeggen.

Rossi loste ook niks. :D

Ducati verspeelt weer 2 podiums.

Geplaatst:

Marquez start op de reservemotor. Rossi start op de qualif motor. Marquez wisselt dan naar de qualif motor en Rossi naar de reserve. Foute beslissing blijkt achteraf. Alhoewel het verschil misschien toch hetzelfde zou gebleven hebben. Net wegens Marquez zijn onbevreesdheid waarmee hij rondsjeest.

Geplaatst:

Net wegens Marquez zijn onbevreesdheid waarmee hij rondsjeest.

Dat vooral, die gast is niet normaal :D :D

Geplaatst:

Zet Vinales op die motor en je krijgt net hetzelfde. Of een trapje hoger.

Geplaatst:

Michelin heeft zijn stunt van in de F1 nog eens over gedaan ;)

Maar de MotoGP wel en je hebt niets gehoord of gelezen van het bandenprobleem? :D

http://www.gpupdate.net/nl/motogp-nieuws/337575/michelin-grijpt-in-achterbanden-teruggetrokken-extra-training/

Shit happens. wat zei je toen bridgestone hetzelfde voorhad in Phillip Island en er een pit werd gedaan om van moto te wisselen. En de moto 2 race zowat gehalveerd werd. En is Pirelli in de f1 zo fantastisch?

Geplaatst:

De race pas eergisteren bekeken. Miljaar :inlove:  Tof om zien en :oops: ik was stiekem blij dat Lorenzo eraf ging. Te horen aan het oorverdovend gejuich in de tribunes op dat moment was ik niet de enige. :oops: Niet mooi, niet bevorderlijk voor de goede sfeer, onnodig, ... ik weet het ... maar ik kan 't niet helpen. :oops:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Shit happens. wat zei je toen bridgestone hetzelfde voorhad in Phillip Island en er een pit werd gedaan om van moto te wisselen. En de moto 2 race zowat gehalveerd werd. En is Pirelli in de f1 zo fantastisch?

Ik zal ff mijn neus gaan zoeken hé :)

Geplaatst:

Geen nood, was gewoon een vraag. Het is hier geen snackbar hé. Al verwacht ik wel een antwoord :)

Geplaatst:

Pirelli doet alleen wat Ecclestone vraagt, je kan hun niets verwijten.

Michelin was na race 1 super trots dus om dan in Argentinië zo af te gaan... Tijdens de wintertesten hadden ze al moeten beseffen dat er iets mis was. Paar serieuze valpartijen geweest.

Geplaatst:

De race pas eergisteren bekeken. Miljaar :inlove:  Tof om zien en :oops: ik was stiekem blij dat Lorenzo eraf ging. Te horen aan het oorverdovend gejuich in de tribunes op dat moment was ik niet de enige. :oops: Niet mooi, niet bevorderlijk voor de goede sfeer, onnodig, ... ik weet het ... maar ik kan 't niet helpen. :oops:

Lap.... Dit verdient een ban. Heren moderators? Please? Blasfemie is het zeg ik.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Is er enige concensus om die winglets te bannen? Lijkt me toch gevaarlijk.

14598556896222.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid