Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

Of tegen het achterwiel van Lorenzo reed, de wieltjeszuiger. In Rossi zijn interview valt het woord "beschamend". Vat het eigenlijk nog best van al samen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k Las het ook, gisteren. Dat is trouwens al van vóór de race van vorig weekend?

 

Geen idee of er nog gaan volgen. Au fond: Lorenzo is world champion en Marquez (vermoedelijk) in de toekomst ook minstens drievoudig wereldkampioen. Die mogen toch geen problemen hebben om sponsors te vinden.

 

Ik ben echt benieuwd in welke mate dit de carrière van Marquez zal tekenen. Absoluut geen invloed (buiten nu wat gerommel), de doodsteek, of iets er tussenin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag me af hoe Honda reageerde bij het verdedigen van Lorenzo en zo schenken vd win aan Yamaha. Japanners kunnen daar doorgaans ni echt om lachen.

Volgend jaar Rossi en Pedrosa bij Honda, en Lorenzo en Marquez bij Yamaha :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Wie haalt het dit jaar? Rossi, Marquez, Pedrosa, Lorenzo? Of verwachten we Suzuki dit jaar wat meer naar voor? Wat gaat Iannone doen dit jaar? En wat gaat onze Belg Livio Loi doen dit jaar?

Start op 20 maart in Quatar....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was op Eurosport en veel spannender dan de F1 :D

Merde! Allez goed, weet ik dan ook weer voor de volgende keer, had enkel op La Deux gekeken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep. Gelezen van Rossi op MotoGP site.

Onze kleine Belg doet het wel goed in Moto 3. Staat op de eerste rij vandaag. 3de in qualif. Ben benieuwd wat dat gaat geven in de race.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig dat Iannone er gisteren af gegaan is. Had waarschijnlijk een andere race geweest met hem mee aan de kop.

Lorenzo, zoals gewoonlijk, droog zijn lijnen aan het rijden. Marquez, zoals gewoonlijk, al driften. Mooie race gezien.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkel MotoGP gekeken. Ik vond er niet veel aan.

 

Ik moet toegeven dat ik nog een beetje met 't einde van vorig seizoen in m'n maag zit, en dat ik zéér weinig sympathie kon opbrengen voor Lorenzo en Marquez. Objectief veel respect voor hun prestaties, daar niet van, maar het gedoe van vorig jaar (waar ik emotioneel gezien duidelijk in het kamp van Rossi zat) moet nog wat slijten.

 

Wel opnieuw in awe (met m'n bakkes open) hoe ongelofelijk diep die gasten gaan in bochten. Hoe die machines grippen en accelereren is toch echt compleet geschift. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid