Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

Tja,moest ik Márquez zij zou ik Rossi ook een peer stoven. Maar dat doet er eigenlijk niet toe. Rossi heeft zelf zijn wereldtitel verpest de vorige race. Alle schuld ligt bij hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja,moest ik Márquez zij zou ik Rossi ook een peer stoven. Maar dat doet er eigenlijk niet toe. Rossi heeft zelf zijn wereldtitel verpest de vorige race. Alle schuld ligt bij hem.

Tjah, Marquez schermde Lorenzo zelfs af voor Pedrosa.

Hij had zich gewoon niet moeten moeien en fair en square moeten rijden dan was de clash er vorige keer ook niet geweest.

Maar... Wie had drie jaar geleden nog geld gezet op een kans op een kampioenschap voor Rossi tot aan de laatste race? Niemand toch :)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Had Márquez marge gehad dan was hij voorbij Lorenzo gegaan. Maar ik denk niet dat hij echt sterker was dusja. Duel Márquez Pedrosa was ook omdat Pedrosa wat ruim ging. Vond ik nog netjes, erna viel Pedrosa ook wat terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Vond ik nog netjes, erna viel Pedrosa ook wat terug.

 

Volgens Pedrosa heeft hij een schakelfout gemaakt in de laatste ronde waardoor hij te ver was van Marquez om nog eens te kunnen proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zever in pakskes. Had Marquez gewonnen was Lorenzo nog altijd kampioen.

 

Das waar maar na deze race is het duidelijk dat hij vorige week alleen maar Rossi zijn race wilde verpesten en nu braaf achter Lorenzo bleef.

 

En Pedroza kwam mooi terug dus Lorenzo kon ook nog 3de geworden zijn ;)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zever in pakskes. Had Marquez gewonnen was Lorenzo nog altijd kampioen.

Nu mag jij eens zeggen waar en wanneer Marquez een ganse race in iemand zijn wiel gezeten heeft zonder ook maar één aanval te plaatsen. Zelfs geen poging tot.

De laatste 5 ronden maakt pedrosa daar op een moment meer dan een seconde per ronde goed, en in het aansnijden van van één bocht bijna 50 meter. Ga je dan beweren dat Marquez geen overschot had? Dat Pedrosa reed voor de overwinnig kan ik nog geloven, maar Marquez speelde weer een spelletje. Mijn sympathie heeft ie verloren.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook net gezien. Inderdaad jammer dat gedrag van Marquez. Over de rest spreek ik me ni uit. Het kalf is 2 weken terug al verdronken.

Er is zeker Rossi een mogelijke titel bestolen. En ik denk ni dat Lorenzo 2015 ooit gaat benoemen als zijn mooiste titel. Er was zeker vandaag weinig eer aan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Valentino Rossi: “We build this season from the first race, and at the end it was anyway a great season. I was always competitive and never make any mistakes. I think that after Motegi I have the potential to win the championship but unfortunately from the race in Phillip Island something changed and in these last three races we saw something that we never saw before in our sport.

“I think that the situation was already bad, but today was embarrassing for everybody because it was unbelievable, the behaviour of Marquez is something very bad for everything, especially for the sport. It is something that nobody expects, because a Honda rider that made a Yamaha rider win and give the maximum just to push out his teammate is something that nobody expect and I think it is very, very bad news. Anyway, it is like this, we have to accept.

“I am happy because now everybody see what I said in Australia and I don’t understand the behaviour of Marquez but sincerely for me it is very difficult to say something to him because I hope that he will understand what he did in these last three races in the future of his career.

“For sure the Hondas were faster. We know that in the second part of the race Honda have a better potential but Marquez just protect Lorenzo like he did in Phillip Island and also Sepang. At the end I think that also Lorenzo have to not be very happy, as it is not a Championship that was won on track. But anyway is memories.”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valentino Rossi: “We build this season from the first race, and at the end it was anyway a great season. I was always competitive and never make any mistakes. I think that after Motegi I have the potential to win the championship but unfortunately from the race in Phillip Island something changed and in these last three races we saw something that we never saw before in our sport.

“I think that the situation was already bad, but today was embarrassing for everybody because it was unbelievable, the behaviour of Marquez is something very bad for everything, especially for the sport. It is something that nobody expects, because a Honda rider that made a Yamaha rider win and give the maximum just to push out his teammate is something that nobody expect and I think it is very, very bad news. Anyway, it is like this, we have to accept.

“I am happy because now everybody see what I said in Australia and I don’t understand the behaviour of Marquez but sincerely for me it is very difficult to say something to him because I hope that he will understand what he did in these last three races in the future of his career.

“For sure the Hondas were faster. We know that in the second part of the race Honda have a better potential but Marquez just protect Lorenzo like he did in Phillip Island and also Sepang. At the end I think that also Lorenzo have to not be very happy, as it is not a Championship that was won on track. But anyway is memories.”

Damn.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me niet inbeelden dat Honda hier blij mee is, Marquez ging er Pedroza bijna nog afrijden om te verhinderen dat die achter Lorenzo ging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de race in ffwd bekeken van zodra Rossi op 8 of 7 zat. In totaal heb ik 10 minuten gekeken, niet meer. Wel de laatste 3 rondes gezien en dat was echt om te spouwen.

 

Ik was bijzonder hard fan van Marc Marquez sinds 'ie in MotoGP aantrad, maar diezelfde kerel heeft voor mij de microbe voor die sport keihard dood gedaan.

Niet omdat ik Rossi-fan was, want in se was ik dat minder dan dat ik Marquez-fan was, zelfs.

 

Ik heb er een heel vies gevoel bij. Bah bah bah.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me niet inbeelden dat Honda hier blij mee is, Marquez ging er Pedroza bijna nog afrijden om te verhinderen dat die achter Lorenzo ging.

Had ie beter gedaan eigenlijk... [emoji12][emoji28]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ie beter gedaan eigenlijk... [emoji12][emoji28]

 

Ik zat er stiekem op te hopen of dat Marquez zichzelf nog eens ging platleggen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid