Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

 

Trouwens, Jorge? Gezien wat 'ie deed op 't podium toen ze klapten voor Rossi? Wat 'n vuil mannetje is dat ook, zeg. Bah.

 

 

 

Een robot-rat. Onbegrijpelijk dat hij fans heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je die laatste video bekijkt, dan snap je inderdaad zeer goed dat Rossi ontplofte. Marquez doet al het onmogelijke om 'm in te halen en gaat dan wat zitten afstoppen (je ziet 't twee keer zeer duidelijk). Dat is evenzeer een daad van agressie, al is die natuurlijk véél minder zichtbaar, integendeel: verborgen in "het racen". Op dat vlak was Marquez dus slimmer, maar even verdorven. Hij, als veelbelovende coureur en mogelijks de volgende Rossi, had zich nooit zo met dat spelletje moeten inlaten...

Tja, hij heeft de wind van voren gekregen voor de camera's op donderdag + hij heeft niks meer te verliezen in dit seizoen. Hij was idd de slimmere van de twee. Mij verbaast het vooral dat Rossi zich heeft verlaagd tot dat gezwaai en gekijk tijdens de race. Als je MM wat publiekelijk dingen verwijt kan je tegenwind verwachten. Moest MM nog voor de titel kunnen strijden het zou niet gebeurd zijn, maar iemand die niks meer te verliezen heeft ... dan krijg je "ik niet, maar gij ook niet!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo. :-o

 

http://www.autonewsinfo.com/2015/10/27/motogp-2015-a-valence-les-pilotes-laisseront-passer-rossi-au-depart-les-statistiques-disent-que-rossi-peut-encore-etre-titre-173432.html

 

Het zou wat zijn...

 

 

Om het dramatisch nattevingerwerk nog wat te versterken: is er geen niet-officieel Yamaha-team waar een rijder "per ongeluk" Marquez uit de eerste bocht kan tikken? :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd geloof ik er niet veel van. Uiteindelijk is 't de laatste wedstrijd van hen allemaal en als ze Rossi door laten sluipt er mogelijks een concurrent van hen mee, dusss...

 

Maar 't zou wel leuk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Benieuwd?? Ik denk eerder dat al wie Rossi morgen wereldkampioen wil zien worden beter vanavond een goe stapke gaat zetten, een stuk in zijne kraag zuipt en zo morgen tot s avonds buiten spel is om het verdikt wat draaglijker te maken [emoji31]

Link naar reactie
Delen op andere sites

De sleutel ligt bij Marquez en Pedrosa. Als die echt gaan rijden voor de overwinning in Valencia/eigen land kan alles nog. Is ook de laatste keer dat ze zich kunnen tonen aan de fans dit seizoen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik niet kijk zelfs. 't Gaat mooi weer zijn morgen, dan liever zelf de moto op.

Wanneer is 't race? (onze tijd)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Benieuwd?? Ik denk eerder dat al wie Rossi morgen wereldkampioen wil zien worden beter vanavond een goe stapke gaat zetten, een stuk in zijne kraag zuipt en zo morgen tot s avonds buiten spel is om het verdikt wat draaglijker te maken [emoji31]

Komt goed uit! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid