Ga naar inhoud

MotoGP/2/3/WSBK/...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Er is daar inderdaad al enige commotie over geweest. Is, zoals duidelijk te zien is op de foto, een gevaarlijk ding. Volgens vele merken zou dit uitzonderlijk over een test gaan.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Wat gaat die daar zoeken, al sluit Ducati nu weer kort aan bij Yamaha en Honda. Ben benieuwd of hij er weer winnaars van kan maken.

Geplaatst:

Stoner komt niet terug....

Geplaatst:

Is er enige concensus om die winglets te bannen? Lijkt me toch gevaarlijk.

Het trekt ook gewoon op gene zak. t is ne moto, gene F1.

Geplaatst:

Prachtige race en overwinning van Rossi. Hij heeft het nog niet verleerd.

Geplaatst:

Idd en zo'n baas, ff 200m voor de finish al een wheelie doen :D

Geplaatst:

De Moto3 race was ook fameus. Brad Binder als laatste vertrokken, 35e dus. Is op 10 a 15 ronden naar de top 3 gereden. Is daar dan een paar ronden blijven plakken, maar is dan weer verder geknald en nog verschillende seconden weg gereden. Zeer straffe prestatie in die klasse, waar het anders constant strijd en close racing is.

Geplaatst:

Wel een van de saaiste races sinds tijden. Maar het is hem gegund :)

Geplaatst:

Als je naar de strijd kijkt buiten de eerste plaats, nog best aangenaam.

Geplaatst:

Als je naar de strijd kijkt buiten de eerste plaats, nog best aangenaam.

Vanaf plaats 7 dan.

Voor de rest niets gezien. Vorige races waren wel anders, gelukkig :)

Geplaatst:

Nou, spannend was dat nu ook niet echt. :D 

Wat vooral gek is: naar MotoGP kijken is des te zotter als je net zelf op de moto gereden hebt. Gisteren een dagje rijvaardigheidstraining gedaan, op 't einde was 't een volledig parcours met slaloms, bochten met verschillende radii, enz. Dus echt wel gooi- en smijtwerk. En dan komt ge thuis en kijkt ge naar die gozers op hun buikschuivers.  :blink:  Absurd :lolz:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Saaiste race van het seizoen imo.

Wel mooie prestatie van Rossi. Blijkbaar de eerste keer in zijn carriere dat hij pole, elke ronde aan de leiding + overwinning rijdt?

Geplaatst:

En rijden ze nu allemaal met van die winglets rond? En Ducati met dubbele? 

WTF schaf dat eens af.  :wacko:

Geplaatst:

Op 't vlak van veiligheid snap ik wel dat er argumenten contra zijn (en dat volstaat al, voor mij), maar zuiver qua looks heb ik er eigenlijk geen problemen mee. :oops:

Geplaatst:

Nu is het wachten tot Yamaha het volgend jaar op de nieuwe R1 steekt ofzo ...

Geplaatst:

Ik zie het probleem niet. Op de openbare weg rijden er ook Porsches GT3 RS rond, en 't is niet dat zo'n met 180 kg verchroomd staal "uitgedost" stukske chopper minder uitsteeksels heeft die het gevaar voor aangereden verkeersdeelnemers nog groter maken. :D

Geplaatst:

De Moto3 race was ook fameus. Brad Binder als laatste vertrokken, 35e dus. Is op 10 a 15 ronden naar de top 3 gereden. Is daar dan een paar ronden blijven plakken, maar is dan weer verder geknald en nog verschillende seconden weg gereden. Zeer straffe prestatie in die klasse, waar het anders constant strijd en close racing is.

Vanop de laatste plaats winnen? Nice :)

Geplaatst:

Ik zie het probleem niet. Op de openbare weg rijden er ook Porsches GT3 RS rond, en 't is niet dat zo'n met 180 kg verchroomd staal "uitgedost" stukske chopper minder uitsteeksels heeft die het gevaar voor aangereden verkeersdeelnemers nog groter maken. :D

Sta me toe het lelijk te vinden.

Op een moto horen geen spoilers.

Geplaatst:

Ja, no prob. Mooi vind ik 't ook niet.

In de jaren '60 zullen er wel mensen geweest zijn die dat dachten over formule 1 ook. :D

Geplaatst:

In de jaren '60 zullen er wel mensen geweest zijn die dat dachten over formule 1 ook. :D

Daar valt dan ook iets voor te zeggen. Je kan niet ontkennen dat hoe meer downforce je op een auto vijst hoe minder interessant de races worden.

Geplaatst:

Sta me toe het lelijk te vinden.

Op een moto horen geen spoilers.

Mag een sissy bar?

Geplaatst:

Is voor sissies. Personalisatie op maat.

Geplaatst:

In de interviews kon je al horen dat de winglets niet meer weg te denken zijn en ze een groot verschil maken.

Op de Gs heb ik er enkel minder gebulder rond mijn hoofd van. :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid