Ga naar inhoud

Land Rover lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

wil het niet verpesten maar de range op die trappen wordt voortgetrokken met een touw

aangepast door Stabilo Boss
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Stabilo Boss zei:

wil het niet verpesten maar de range op die trappen wordt voortgetrokken met een touw

Domper op de feestvreugde! Zou dat niet uit veiligheidsredenen zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Tjeu zei:

Lijken mij behoorlijk standaard banden. Niet? Op 9:30 kan je ze goed zien. 

Niet teruggekeken maar ik meen me een beeld te herinneren waarop je duidelijk (minstens mixed) offroad treadblocks zag. Een Range komt normaal gezien op wegbanden, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-11-2017 om 11:21, Stabilo Boss zei:

wil het niet verpesten maar de range op die trappen wordt voortgetrokken met een touw

Dat is een noodsysteem because you never know... De eerste winch die aan zo'n snelheid een wagen naar boven kan trekken moeten ze nog maken denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft een indrukwekkende prestatie als je onder de indruk bent van auto’s die met behulp van een touw op trappen rijden. Ik ben blij dat een land rover dit kan want hierdoor komt het merk opnieuw in aanmerking als toekomstige wagen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft een indrukwekkende prestatie als je onder de indruk bent van auto’s die met behulp van een touw op trappen rijden. Ik ben blij dat een land rover dit kan want hierdoor komt het merk opnieuw in aanmerking als toekomstige wagen.

.. voor het geval we morgen een luie dag hebben en onze trap nog eens opmoeten ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Alexanderr zei:

Het blijft een indrukwekkende prestatie als je onder de indruk bent van auto’s die met behulp van een touw op trappen rijden. Ik ben blij dat een land rover dit kan want hierdoor komt het merk opnieuw in aanmerking als toekomstige wagen.

niet na-trappen aub

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-11-2017 om 21:47, Ritsuke zei:

Dat is een noodsysteem because you never know... De eerste winch die aan zo'n snelheid een wagen naar boven kan trekken moeten ze nog maken denk ik.

Als jij dat gelooft dat er nog geen zo een winch is, is dat goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Leuke fotoshop:

Range-Rover-2door-4-e1463545981881.jpg.0bba391e3a89511c6e3a97d5706bf54b.jpg

Kan natuurlijk nooit, zo'n deur van bijna 2 meter lang (zou ondoenbaar zijn om daar uit te stappen in gelijk welke parkeerplaats met auto's naast je) maar visueel wel knap. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, gTa zei:

Leuke fotoshop:

Range-Rover-2door-4-e1463545981881.jpg.0bba391e3a89511c6e3a97d5706bf54b.jpg

Kan natuurlijk nooit, zo'n deur van bijna 2 meter lang (zou ondoenbaar zijn om daar uit te stappen in gelijk welke parkeerplaats met auto's naast je) maar visueel wel knap. :inlove: 

#avantime :D 

 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid