Ga naar inhoud

Land Rover lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...

van Land Rover Experience gesproken:  ik denk er aan mijn jongste dochter een LR Experience 11-17 cadeau te doen voor haar kerstdag.

Ze is net 17 geworden, en zot van auto's.  Ze kan niet wachten om aan haar rijopleiding te beginnen.

Iemand dit al gedaan ?  

Indien ja: niet te 'kinderachtig' voor een 17-jarige ?   En er staat dat er één ouder als begeleidende volwassene moet zijn.  Moet ik me dan ook inschrijven voor een LR Experience, of is dat gewoon 'aanwezig' zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29/11/2022 om 13:40, ex-Mooseman zei:

van Land Rover Experience gesproken:  ik denk er aan mijn jongste dochter een LR Experience 11-17 cadeau te doen voor haar kerstdag.

Ze is net 17 geworden, en zot van auto's.  Ze kan niet wachten om aan haar rijopleiding te beginnen.

Iemand dit al gedaan ?  

Indien ja: niet te 'kinderachtig' voor een 17-jarige ?   En er staat dat er één ouder als begeleidende volwassene moet zijn.  Moet ik me dan ook inschrijven voor een LR Experience, of is dat gewoon 'aanwezig' zijn.

 

Gaat ze daar niet meer aan hebben als ze effectief zelf al wat rij ervaring heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze kan al rijden hé…. Met een automaat al vrij goed, met een schakeldoos is er nog wat oefening nodig.

Nog geen terreinervaring, echter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Gisteren leverdatum voor de Range Rover sport gekregen vd dealer: 20 april.

Ergens maandje later dan voorzien dus. Ben niet noodzakelijk excited maar wel nieuwsgierig. Hou doorgaans van sportief rijdende wagens maar is in een rijdend salon zitten voor woon-werk is ook wel is aangenaam denk ik dan haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, TJRACING zei:

Gisteren leverdatum voor de Range Rover sport gekregen vd dealer: 20 april.

Ergens maandje later dan voorzien dus. Ben niet noodzakelijk excited maar wel nieuwsgierig. Hou doorgaans van sportief rijdende wagens maar is in een rijdend salon zitten voor woon-werk is ook wel is aangenaam denk ik dan haha

Waar, wanneer en wat besteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/1/2023 om 22:28, D Squaloid zei:

Waar, wanneer en wat besteld?

RR Sport HSE Dynamic Hybrid. Ongeveer 1-2 weken na voorstelling.

Op paar kleine prullen na full option (schermen achteraan zijn niet nodig 🤣)

Ook dat rood/bruin interieur genomen. Vond het wel fancy. Doet me wat aan een Bentayga denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, D Squaloid zei:

Anderhalve maand later besteld. Voorziene levering is 7 maanden later.

Zal is kijken id mail. Heb redelijk goed idee wanneer ik die exact besteld heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Leverdatum van de RRS is met een weekje uitgesteld. 28 april. Nog altijd redelijk van levertermijn gezien de omstandigheden.

Wagen is besteld begin juni 2022.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

1967 Bell Aurens Longnose For Sale

https://www.carandclassic.com/car/C1564142

19748136.jpg

19748142.jpg

19748148.jpg

19748154.jpg

The Land Rover Bell Aurens Longnose comes neither from England nor from the desert, but from Germany. It is a special conversion based on a 1967 Land Rover Series II. This mixture of 1930s sports car, desert racing boat and brute off-road monster is the creation of German Landi-lovers Thomas Bell and Holger Kalvelage. The aluminium body was handmade at Lorenz + Knorr-Held in Erlangen. Everything about this "offroadster" is special. The two seats have been moved southwards just in front of the rear axle, the rest is the bonnet. Under the longnose works a performance-optimised 4. 6 litre V8 from a Range Rover, which was upgraded to 5. 0 litres by JE-Engineering/ Coventry. Beautiful details such as the gear knob in the shape of a cricket ball or the sidepipes, leather straps for the bonnet or the laced steering wheel complete the extravagance of this prototype of which only two were produced. Originally, the production of a small series with different motorisations up to the aircraft engine was planned. However, in the course of completing the second prototype, production had to be discontinued for lack of liquid funds and in view of the very high development and manufacturing costs. A German road registration and a current value appraisal are available.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid