Ga naar inhoud

2019 BMW G2x 3 Reeks


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Man , man dat ziet er niet goed uit. Zo een lekker blok als de 30d niet meer aanbieden zou doodzonde zijn. Ook verwacht toch eigenlijk een zes-in-lijn met elektromotor ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/2/2018 om 18:25, Davy_ zei:
Op 13/2/2018 om 23:44, dragonfly zei:
boring met xdrive, dan koop je beter een audi met quattro

Kom is met de mijne rijden.. en vergelijk dat aub niet met zo'n FWD biased geval.

Is Quattro ondertussen ook niet 40-60 of 30-70?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, Polygoon said:

Is Quattro ondertussen ook niet 40-60 of 30-70?

Hangt af van het model. Er zijn verschillende varianten, vanaf A4 is het inderdaad 40-60. Lagere modellen zijn FWD based. 

@Bouncing Bullet kan misschien wat meer vertellen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Hangt af van het model. Er zijn verschillende varianten, vanaf A4 is het inderdaad 40-60. Lagere modellen zijn FWD based. 

@Bouncing Bullet kan misschien wat meer vertellen? 

't Is eigenlijk vooral om @Davy_ uit z'n mijn xDrive is beter als Quattro bubbel te halen. Hij had maar RWD moeten kopen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Hangt af van het model. Er zijn verschillende varianten, vanaf A4 is het inderdaad 40-60. Lagere modellen zijn FWD based. 

@Bouncing Bullet kan misschien wat meer vertellen? 

de "oudere" haldex systemen (S1, s3 enz) 60-40 tot 50-50

de nieuwe haldex modellen (vooral rs)   hebben geen vaste verdeling meer: tot 100% rwd mogelijk, standaard 40-60 tot 10-90 naargelang de situatie en instelling

r8 15-85

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

26 minutes ago, Polygoon said:

't Is eigenlijk vooral om @Davy_ uit z'n mijn xDrive is beter als Quattro bubbel te halen. Hij had maar RWD moeten kopen :D 

Onbegonnen werk :D 

13 minutes ago, Bouncing Bullet said:

de "oudere" haldex systemen (S1, s3 enz) 60-40 tot 50-50

de nieuwe haldex modellen (vooral rs)   hebben geen vaste verdeling meer: tot 100% rwd mogelijk, standaard 40-60 tot 10-90 naargelang de situatie en instelling

r8 15-85

 

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Bouncing Bullet said:

de "oudere" haldex systemen (S1, s3 enz) 60-40 tot 50-50

de nieuwe haldex modellen (vooral rs)   hebben geen vaste verdeling meer: tot 100% rwd mogelijk, standaard 40-60 tot 10-90 naargelang de situatie en instelling

r8 15-85

 

Heeft een RS een haldex?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎/‎02‎/‎2018 om 20:06, J3nkins zei:

325e enkel als X-Drive :(. Benieuwd wat ik eventueel zou kunnen kiezen als opvolger van mijn 116d EDE. Automaat mag het zeker zijn, maar toch liever geen X. 

xDrive betekent in dit geval:

- brandstofmotor drijft de ACHTERWIELEN aan

- elektromotor drijft de VOORWIELEN aan

i8-principe dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-2-2018 om 23:33, ir_fuel zei:

Heeft een RS een haldex?

Ja voor dwarsmotoren, Nee voor langsmotoren. Vanaf rs4 heb je dus een differentieel met ook standaard 40-60 tot 15-85.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit, begint op iets te trekken. Achterlichten zullen dezelfde zijn als op de nieuwe X4 denk ik

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag mij wel af hoe de koplampen in elkaar zitten... LED stripje anno 2018 betekent dat de wagen halogeen koplampen heeft.

Deze heeft LED stripje maar -mijn inziens- ook LED koplampen maar dan weer geen corona design.

BMW%203%20Less%20camo%201.jpg?w=1663&h=735&fit=clip&crop=edges?w=1663&h=735&fit=clip&crop=edges?w=1663&h=735&fit=clip&crop=edges?w=1663&h=735&fit=clip&crop=edges?w=1663&h=735&fit=clip&crop=edges

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid