Ga naar inhoud

Porsche 911 992.1


fuxhound

Aanbevolen berichten

Miljaar wat een présence. :inlove: 

 

2 uren geleden, BMWMB zei:

Logisch, hij is bijna niks veranderd.

Edit: zie volgende post.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie:

porsche-911-old-vs-news.jpg

khy5f0g8ht3uypj1dr9f.png?resize=770,433%

Achterkant is toch radicaal anders? Gekoppelde achterlichten (die op de tipjes na geen toelopende vorm meer hebben), maar vooral: de nummerplaat die uit de achterbumper weggehaald wordt en naar beneden zakt, in de "diffusor" plaats krijgt. Het volume achteraan groeit nog wat, vooral naar boven toe, wat visueel gecounterd wordt door een veel grotere "diffusor" te integreren in 't design. En 't lijkt er ook op (als de laatste kleine foto's de werkelijke auto weergeven) dat de achterruit en het radiatorrooster boven de motorkap één visueel geheel worden (vroeger twee gescheiden elementen).

Tussen deze twee generaties ga je vanuit elke hoek waar de kont zichtbaar is, alvast nooit twijfelen of 't nu een 991 of een 992 is. Ik vind de kont bijzonder stevig veranderd, helemaal niet "bijna niet veranderd".

Voorkant/profiel: OK, wederom een evolutie (maar dat is elke generatie zo, profielaanzicht wijzigt 't minste).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Radicaal veranderd? Je ziet zeker het verschil, maar het zit ‘m in de details.

9c4cc3b6f08ed9b62da11c758f7f46ea.jpg

fbbe20e852d64bb8bb3b07dccb9a1ea1.jpg

Dit vind ik eerder een radicale verandering...

153c0ebaca6916e8aee343fa58fde8f9.jpg

1708c3ebfb1de8d6d0ca9c42f86fb6a2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ‘m zeer knap. De DB11 is de ‘klassiekere’ AM, de DBS is daar de ruigere versie van, en de Vantage is de kleinere, sportievere ‘enfant terrible’ van het gamma. I like very much.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook fan van de nieuwe looks. Zal hem ook kopen. In GTS of GT3 ..... we hebben dus nog even tijd

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet den ouwen dan maar een paar huizen verder af als je in de buurt bent. Ik zal hem wel opbezigen tot op den draad. Graag gedaan alvast. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/24/2018 at 6:11 PM, BMWMB said:

Radicaal veranderd? Je ziet zeker het verschil, maar het zit ‘m in de details.

9c4cc3b6f08ed9b62da11c758f7f46ea.jpg

fbbe20e852d64bb8bb3b07dccb9a1ea1.jpg
 

Rare definitie van "details".

Heel de achterkant is veranderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rare definitie van "details".
Heel de achterkant is veranderd.

Ik zie enkel een anders gestylde achterbumper en lichten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minutes ago, BMWMB said:


Ik zie enkel een anders gestylde achterbumper en lichten.

Achterbumper, lichten, rooster boven de motor, lijnen voor de opklapbare spoiler, uitlaten.

Ja dat is dus zowat alles dat er achteraan op een auto zit :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is weer zeer geslaagd. Je moet het maar doen, elk onderdeel veranderen, en toch zo herkenbaar blijven. De 911, een echte icoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, BMWMB zei:

Hij is weer zeer geslaagd. Je moet het maar doen, elk onderdeel veranderen, en toch zo herkenbaar blijven. De 911, een echte icoon.

Wordt ook prachtig geïllustreerd door die "generatie-foto's" met alle generaties van de 911 achter/naast elkaar. Heerlijk. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, BMWMB said:

Hij is weer zeer geslaagd. Je moet het maar doen, elk onderdeel veranderen, en toch zo herkenbaar blijven. De 911, een echte icoon.

 

On 11/24/2018 at 8:31 AM, BMWMB said:

Logisch, hij is bijna niks veranderd.

 

😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De verschillen zijn klein. Het is een subtiele evolutie van de 991.2, zelfs achteraan. Je zou bijna denken dat bepaalde carrosseriedelen hetzelfde zijn gebleven, maar dat is niet het geval. Ik vind ‘m alleszins weer heel knap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid