Ga naar inhoud

Porsche 911 992.1


fuxhound

Aanbevolen berichten

Wat een schitterende generatie was die 991 toch :inlove: En dan moet de kers op de taart, de Speedster, nog komen.

Targa's zijn ziek underrated btw.

$_57.jpg

Voorlopig niet mee met de 992...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de 991.2 precies knapper dan de 992 ?

 

Misschien wat off topic maar wat doen de prijzen van de 991.2 als de 992 uitkomt ?

 

Een 911 behoudt relatief goed zijn waarde ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/10/2018 om 02:35, Audi S8 zei:

porsche-911-old-vs-news.jpg

Die positionering van die uitlaten, hoe fout 😮 Voorlopig ben ik er niet van overtuigd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Germinal zei:

Ik vind de 991.2 precies knapper dan de 992 ?

 

Misschien wat off topic maar wat doen de prijzen van de 991.2 als de 992 uitkomt ?

 

Een 911 behoudt relatief goed zijn waarde ?

Ik kreeg zonder onderhandelen op een huidig model 5%. 10% Bij een uitgaand model moet wel lukken denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmmm ben ik t niet mee eens.. toch niet wat Porsche betreft.. het is niet zoals bij bmw en dergelijke waar ze op de topmodellen soms 20.000 euro en meer korting geven he maar toch..

Tesla ja, daar geven ze geen cent korting

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op elke auto zul je wel korting kunnen krijgen maar het is een utopie om te denken dat je 10% krijgt op een Porsche.

Misschien voor een rode stockwagen met beige leder die nooit werd afgehaald door de persoon die hem bestelde en die 20.000 voorschot betaalde ...

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

nooit gesnapt, amerikaanders, 1 op 2 Ferrari's is zo 'verneukt' imho

een donkergrijze metallic (met veel flakes) en een bruin (niet beige) lederen interieur :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op elke auto zul je wel korting kunnen krijgen maar het is een utopie om te denken dat je 10% krijgt op een Porsche.
Misschien voor een rode stockwagen met beige leder die nooit werd afgehaald door de persoon die hem bestelde en die 20.000 voorschot betaalde ...

Op mijn GT3 heb ik korting gehad, maar op de Tesla niet. Ik heb de Tesla laten configureren in de showroom, en toen ik zei dat ze de bestelbon mochten opmaken, zeiden ze dat ik naar huis moest gaan, mijn computer moest aanzetten, en ‘m online moest bestellen. Geen korting, en 4k euro voorschot betalen. Enkele dagen later hebben ze mij dan gebeld, en gevraagd of ik er voor open stond voor een andere configuratie die ze op stock hadden. Een vriend waar ik samen mee besteld heb had geluk, en vond er eentje uit stock die exact hetzelfde was als zijn configuratie, waardoor hij 6k korting kreeg, en na 3 weken al aan ‘t rijden was. Ik wilde niet afwijken van mijn keuze, en heb dus geen korting gekregen, en 4 maanden gewacht. [emoji2]
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/26/2018 at 8:21 PM, Alexanderr said:

Op elke auto zul je wel korting kunnen krijgen maar het is een utopie om te denken dat je 10% krijgt op een Porsche.

Moet je bij Extravaganza motors voor zijn 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid