Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Dirk75

Tesla Model Y

Recommended Posts

Guest wooter   
Guest wooter

Ik zie in long term debt nergens dat ze schuldeisers niet hebben betaald die ze hadden moeten betalen. Weet jij wel hoe long term debt werkt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wooter   
Guest wooter

Heb jij dat artikel eigenlijk gelezen?

Ongeveer 1/4e is relevant tot het laatste kwartaal. De rest is bangmakerij op basis van de vorige kwartalen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Polygoon    7,854
Polygoon
22 minuten geleden, Dirk75 zei:

Had het moeten weten. En wie zou er bang moeten zijn? Ik althans niet.

DE SHORTERS TIEN!!!!!

ALLEMAAL FUDDDDDDDDD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wooter   
Guest wooter

Nee, echt, lees dat artikel en haal er de dingen uit die pas sinds het 3e kwartaal geweten zijn, en in de toekomst nog van tel zijn.

Dan valt er echt 3/4e van dat artikel weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Dirk75   
Guest Dirk75
17 uren geleden, wooter zei:

Ik zie in long term debt nergens dat ze schuldeisers niet hebben betaald die ze hadden moeten betalen. Weet jij wel hoe long term debt werkt?

Ik zie ook niet dat ze wel betaald zijn. Ik lig daar eigenlijk niet van wakker. Zolang ze maar goede, kwalitatieve autos leveren.

En vooral dienst na verkoop.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wooter   
Guest wooter

Tesla haalt een NPS score van 96. Het zit dus met de auto's en de dienst na verkoop wel erg goed. Porsche haalt 84, BMW 72. Dat wil zeggen dat respectievelijk 96%, 84% en 72% van de klanten van die merken het merk en de service een 9 of 10 op 10 geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Dirk75   
Guest Dirk75
15 minuten geleden, wooter zei:

Tesla haalt een NPS score van 96. Het zit dus met de auto's en de dienst na verkoop wel erg goed. Porsche haalt 84, BMW 72. Dat wil zeggen dat respectievelijk 96%, 84% en 72% van de klanten van die merken het merk en de service een 9 of 10 op 10 geven.

Ja en?  Cijfers zijn op vele manieren te lezen, dat weet jij ook. Uiteindelijk lig je alleen wakker, hoe het met je eigen wagen en service gesteld is.

Op dit moment faalt iedere fabrikant, want betreft het leveren van een betaalbare ev binnen de te verwachten afwerking voor zijn prijs.

Jij hebt gewoon het geluk om een plus € 100k auto te kunnnen afschrijven binnen het bedrijf zodat hij maar €70000 kost.

Een particulier die een tesla s koopt, is even gek als een bedrijf een tesla roadster 2019.

Dus is het wachten op de y, die naar verwachting hier €60000 zal kosten. Hij zal heel goed moeten zijn....

Edited by Dirk75

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wooter   
Guest wooter

Ik begrijp je niet.

Eerst insinueer je dat Tesla haar leveranciers niet betaalt. Wanneer we dieper gaan, blijkt het vooral om schulden op lange termijn te gaan (vooral uitstaande obligaties die nu niet moeten terug betaald worden). Dan insinueer je iets over een gebrekkige service, en wanneer ik daarop antwoord met de NPS score die aanzienlijk hoger ligt dan de concurrentie stel je dat een NPS score niets zegt...

Heb je nog wat munitie om te schieten of blijven het bij losse flodders?

Het topic gaat overigens over de Model Y...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Dirk75   
Guest Dirk75
1 minuut geleden, wooter zei:

Ik begrijp je niet.

Eerst insinueer je dat Tesla haar leveranciers niet betaalt. Wanneer we dieper gaan, blijkt het vooral om schulden op lange termijn te gaan (vooral uitstaande obligaties die nu niet moeten terug betaald worden). Dan insinueer je iets over een gebrekkige service, en wanneer ik daarop antwoord met de NPS score die aanzienlijk hoger ligt dan de concurrentie stel je dat een NPS score niets zegt...

Heb je nog wat munitie om te schieten of blijven het bij losse flodders?

Het topic gaat overigens over de Model Y...

Jammer dat je dat ervaar als schieten... is mijn bedoeling niet.  Jij bent niet een eenmansdefensie op het forum hoor...

Edited by Dirk75

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvc    519
jvc
5 uren geleden, wooter zei:

Ik begrijp je niet.

Eerst insinueer je dat Tesla haar leveranciers niet betaalt. Wanneer we dieper gaan, blijkt het vooral om schulden op lange termijn te gaan (vooral uitstaande obligaties die nu niet moeten terug betaald worden). Dan insinueer je iets over een gebrekkige service, en wanneer ik daarop antwoord met de NPS score die aanzienlijk hoger ligt dan de concurrentie stel je dat een NPS score niets zegt...

Heb je nog wat munitie om te schieten of blijven het bij losse flodders?

Het topic gaat overigens over de Model Y...

Is die NPS score alleen voor de US?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wooter   
Guest wooter

Wat ik vind is de NPS scores voor de VS. Heb je redenen om te geloven dat Europa sterk anders zou scoren?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvc    519
jvc
6 minuten geleden, wooter zei:

Wat ik vind is de NPS scores voor de VS. Heb je redenen om te geloven dat Europa sterk anders zou scoren?

 

Ja ik vraag me wel af of de Amerikanen niet wat te optimistisch zijn voor hun eigen merken.

https://www.whatcar.com/news/reliability-survey/n16170

Als je deze britse reliability survey bekijkt komt Tesla er niet zo goed uit, dus ik kan moeilijk geloven dat mensen dan zo tevreden kunnen zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wooter   
Guest wooter

Dat is geen NPS rating. Een NPS rating zegt niks over de betrouwbaarheid van het product, noch zegt de studie van Whatcar iets over de ernst van de problemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvc    519
jvc
3 minuten geleden, wooter zei:

Dat is geen NPS rating

 

Quote

In contrast, nearly 38% of Tesla Model S owners reported faults, with issues split fairly evenly between bodywork, interior trim and the cars’ electric motors. Owners also told us about broken exterior door handles and other bodywork problems, as well as some faults with exterior lights. Although all cars were fixed under warranty, some were off the road for more than a week.

Service lijkt wel ok maar ik zou toch geen 100% tevreden klant zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Carlito    5,226
Carlito

Base price 35.000 dollar, komt bekend voor....

  • Like 2
  • Thanks Friendly 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • JanC
      By JanC
      Suboptimaal wegdek, gewone banden, nog niet op vol vermogen, zonder launch control, en zie hoe dat wegknalt van een Taycan Turbo S die sneller uit de startblokken is...  
    • tuscani
      By tuscani
      Ik wil dat!  Elektrisch en lv, 2keer safe.


      Direct een batterij voor thuis 😂
    • Tiep
      By Tiep
      Men maakte een EV-versie van de GLB (7-zitter) en de productpagina staat al live in DE.
      Enkele impressies (niets speciaals):





      Artikeltje: https://www.caranddriver.com/news/a36151518/2022-mercedes-benz-eqb-revealed/
    • Max1234
      By Max1234
      Beste,

      Ik ben een international business management student en ik doe samen met mijn project partner een marktonderzoek over de communicatie van Tesla.
      Wij zouden het erg op prijs stellen als u deze enquête zou invullen. Het duurt maximaal 10 minuten.
      Alvast bedankt, dit zal ons erg helpen bij het project.

      Voor de enquête, klik hier.
    • Phil
      By Phil
      Munich. At today’s BMW Group Annual Conference the upcoming BMW i4 was revealed. “With its sporty looks, best in class driving dynamics and zero local emissions, the BMW i4 is a true BMW. It makes the heart of the BMW brand now beat fully electric,” said Pieter Nota, member of the Board of Management of BMW AG responsible for Customer, Brands, Sales.
      The BMW i4 is a fully electric 4 door Gran Coupé and will enter the market during the course of 2021, including a BMW M Performance model. Its refined balance of BMW typical sportiness, comfort and sustainable performance are unique in its segment.
      The BMW i4 model line will be available in different versions covering ranges of up to 590km (WLTP) and up to 300 miles* (EPA). With a power output of up to 390kW / 530HP the BMW i4 can accelerate from zero to 100km/h in around 4 seconds.
       



  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms & Conditions