Ga naar inhoud

Michael Fassbender: Road To Le Mans


ir_fuel

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
1 minuut geleden, Bouncing Bullet zei:

Pareltje weeral. Ook wel zot, effe voor de training een circuit ´s nachts exclusief boeken.

Zot hoeveel geld ze daar tegenaan gooien.

Bij Fernando ook, kan uiteraard rijden maar als amateur ben je kansloos tegen zo'n organisatie 🙂 

https://www.primevideo.com/detail/Fernando/0RIGJDK1LRBBH3K37YMRGIO9VZ

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, ir_fuel zei:

En doe het maar. De ganse nacht door 2 keer dubbelstinten moederziel alleen op de baan. Dat is voor niemand gemakkelijk.

Inderdaad oersaai 😞 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Daggie zei:

Fantastische serie .. hoe verschrikkelijk moeilijk moet een 24u race wel niet zijn op dat niveau.

Inderdaad. Respect toch voor die mannen. Als je ziet hoe snel en consistent Lietz is. Wauw! 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, gTa zei:

Idd en dat weet Porsche zelf ook goed genoeg, want ze hebben 'm naar 't fabrieksteam gehaald.

 

Al vraag ik mij af waar we hem aan het werk zullen zien. De GTE-klasse is niet meer, en de LMDh zitjes zijn gevuld. Ergens in een GT3-kampioenschap? Al is dat wel “lichtjes” een stap terug imo. Wat jammer is natuurlijk. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, korneeldebruyn zei:

Al vraag ik mij af waar we hem aan het werk zullen zien. De GTE-klasse is niet meer, en de LMDh zitjes zijn gevuld. Ergens in een GT3-kampioenschap? Al is dat wel “lichtjes” een stap terug imo. Wat jammer is natuurlijk. 
 

 

Zegt ook van zichzelf dat hij een 911-rijder is, dus LMDh lijkt dan niet evident, neen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minutes ago, gTa said:

Zegt ook van zichzelf dat hij een 911-rijder is, dus LMDh lijkt dan niet evident, neen.

Dat zijn profs @gTa, steek die in gelijk wat met een stuur en die zijn snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minutes ago, Maxime S said:

Zouden er veel teams zijn die zo'n circuits afhuren ter voorbereiding van LM voor night practices? 

Ze doen nog veel zotter.

In de hoogste klasse huren ze dan bv Paul Ricard af en ze rijden hun eigen race simulatie om de betrouwbaarheid van de auto te testen. Maar dan rijden ze wel 36 uur aan een stuk ipv 24.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minutes ago, korneeldebruyn said:

Al vraag ik mij af waar we hem aan het werk zullen zien. De GTE-klasse is niet meer, en de LMDh zitjes zijn gevuld. Ergens in een GT3-kampioenschap? Al is dat wel “lichtjes” een stap terug imo. Wat jammer is natuurlijk. 

Er worden nog GT3's ingezet in de WEC en IMSA. Misschien komt hij daar ergens terecht.

Dat is geen stap terug, is gewoon ter vervanging van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dat zijn profs @gTa, steek die in gelijk wat met een stuur en die zijn snel.

Akkoord, maar er zijn er toch die een specifieke voorkeur of affiniteit hebben voor het ene of het andere. En aan de top gaat het om tienden en honderdsten. Kan toch perfect zijn dat hij bij de 911 bij de wereldtop zit, maar niet bij de proto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die mens racet effectief al bijna 20 jaar enkel 911's. Of dat van "moeten" is betwijfel ik, maar ze zullen hem van in 't begin graag gezien hebben in de Porsche stal gok ik :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ir_fuel zei:

Er worden nog GT3's ingezet in de WEC en IMSA. Misschien komt hij daar ergens terecht.

Dat is geen stap terug, is gewoon ter vervanging van.

Dat weet ik, dat de GT3’s de GTE’s vervangen. Maar je kan er imo toch niet om heen dat zo’n GTE toch net een stukje sneller/bruter/… was in vergelijking met een GT3. 
 

Daarmee dat het in mijn perceptie aanvoelt als een (mini)stapje terug, als je puur naar de wagens zelf kijkt. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid