Ga naar inhoud

Lotus Emira


Wutputt

Aanbevolen berichten

Ik zou hem toch eens graag irl willen zien. Het design is mooi maar op foto lijkt me één ding te storen: hij lijkt me wat te hoog voor zijn lengte.  En daarmee bedoel ik dan het bol effect ter hoogte van de cabine.

Hij lijkt me wat te gedrongen: te hoog ivg met zijn lengte.

2023-lotus-emira_100798562_h.jpg

maxresdefault.jpg

Kan uiteraard heel goed zijn dat het in het echt totaal zo niet opvalt maar op die tweede foto stoort het me toch wel.

Wanneer zouden ze bij de dealers staan?  En ging er in Brussel ook geen nieuw Lotus verdeelpunt komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, -krikke- zei:

Ik zou hem toch eens graag irl willen zien. Het design is mooi maar op foto lijkt me één ding te storen: hij lijkt me wat te hoog voor zijn lengte.  En daarmee bedoel ik dan het bol effect ter hoogte van de cabine.

 

exact wat ik er, op basis van de foto's, van denk

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, PJH zei:

Volgens de specs is je witte brooddoos sneller dan dat nieuw geval.

kijken naar pk's is verloren moeite, je moet kijken naar sensatie tijdens het rijden :) PK's gaan vervelen na een tijd, 't zijn de bochten en het stuurgedrag die interessant blijven.

Ik vind dat je een groene moet kopen, met bruin interieur en zilveren velgen. Maar zorg wel dat je niet teleurgesteld bent als je echt een 3 sec naar de 100 kanon verwacht. Dan koop je beter iets anders.

Bij Komotec zullen ze wel iets hebben om die PK's op te kittelen.  Neemt niet weg dat de rijbeleving veel meer is dan PK's alleen.

Zodra mogelijk zal ik me in ieder geval een testrit reserveren en hoop ik snel duidelijkheid te krijgen over de komst van een topless variant.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Tommie zei:

Zowat het Model 3 kikkereffect.

ik zou het niet beter kunnen omschrijven.  

Plak daar dan nog die achterlichten van die herwerkte 296 op, en 't is helemaal gank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Salokin said:

Zodra mogelijk zal ik me in ieder geval een testrit reserveren en hoop ik snel duidelijkheid te krijgen over de komst van een topless variant.

Hoe spijtig ook... er komt geen topless versie.  As per Matt Windle himself.  Emira blijft een coupé.

Spijtig... anders was die reservering al gebeurd.  Zoals PieterA hier al schreef, vanaf prijzen BE zijn mij ook bevestigd: 72k voor de 2L, 94k voor de V6.

 

(ik blijf wel met de Exige topless rondcrossen ;-))

aangepast door Milton1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Emira is 20mm langer dan de Evora, 10mm breder en 4mm lager.  M.i. gaat dit een schitterende verschijning zijn.  Maar idd op de profiel foto's lijkt 'm/ze wat gedrongen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Milton1 zei:

Hoe spijtig ook... er komt geen topless versie.  As per Matt Windle himself.  Emira blijft een coupé.

Spijtig... anders was die reservering al gebeurd.  Zoals PieterA hier al schreef, vanaf prijzen BE zijn mij ook bevestigd: 72k voor de 2L, 94k voor de V6.

 

(ik blijf wel met de Exige topless rondcrossen ;-))

:noparty:

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, -krikke- zei:

Ik weet vanwaar ze de mosterd gehaald hebben... 😁

923dab76-765c-4cc3-8914-47a278ff11de.jpg

Quasi zeker dat je dat irl anders zal kijken, je vergelijkt daar vanuit de slechts mogelijke hoek, die kan je vinden op quasi elke auto, (behalve een Aston Martin DBS :D)

 

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 5 weken later...
Op 31/8/2021 om 20:49, PJH zei:

Bweikes

😂

Nu, het enige dat me weerhoudt een bestelbon te tekenen is het aantal pk’s dat ze hem ‘voorlopig’ gunnen.  Jaja, ik weet het PK’s zijn niet alles.  Maar wel frustrerend dat een auto die meer aankan beperkt wordt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik versta je perfect. Denk dat je best die auto een jaar of 2-3 uit je hoofd zet. Pas dan zal hij mechanisch en qua performantie op punt staan. Beetje typisch Lotus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Jokke_vlo zei:

Ik versta je perfect. Denk dat je best die auto een jaar of 2-3 uit je hoofd zet. Pas dan zal hij mechanisch en qua performantie op punt staan. Beetje typisch Lotus. 

Waarschijnlijk bij de “JPS-edition” of zo… 😀😀😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid