Ga naar inhoud

Lotus Emira


Wutputt

Aanbevolen berichten

12 uren geleden, Wutputt zei:

Vandaag ns gaan zien. Ziet er in werkelijkheid echt knap uit. Geslaagd design 👍

Auto was wel geen (pre-)productiemodel, wel een design prototype; staat 20mm lager dan finaal product, zaten niet de finale stoelen in en ze stonden wat te hoog gemonteerd, etc. Dus geen sound check, maar wel voldoende om een idee te krijgen van het algemeen design.

 

8Up9NU7.jpg

 

Waar geweest? Bij Verhiest? Niet echt de moeite waard tenzij je merkfanaat bent of concrete koopinteresse hebt, lees ik tussen de regels in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij FKM in Kontich

Om het finaal productie product te zien moet je idd niet afkomen. Wel als je koopinteresse hebt, het design 'ns in levende lijve wilt zien, of meer wilt weten over de auto zelf.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Wutputt zei:

Bij FKM in Kontich

Om het finaal productie product te zien moet je idd niet afkomen. Wel als je koopinteresse hebt, het design 'ns in levende lijve wilt zien, of meer wilt weten over de auto zelf.

Ik ga donderdag eens langs bij Verhiest voor optie 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16/11/2021 om 20:37, Wutputt zei:

Bij FKM in Kontich

Om het finaal productie product te zien moet je idd niet afkomen. Wel als je koopinteresse hebt, het design 'ns in levende lijve wilt zien, of meer wilt weten over de auto zelf.

Ik wil als liefhebber het design eens in levende lijve zien. Kan ik gewoon langsgaan? Is op een paar KM van hier :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Polygoon zei:

Ik wil als liefhebber het design eens in levende lijve zien. Kan ik gewoon langsgaan? Is op een paar KM van hier :) 

Ik vrees dag je die vandaag bij FKM niet meer gaat kunnen zien, want vandaag en morgen staat de auto bij Verhiest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Capitol zei:

Ik vrees dag je die vandaag bij FKM niet meer gaat kunnen zien, want vandaag en morgen staat de auto bij Verhiest.

Ah ik ben mee, 't is er maar ene :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, ir_fuel zei:

Is jammer, maar van een GT4RS kan het dak ook niet af, en ik zou hem direct kopen moest ik het mij kunnen permitter ... eh ik bedoel moest dat economisch verantwoord zijn en ik zoveel geld aan de staat zou willen schenken.

Maar je gaat wel superveel van je Spyder terugkrijgen he, superbelegging de laatste atmo manue... Ah nee sorry :D

 

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Lotuzzz said:

Maar je gaat wel superveel van je Spyder terugkrijgen he, superbelegging de laatste atmo manue... Ah nee sorry :D

Als ik naar de prijzen op mobile kijk valt dat nog wel mee precies :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is een gemiste kans sowieso, al snap ik het wel. Emira gaat geen hardcore trackspel zijn, dus 't zal allemaal minder afzien.

Exige is trouwens best wel ok, zolang je niet (te hard) gaat tunen. Als je natuurlijk 480pk gaat steken en dan over curbs gaat vlammen tja.... dan koop je beter een Cayman idd.

Ik had niet gedacht dat ze een andere bak zouden monteren ook. Ik stel me zelfs de vraag of ze niet gewoon de huidige voorraad V6'en gaan opgebruiken en daarna nog enkel 4cil gaan aanbieden. 't zou zot zijn als dat het plan is, om dan nu nog te veranderen van systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, PJH said:

Ik had niet gedacht dat ze een andere bak zouden monteren ook. Ik stel me zelfs de vraag of ze niet gewoon de huidige voorraad V6'en gaan opgebruiken en daarna nog enkel 4cil gaan aanbieden. 't zou zot zijn als dat het plan is, om dan nu nog te veranderen van systeem.

Dat staat in de sterren geschreven.

Dat V6 blok van het jaar kruik gaat op den duur niet meer door de emissienormen geraken. En dan is t paddle shift met de A45 motor (waar ze nog serieus wat pks uit kunnen krijgen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd.

Zou graag eens de bestelboekskes zien nu, wat populairste is atm:
- V6 Manueel
- V6 auto (bweik)
- I4 auto

Ik vermoed dat niemand V6 auto pakt. Dus vooral die-hards nu waarschijnlijk, en dan af en toe een verdwaalde fiscaliteitskoper die geen porsche 718 wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid