Ga naar inhoud

Lotus Emira


Wutputt

Aanbevolen berichten

7 uren geleden, berengun zei:

net nog maar es gebeld met dealer, first edition loopt op t einde, nog maar een week of 2 bestelbaar (slots die nog aangepast kunnen worden)

Maar domme is, er zit nu niet 100% een kleur bij die ik waauw vind (wel enkele die ik ok vind), en de nieuwe kleuren die nu uitkomen in maart kan je niet op de first edition zetten... En aangezien die nieuwe kleuren pas pakweg maart bekend zijn, en binnen 2 weken al alles afgesloten wordt, is het blind kiezen......zowel qua kleuren als interieur (je kan niet effe wat dealers gaan bezoeken om autos te bekijken, of filmpjes zien op internet van pers en influence gedoe), maar bvb ook voor de onderstelafstemming touring vs sport..... toch handig als de pers (en wijzelf) er mee gereden heeft en het verschil duidelijk is 

Dus, ook al komen we misschien met losse opties op t eind duurder uit dan de first edition, we zullen maar wachten en opties en combinaties kiezen à la tête du client

Kan je niet gewoon de kleur bestellen waar je zin in hebt? Of zijn die tijden voorbij? Vroeger was dat nog best betaalbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Le Capri Mauve zei:

Ok in felle zon komt dat er wel uit, maar zoudt ge die kleur kiezen in zeg maar, Schotland?

Uitgerekend in Schotland zou de kleur mij geen ene hol kunnen schelen :inlove:

  • Vind ik leuk 4
  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Le Capri Mauve zei:

Ok in felle zon komt dat er wel uit, maar zoudt ge die kleur kiezen in zeg maar, Schotland?

 

91DF970D-4631-4325-957A-EE7BB93A2994.jpeg

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, thiva zei:

Kan je niet gewoon de kleur bestellen waar je zin in hebt? Of zijn die tijden voorbij? Vroeger was dat nog best betaalbaar.

nee, op dit moment enkel keuze uit 6 kleuren

Idd dat groen is op dit moment zeker niet slecht, maar heb er geen "YES" gevoel mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, PJH zei:

Op de nieuwe configurator vind ik verdant/tan/zilveren wielen 't mooiste eigenlijk. Zwart is zo spijtig imo

Ik vind zwart zeer mooi combineren met het donker groen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, PJH zei:

Op de nieuwe configurator vind ik verdant/tan/zilveren wielen 't mooiste eigenlijk. Zwart is zo spijtig imo

Degene die je quotte is toch groen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lotuzzz zei:

Het heel donkergroen doet trouwens ook denken aan een andere legendarische Lotus:

Opel-Lotus Omega '1990–92

Vroeger vaak gelachen als mensen aan mijn pa vroegen waar rij jij momenteel mee?, en hij leuk antwoordde een Opel Omega. Dan zag je die ogen van oei, tot je dit beest uithaalde. 😂

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Niko80 zei:

Vroeger vaak gelachen als mensen aan mijn pa vroegen waar rij jij momenteel mee?, en hij leuk antwoordde een Opel Omega. Dan zag je die ogen van oei, tot je dit beest uithaalde. 😂

t zelfde maar in mindere mate hier, als niet liefhebbers me vragen met wat ik rijd zeg ik altijd "een Yarisje" (niet dat ik ons Yarisje met een Lotus omega wil vergelijken, t gaat om t idee 😬)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, berengun zei:

t zelfde maar in mindere mate hier, als niet liefhebbers me vragen met wat ik rijd zeg ik altijd "een Yarisje" (niet dat ik ons Yarisje met een Lotus omega wil vergelijken, t gaat om t idee 😬)

Zalig tock

 

10 minuten geleden, berengun zei:

t zelfde maar in mindere mate hier, als niet liefhebbers me vragen met wat ik rijd zeg ik altijd "een Yarisje" (niet dat ik ons Yarisje met een Lotus omega wil vergelijken, t gaat om t idee 😬)

Er waren ook die zieden amaai die is nogal uitgebouwd....👏

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Salokin zei:

Pak je er even een vergrootglas bij, opa.

Ha, nu ge het zegt. Ik moest al goed kijken om die te zien zitten. Ze zijn even zwart als het gat van de wielkas.

Misschien es een gewoon wiel insteken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid