Ga naar inhoud

BMW G60 5 Reeks


Phil

Aanbevolen berichten

Is de dakhemel in standaardtrim ook donker? Op de configurator zie ik weinig verschil tussen de antraciet dakhemel en de dakhemel bij de basisversie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/12/2023 om 23:39, -Fred- zei:

Serieus? Het wordt toch niet fouter dan dat… straks mss ook nog beschikbaar met rgb leds?

ik snap dat ze op den duur ook niet meer weten wat gedaan om nog een opvallende lichtsignatuur uit te brengen, maar dat is imo een stap te ver 

Ik vind het vooral wreed vermoeiend, zeker in het huidige weer.
Mercedes & VAG met lichtbalken voor en achter, andere merken met complete kerstbomen, en nu dit gedoe nog erbij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook, maar ik kan niemand wat kwalijk nemen want ik rij zelf met “laserlight” rond… het is wel een feit dat het elk jaar erger en erger wordt, hoeveel auto’s rijden nog rond met gewone halogeenlampen. Ik heb vooral last van de tesla’s, die lichtbundel is echt storend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tesla´s hebben volgens mij geen automatische hoogteregeling. Je moet ze zelf in het menu 1 of 2 standjes lager zetten. Ik heb dat na een paar flashende tegenliggers eens nagekeken en sindsdien geen last  ( eerder geen last voor de tegenligger  :D ) meer.  Spijtig genoeg is meer dan de helft tesla rijders een leasebak. En nog spijtiger is dat dan de helft van leaserijders geen zak om hun wagen of de medeweggebruikers geeft. En het hun gewoon niet aantrekken.  

Want voor de rest storen al die extra lichtbalken mij niet. Die zijn meestal toch minder fel, en leuk, om zoals steeds te raden aan de hand van de vorm,welk merk of model er af komt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, -Fred- zei:

Ik ook, maar ik kan niemand wat kwalijk nemen want ik rij zelf met “laserlight” rond… het is wel een feit dat het elk jaar erger en erger wordt, hoeveel auto’s rijden nog rond met gewone halogeenlampen. Ik heb vooral last van de tesla’s, die lichtbundel is echt storend.

Die laser lights zijn meer een gimmick, sterk afhankelijk van de omstandigheden buiten, moet eigenlijk al pikdonker zijn zonder tegenliggers en je grootlichtassistent moet actief zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, -Fred- said:

Ik ook, maar ik kan niemand wat kwalijk nemen want ik rij zelf met “laserlight” rond… het is wel een feit dat het elk jaar erger en erger wordt, hoeveel auto’s rijden nog rond met gewone halogeenlampen. Ik heb vooral last van de tesla’s, die lichtbundel is echt storend.

Laserlight?

Ik heb die ook.

Moest er geen blauw lijntje in mijn koplampen zitten ik zou niet weten dat ik ze zou hebben. Ik zie NUL verschil in mijn i4 tov de M340i die adaptieve leds had.

Throw Away Make It Rain GIF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar wat ik hier al gelezen heb, hebben die idd enkel hun effect bij de grootlichten. Die grootlichtassistent is uitgeschakeld bij mij, die reageert altijd te traag vind ik. 

Die meedraaiende koplampen daarentegen vind ik dan wel weer interessant 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, ir_fuel zei:

Laserlight?

Ik heb die ook.

Moest er geen blauw lijntje in mijn koplampen zitten ik zou niet weten dat ik ze zou hebben. Ik zie NUL verschil in mijn i4 tov de M340i die adaptieve leds had.

Throw Away Make It Rain GIF

@gTa heeft daar een goede verklaring voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, -Fred- said:

Naar wat ik hier al gelezen heb, hebben die idd enkel hun effect bij de grootlichten. Die grootlichtassistent is uitgeschakeld bij mij, die reageert altijd te traag vind ik. 

Die meedraaiende koplampen daarentegen vind ik dan wel weer interessant 

Die draaien ook mee zonder laserlight.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/12/2023 om 10:30, msxx zei:

@gTa heeft daar een goede verklaring voor.

Of dat voor alle generaties (modellen) geldt, weet ik niet. Da's hetgene ik gevonden heb, ooit, voor de pre-LCI G11 (vorige generatie '7) vond en indien correct geldt het volgens mij ook voor mijn G32, voor de G30 '5, de G05 X5, etc.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zondagavond eentje tegengekomen rond München. Itt de 7 ziet deze er op foto beter uit dat in het echt. 

De 7 vond ik op foto 🤢 maar in het echt heeft het een présence. Dit had gewoon niks behalve een verlichte varkensneus.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/12/2023 om 11:36, tuscani zei:

De Q7 met zijn matrix-LED had ook hoogteregeling en sproeiers.

Daarvan overstappen op een basis Tesla :fp:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is mooi in die kleur, maar ik stoor me enorm aan alle zwarte accenten. Zonde dat je de keuze niet hebt om die te laten meespuiten tegen meerprijs.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, -Fred- said:

Hij is mooi in die kleur, maar ik stoor me enorm aan alle zwarte accenten. Zonde dat je de keuze niet hebt om die te laten meespuiten tegen meerprijs.

Stond eentje in een gelijkaardig kleur aan het zwembad net, en idd, wat je zegt. Veel te druk/weinig klasse door al die zwarte stukken op die auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er stond bij Monserez vandaag ene naast een g30. Omg dan wordt t wel wat pijnlijk hoe ontijdloos die kist is vormgegeven.

I know: het is ondertussen een klassiek gegeven om te klagen bij de release van een nieuwe BMW, maar ik zie t niet goedkomen hiermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel auto's zijn nog tijdloos tegenwoordig. Only time will tell :D

Vraagt de consument dat eig ook? Hoeveel auto's blijven nog 5jaar bij dezelfde bestuurder. Dat is een probleem voor de tweedehandsmarkt, niet voor bmw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid