Ga naar inhoud

d_s

Aanbevolen berichten

Die van BNPPF zou ideaal zijn, maar ik tank ook in het buitenland... Bol nu rond met Esso, na eenzelfde probleem zoals Bompa bij Shell maar ik ken de truken niet... Die wouden dat ik 1600€ als borg ging storten. Ik antwoordde "da's geen probleem, een concurrent doet het voor niets. Dada!". Niet dat ik weet of het hun zwaar kan schelen (toch alleszins niet het callcenter in Nederland) maar wat ik wel weet is dat ze bruto moeten afrekenen bij Esso als je met een Shell kaart tankt en ze er dus zelf geen winst uit halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Regel dat eens Bompa! :D

Is het het geen idee hier voor de particulieren om eens een groepje te maken, totaal te maken van de gemiddelde brandstofkost per maand en daarmee richting bvb Dats of Lukoil te stappen?

Daar zeggen dat je maandelijks gemiddeld verbruik X gaat hebben, hoeveel korting je daarvoor kan krijgen en dan voor iedereen een kaart aanvragen met individuele facturatie?

Denk dat je dan nog meer korting gaat regelen dan wat Bompa nu op zijn eentje heeft. En zij hebben een gegarandeerde omzet van mensen die altijd bij hun gaan tanken.

Gemiddeld 514 euro per maand! :lolz:
ik ga zwijgen :ninja:

Idem...

Link naar reactie
Delen op andere sites

gemiddeld € 350 - 400 per maand voor mij alleen (de madam heeft een ? tankkaart van haar baas)

Ik heb een "tankkaart" via BNP Paribas Fortis (pff wa een gazet). Werkt via Atos. Kan overal tanken in België, gaat direct van de rekening, betaal gewoon de prijs die aangeduid staat en krijg elke maand een overzichtfactuur.

:?.. volgens mij dezelfde 'tankkaart'

al noem ik dat gewoon bankpas:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een "tankkaart" via BNP Paribas Fortis (pff wa een gazet). Werkt via Atos. Kan overal tanken in België, gaat direct van de rekening, betaal gewoon de prijs die aangeduid staat en krijg elke maand een overzichtfactuur.

Die werkt toch niet meer? Ik had dat ook maar vanaf 1 juli 2011 werd die stopgezet dus toen maar Esso genomen.

Tjah ik tussen de 400 & 800euro/maand maar nu weten we ook waarom hé :sick:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die werkt toch niet meer? Ik had dat ook maar vanaf 1 juli 2011 werd die stopgezet dus toen maar Esso genomen.

Mooi, u hebben ze dus ook bij uw kloten gehad :lolz:

Dat werk niet meer IN COMBINATIE MET EEN BANKKAART. Een aparte tankkaart marcheert nog altijd. Ik heb die pas sinds juli 2011 die nieuwe kaart. Dat was weer goeie communicatie van Fortis :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi, u hebben ze dus ook bij uw kloten gehad :lolz:

Dat werk niet meer IN COMBINATIE MET EEN BANKKAART. Een aparte tankkaart marcheert nog altijd. Ik heb die pas sinds juli 2011 die nieuwe kaart. Dat was weer goeie communicatie van Fortis :P

gvd pipo's, ja die kaart was superhandig want dan kan je tanken waar je wil en heb je maar 1 factuur per maand.

Ik ga eens een mailtje sturen se...

Link naar reactie
Delen op andere sites

gvd pipo's, ja die kaart was superhandig want dan kan je tanken waar je wil en heb je maar 1 factuur per maand.

Ik ga eens een mailtje sturen se...

Ze mogen hun tankkaart houden, ik betaal bij Esso 0 euro en BNP wil 36 EURO.

En neen 't gaat gewoon over het principe :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, maar dat heb ik er voor over om niet altijd te moeten zoeken achter "naftstation van merk X"

Ja das waar maar 'k heb een Esso aan mijn grootste klant en bij m'n huis dus voorlopig geen probleem :)

Maar anders zou ik ook niet lang twijfelen, is superhandig als je overal kan tanken. Europees ook geldig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee enkel België. t is nu niet dat ik constant in het buitenland ga tanken dus dat maakt mij niet uit.

Klopt, jij durft wss niet verder dan 100km van je huis rijden. En was ff vergeten dat jij meer moet tanken dan wij :rofl:

Sorry, ik moet nu om de 500km tanken en das ook klote zenne, met de A4 was het rond de 800km.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet uiteraard dat er hier zijn die meer tanken, kan ook niet anders, maar 't was ook niet de bedoeling om een "wie tankt het meest" op te starten.

Is het het geen idee hier voor de particulieren om eens een groepje te maken, totaal te maken van de gemiddelde brandstofkost per maand en daarmee richting bvb Dats of Lukoil te stappen?

Daar zeggen dat je maandelijks gemiddeld verbruik X gaat hebben, hoeveel korting je daarvoor kan krijgen en dan voor iedereen een kaart aanvragen met individuele facturatie?

Denk dat je dan nog meer korting gaat regelen dan wat Bompa nu op zijn eentje heeft. En zij hebben een gegarandeerde omzet van mensen die altijd bij hun gaan tanken.

Idem...

kan, maar bij Dats zal 't moeilijk zijn.

Ik heb een gecombineerde korting (die jouw vrouw ook van haar werkgever kan krijgen, Naish, en waar jij ook van kan genieten als echtgenoot van), dus werkgeverskorting (ministerie onderwijs) en daarovenop persoonlijke korting omwille van m'n discussie met hen.

Ik denk dat 't al redelijk is, zeker wetende dat ze niet al te gewillig zijn (hun prijzen zijn sowieso al laag is hun argument).

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan, maar bij Dats zal 't moeilijk zijn.

Ik heb een gecombineerde korting (die jouw vrouw ook van haar werkgever kan krijgen, Naish, en waar jij ook van kan genieten als echtgenoot van), dus werkgeverskorting (ministerie onderwijs) en daarovenop persoonlijke korting omwille van m'n discussie met hen.

Ik denk dat 't al redelijk is, zeker wetende dat ze niet al te gewillig zijn (hun prijzen zijn sowieso al laag is hun argument).

Naish bij Dats tanken? Ge zou de buren nogal horen roddelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan, maar bij Dats zal 't moeilijk zijn.

Ik heb een gecombineerde korting (die jouw vrouw ook van haar werkgever kan krijgen, Naish, en waar jij ook van kan genieten als echtgenoot van), dus werkgeverskorting (ministerie onderwijs) en daarovenop persoonlijke korting omwille van m'n discussie met hen.

Ik denk dat 't al redelijk is, zeker wetende dat ze niet al te gewillig zijn (hun prijzen zijn sowieso al laag is hun argument).

Ik zeg niet dat ze de korting van jou kunnen krijgen hoor, maar als je nu met 20 man samendoet moet er toch wel iets uit de brand te slepen zijn zeker?

Dat van die korting wist ik zelfs niet :lolz:

Maar ik tank bij Desimpel die normaal al de goedkoopste is van de streek (vergelijkbaar met Vansevenant en Sap in Torhout) en krijg op die prijs nog eens 10 cent korting, dus dat is niet slecht denk ik...

Trouwens, wist je dat Torhout lang bekend stond als één van de goedkoopste steden om te tanken met de kleine oorlog tussen Desimpel, Vansevenant en SAP?

Naish bij Dats tanken? Ge zou de buren nogal horen roddelen!

:lolz:

Ik tank bij een goedkoop lokaal station.

EDIT: en ik denk trouwens dat het omgekeerd is, want de buren weten dat waar ik ga het meestal best interessant is kwa prijs :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wist dat :)

Al van in 1996 tank ik bij SAP, dé goedkoopste toen (omdat hij zelf z'n mazout gaat halen en blablabla). Toen begon hij met een tankkaart, en daar moest je minstens 2000 BEF per maand mee tanken. Veel oude mensen in de buurt hadden daar een probleem mee. Ik zat toen al ruim erboven, en was zeer goede klant.

Maar toen ik voor Colruyt werkte en daar een firmawagen had, waren we verplicht te tanken bij Dats. In W-Vl was er alleen een tankstation in Menen, Moeskroen en Middelkerke, dus moest ik elke keer in Halle of Deinze tanken. Ik zat daar dagelijks, dus geen probleem.

Ondertussen kwam Vansevenant, die dezelfde prijzen van SAP hanteerde, en kort nadien ook Desimpel, of omgekeerd. Toen begon SAP met een gewone pomp, dus bancontact en geen eigen tankkaarten meer.

En toen kwam ook een Dats. Dats zet zijn prijzen altijd net gelijk of net onder de goedkoopste van de streek, dus dat was een bingo, want toen werkte ik al niet meer voor Colruyt. Mét korting van de werkgever van m'n vrouw zat ik al onder de reeds goedkope prijs van SAP.

Toen de problemen ontstonden van de geblokkeerde kaart, was dat één van m'n argumenten: dat hun grootste referentie voor hun prijszetting, SAP, slechts 400m van m'n deur is, en zij bijna 2 km, en dat ik dan liever een lokale handelaar opnieuw blij zou maken dan een grote onpersoonlijke boite. Dat, met aan de andere kant van de lijn de commercieel verantwoordelijke van Dats, was al een deel van de bingo :D

Toen stemden ze toe, maar moest ik een borg betalen ter waarde van 2 maand tanken, dus zo een 1000 euro. Daar heb ik ook eens een boompje over opgezet, dus dat moest dan uiteindelijk ook niet.

En dan gooide ik er nog eens bovenop dat al die miserie mij deed vermoeden dat ze een zeer goede klant minder willen soigneren dan een kleine klant en dat ze erop uit waren om de korting via mijn vrouw te proberen annuleren, en dan kwam er de gecombineerde korting bovenop :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lolz:

Idd sap kwam met tankkaarten waarop je een tegoed moest zetten en dan kon tanken... Onderstussen kon je achteraan bij Desimpel ook al tanken hoor met een kaart.

In dezelfde periode zijn Vansevenant en Desimpel gestart en beiden met een kaart met factuur na de maand via domi... Ik heb daarom dan gestart bij Vansevenant, dan ook tankkaart van het werk.

Toen ik zelfstandig werd naar Vansevenant en Desimpel geweest en de eerste gaf geen korting op zijn prijs (die altijd identiek is aan die van Desimpel) en bij Desimpel kreeg ik meteen de mooie 10 cent korting. Toen ik Vansevenant daarop aansprak was zijn reactie dat ik moest beginnen en bij groot verbruik ik dan wel korting ging krijgen, maar dat pakt niet bij mij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel deze historie werd nog eens voorafgegaan door een administratieve medewerkster die me heel aan 't uitvragen was, waarom ik zo veel reed, waarom ik geen firmawagen kreeg, of een tankkaart van m'n baas. Daartegen ben ik ook uitgevlogen: "godverdomme, 6 jaar zaagde ik bij UW firma om ipv een duffe galaxy een tankkaart te krijgen zodat ik m'n eigen auto zou kunnen kiezen, maar 't kon nooit, en nu, NET NU, en NET JIJ, als werknemer van diezelfde groep, komt mij dit voorstellen!!!!"

De reden waarom ik zoveel km's deed werd haar ook wel snel duidelijk na m'n uitleg die volgde.

Ze wilden me dan nog eens onder druk zetten door te zeggen: binnen de week moet je wel je papier getekend hebben, en je kaart komen afhalen, want we sturen dat niet op.

Bullshit, maar ik antwoordde: "ok, morgenmiddag om 12:00 ben ik er"

Ze verschoten want hadden niet gedacht dat ik zo snel ging komen. Ik antwoordde: "ik zei toch dat ik veel km's deed? Halle is voor mij slechts zoals jij naar de bakker rijdt".

Heb er wel niet bij verteld dat ik toen ook een werfvergadering had in Halle :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid