Ga naar inhoud

Total 24u van Spa-Francorchamps


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

Audi sport WRT team doet het goed, zoals verwacht. Alleen hopen dat ze deze keer bespaard blijven van pech.

Lotterer aan opmars bezig vanaf de 35ste plaats. Maar is nog vroeg. 

aangepast door utah
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pro piloten hebben ook last van de lichten, dat is 's nachts echt een pest. Je ziet niets en je kan niet inschatten hoe ver ze zitten.

En het camerascherm stoort ook. Die mannen hebben een radar om achterliggers te detecteren. 250m - 50m - 10m punt :o 

Link naar reactie
Delen op andere sites

'five minute technical pitstop' ... eerste keer dat ik daarvan hoor. kan mij iemand uitleggen wat dat precies inhoudt?


Als ik het goed begrepen heb, is dat een verplichte stop die tussen een bepaald uur door elk team moet zijn uitgevoerd waarbij ze de remmen vervangen
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, korneeldebruyn said:

 


Als ik het goed begrepen heb, is dat een verplichte stop die tussen een bepaald uur door elk team moet zijn uitgevoerd waarbij ze de remmen vervangen

 

Tussen 3u30 en 7u30 had ik vannacht begrepen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd 5min pitstop. Wat je in die tijd doet is uw zaak...


Maar de meeste teams gebruikten het om hun remmen te vervangen hoorde ik zeggen
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei HIM-250:

Idd 5min pitstop. Wat je in die tijd doet is uw zaak...

Klinkt als een egaliserende regel: het voordeel van de dure snelle teams wat temperen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel van verschoten hoeveel fouten die PRO piloten maken. Er zijn daar toch een paar teams die het vergooid hebben me dunkt...

Die move van René Rast om maar één te noemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei dragonfly:

Klopt maar normaal is het binnen voor de #25 Audi

Als alles meezit wel ja. Maar de prijzen worden aan de eindmeet uitgedeeld. Dus afwachten met nog 10 minuten te gaan. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel van verschoten hoeveel fouten die PRO piloten maken. Er zijn daar toch een paar teams die het vergooid hebben me dunkt...
Die move van René Rast om maar één te noemen.


Dat was heel dom ja
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke move was dat? Heb ik blijkbaar gemist...

Jammer voor Bentley. ze waren er opnieuw zeer dicht bij! Die laatste pitstop was ronduit indrukwekkend. Fantastisch om te zien!! :o 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke move was dat? Heb ik blijkbaar gemist...

Jammer voor Bentley. ze waren er opnieuw zeer dicht bij! Die laatste pitstop was ronduit indrukwekkend. Fantastisch om te zien!! [emoji33] 


Idd, Soulet heeft er de laatste stint echt alles uitgeperst. Hoe die uit z'n wagen kwam... Doodop
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bentley heeft het weggegooid door een driver stint te lang te laten duren, en de Porsche van Vanthoor heeft 2 sancties gekregen door hun eigen toedoen. Die hadden galant dat spel moeten winnen.

 

Voor de rest ZEER spijtig dat de Ferrari er is af gereden. Die hadden gans de race een moordend tempo. Hadden het echt mogen halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid