Ga naar inhoud

Total 24u van Spa-Francorchamps


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
10 uren geleden, Maxime S zei:

Dit had ik niet zien aankomen...!

Benieuwd naar zijn verdere plannen!

Tzoelik poozetif zin vwoaroes ollemolle en zeekerst voohie most zin voadre wok BMW en vrol Alpina loatn skietn, nji!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎18‎-‎12‎-‎2017 om 20:18, gTa zei:

Tzoelik poozetif zin vwoaroes ollemolle en zeekerst voohie most zin voadre wok BMW en vrol Alpina loatn skietn, nji!

Joat, joat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, korneeldebruyn zei:

Fabriekspiloot bij Aston Martin! Maxime Martin gaat WEC met de nieuwe Vantage rijden!

https://www.autosport.be/news/maxime-martin-naar-aston-martin.html

Ondertussen ook vernomen.

Maar had hij eigenlijk geen uitzicht op het WEC met BMW. Ze brengen toch hun nieuwe GT-racer uit?

Of misschien, zou hij door BMW worden ingezet in Formula E en had hij daar geen zin in.... :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Zoals verwacht alle favorieten in de top 20 voor de Superpole morgen. Dries Vanthoor maakte weer een goede indruk vond ik. Benieuwd naar die Superpole morgenavond...!

e92c3152dd2738f13ff78fd3ca431492.jpg

67d1f5a33606248951fc3535a90a996b.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Man man… na het zien van die nachtbeelden van gisteren doet het nog meer zeer dat ik er niet bij zal zijn... :o 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervisch is inderdaad goed bezig. Gisteren en vanacht aan het werk gezien. Een van de beste Belgische piloten voor het ogenblik. Dries Vanthoor zat er tijdens de pitwalk maar stilletjes bij. Zal nog zwaar onder de indruk geweest zijn van de 3 minuten penalty. 

aangepast door BELCAR
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, dragonfly zei:

 

Staat op sinds je de link postte.

THANKS !!!

 

Wat een race :inlove:

Zoveel leuker, eigenlijk, dan 24u van Le Mans, omdat het auto's zijn die je herkent van op straat. (Er rijden er uiteraard ook heel wat mee tijdens Le Mans, maar de LMP's daar domineren zowel auditief (constante stroom LMP2) als visueel toch wel het geheel.)

Jammer dat die Ferrari's zo hard naar kak klinken. :noparty: 

Sound van de Porsches, my God. LIve (op LM24) was dat ook echt kippenvel.

En de rumble van de AMG's, grrrrrrrrr :inlove:   Hoe laag gaan die in toeren op de traagste stukken? Mid turn Combes lijken die onder de 3k rpm te duiken, zalig!

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid