Ga naar inhoud

BGDC TEAM - BMW E46 M3


Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

Prachtig gedaan van Jokke. :)

 

Ik hoorde dat hij donderdag nog aan de wagen had laten werken? Wat was er nog aan gebeurd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het merendeel van die kerels doet niks mis.

 

Vergeet soms dat dit een echte race is. Kijk teveel Tourifilmpjes.

 

Die laatste was anders wel een zak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die laatste deed niks verkeerd. Jokke heeft gewoon risico gepakt omdat hij op de hielen gezeten werd door de kerel op de 2e plaats. Ik ga ook niet in mijn spiegels liggen loeren als ik de Raidillon op vlam om dan nog effe mijn lijn aan te passen bij het boven komen omdat er toevallig ne snellere afkomt. Die snellere moet maar zien dat hij veilig passeert. Waar zijn we anders mee bezig .... Wat ge soms vergeet als ge beelden ziet uit een snellere wagen is dat die tragere mannen in lagere klasses ook op de limiet van hun voertuig zitten te rijden he, die kunnen ook niet zomaar efkes uitwijken of remmen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joris heeft gelijk de achterligger moet zien hoe hij veilig voorbij raakt TENZIJ men hevig met blauw staat te wapperen (wat denk ik bij die rode BMW het geval is) dan moet je toch wel opzij gaan of het gat laten. Niet vergeten dat die mannen zien als P1 komt aangereden he ..toen ik in het verleden werd voorbijgereden door P1 maakte ik toch plaats, maar goed. Ze doen niet echt iets fout al foeter ik wel.

Bij die Mini ligt de beslissing bij mij. Of ik speel safe en eindig op P2 want mijn concurrent zit me daar op de hielen neemt zijn snelheid mee en pakt me voor combes of ik neem het risico ......

Op drie uur race zijn dat drie fases op 49 auto's waarmee ik wil zeggen dat er ook sportievere rijders zijn dan dit, ondanks het principieel gelijk. Ikzelf laat door....

Dat van amateurs .... Nu ja is de winnaar van het BRCC met Aston Martin een amateur ? Of de Rasse brothers? De meesten zijn toch mannen met een staat van dienst al zitten er ook beginners tussen (net als wij :D)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aim HD cam

 

Voila hierbij een full race report vanuit de wagen...... het duel van Rasse is lang sorry ;), dankzij de touchette gewonnen? Yeah right..... je kan goed zien hij wordt opgejaagd tot de fout en dan nog....

 

http://www.youtube.com/watch?v=dY9RRgaslEA&feature=youtu.be

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nice :)

 

Je probeert soms nog op te schakelen in 6e, heeft dit een betekenis/nut?

 

Proficiat alleszins, wel faire tegenstanders die Rasse mannen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij schakelt ook nog op, tijdens de race ga dat plots het foute cijfer aan, we stonden in 5 en er stond 6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk camerasysteem gebruiken jullie? Bij ons zit er nu zo'n Videobox van Racelogic in, maar niet zo tevreden van.

 

AIM Smartycam HD + GPS module, met de CAN connector op de AIM XML dash aangesloten.

 

Geen goedkoop speelgoed, maar wel goed gerief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij schakelt ook nog op, tijdens de race ga dat plots het foute cijfer aan, we stonden in 5 en er stond 6

 

Werpt weer een ander licht op de H-rooster vs. sequentieel discussie :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aim HD cam

 

Voila hierbij een full race report vanuit de wagen...... het duel van Rasse is lang sorry ;), dankzij de touchette gewonnen? Yeah right..... je kan goed zien hij wordt opgejaagd tot de fout en dan nog....

 

http://www.youtube.com/watch?v=dY9RRgaslEA&feature=youtu.be

 

Amai, is het normaal dat een filmpje me een paar serieuze adrenaline-opstoten geeft?! Truly enjoyed this! Fanf*ingtastic!

 

En ook prachtig in beeld gebracht. De onboard-telemetrie maken het ook nog zoveel beter om te volgen. Alvast wreed bedankt om te sharen! En nog een dikke proficiat aan het ganse team voor de fel bevochten overwinning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid