Ga naar inhoud

BGDC TEAM - BMW E46 M3


Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

Nog 1 koerske, Zolder, maar 95db limiet. Weet niet of we de kosten gaan doen om die auto nog stiller te maken met het risico dat 0.1 db overschrijding tijdens 3 uren koers u ook de koers kost......die piekmetingen is gewoon dikken bullshit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 1 koerske, Zolder, maar 95db limiet. Weet niet of we de kosten gaan doen om die auto nog stiller te maken met het risico dat 0.1 db overschrijding tijdens 3 uren koers u ook de koers kost......die piekmetingen is gewoon dikken bullshit!

 

Tijdens de VAB Autohappening meegereden met een Westfield uit het BRCC en we kregen na 3 rondjes ook zwarte vlag wegens 't geluid... Ondanks gaslossen aan de meetpunten (vond wel dat ie het tweede punt slecht inschatte maar bon).

 

Toch zou het tof zijn voor jullie trouwe supporters hier dat jullie in Zolder nog rijden  ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar waarom komt soms een kruis op die display met de indicatie van versnelling?

 

Dat ding werkt niet 100%

 

Het rare is dat op het dashboard (en dus ook op de logging onderaan op de video) het wel juist door komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ding werkt niet 100%

 

Het rare is dat op het dashboard (en dus ook op de logging onderaan op de video) het wel juist door komt.

 

Heeft die in dezelfde garage gestaan als die van u ? Zoja => knaagdieren met grote tanden :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

De motorkap die beweegt, werkt dat niet op de zenuwen? :-)

 

Verder verwonderde het me dat je tijdens de laatste inhaalpoging geholpen leek te worden? Hij gaf richting aan naar links? Of was dat enkel om te tonen dat hij je gezien had?

 

Magistraal om te volgen wel. Zalig :-)

 

Hopelijk toch nog een mogelijkheid rondom geluid en centen zodat je op Zolder ook nog wat kan laten zien :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hopelijk toch nog een mogelijkheid rondom geluid en centen zodat je op Zolder ook nog wat kan laten zien :-)

 

Hoop ook op extra centjes vanwege Wax-it :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

De motorkap die beweegt, werkt dat niet op de zenuwen? :-)

 

Verder verwonderde het me dat je tijdens de laatste inhaalpoging geholpen leek te worden? Hij gaf richting aan naar links? Of was dat enkel om te tonen dat hij je gezien had?

 

Magistraal om te volgen wel. Zalig :-)

 

Hopelijk toch nog een mogelijkheid rondom geluid en centen zodat je op Zolder ook nog wat kan laten zien :-)

Ik kwam toch een stuk sneller dan hem aan en hij gaf aan dat de strijd geen zin had, ik had dat in het begin van het filmpje ook voor hem gedaan. Met nog een half uur race te gaan en constant in mekaars kont te zitten heeft het op die stukken geen zin een zigzag te placeren, imo ! We zijn gentlemen en schieten heel goed met mekaar op buiten de race ! Zo moet het toch?

 

Mocht dat in de laatste 10 minuten van de race zijn lag dat even anders. Ik had hem even voordien ook al in de fout geduwd trouwens hij gaf aan dat het geen zin had zich te blijven forceren. John was echte over de limiet van zijn wagen aan het rijden (is een zeer goed piloot).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam toch een stuk sneller dan hem aan en hij gaf aan dat de strijd geen zin had, ik had dat in het begin van het filmpje ook voor hem gedaan. Met nog een half uur race te gaan en constant in mekaars kont te zitten heeft het op die stukken geen zin een zigzag te placeren, imo ! We zijn gentlemen en schieten heel goed met mekaar op buiten de race ! Zo moet het toch?

 

Mocht dat in de laatste 10 minuten van de race zijn lag dat even anders. Ik had hem even voordien ook al in de fout geduwd trouwens hij gaf aan dat het geen zin had zich te blijven forceren. John was echte over de limiet van zijn wagen aan het rijden (is een zeer goed piloot).

 

Het gentlemen gehalte zag ik niet direct af aan sommige acties op de baan (met die Clio bijvoorbeeld) en de manier van 'snel' tussendoor steken. Maar het is goed om te lezen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid